tf-mapper

Forum techniczne Arkadii.
Tupi
Posty: 3
Rejestracja: 29 sie 2013 17:45

Re: tf-mapper

Post autor: Tupi »

W wersji dla windows nie chce mi kolorować lokacji. Ustawiam przez klasy jak i normalnie, ale kratka dalej ma domyślny kolor.
Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: tf-mapper

Post autor: Dorien »

a view-> show color i show classes masz zaznaczone?
u mnie na windows 7 dziala normalnie zaznaczam (left click) > zmiana classy > ok > i left click gdzies na tlo mapki zeby odznaczyc, wtedy sie zmienia.
Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: tf-mapper

Post autor: Dorien »

można wiedzieć na kiedy mniej więcej +/- jest planowana nowa wersja? kwestia dni? tygodni ? miesięcy ?

Dziękuję
Sother
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2013 14:02

Re: tf-mapper

Post autor: Sother »

Witam,
Komus udal osie skompilowac tf-mappera pod linuxem?

M.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Tego sie nie kompiluje, po porstu odpalasz main.py

Na gh-pages sa podane depsy do odpalenia.
Sother
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2013 14:02

Re: tf-mapper

Post autor: Sother »

Udalo sie.
tf-mapper dziala

Pytanie nr 1:
Jak to sie dzieje ze po skopiowaniu map.tf do folderu glownego moje standardowe wywolanie tf-a:
$tf -f.tfrc_arka
laczy sie z mapa a nie jak do tej pory z arkadia..

Jezeli zmienie nazwe pliku map.tf na map_.tf - laduje sie konfig z .tfrc_arka

#### Problem rozwiazany (uzywam biblioteki map.tf, plik tf-mappera ladowal sie zamiast niej przy '/require map.tf')

Pytanie nr 2:
po zaladowaniu map_.tf - laczy sie z mapperem

Kod: Zaznacz cały

>listsockets
       LINES IDLE TYPE        NAME            HOST                       PORT
*c        fg  12s lp          arkadia         arkadia.rpg.pl             23
 C         0   2m             mapper          localhost                  23923
podaliasowalem wyjscia wg schematu:
/alias w /send -warkadia w %; /send -wmapper navigate:exit:w
i ladnie przy create chodzi (przy standardowych kierunkach).
Przegladajac jednak map.tf zastanawiam sie czy nie powinno to byc zhookowane przez:
linia 526-527 map.tf

Kod: Zaznacz cały

/eval /def -F -q -mregexp -h'SEND ^(?:|przemknij (?:sie |)(?:z druzyna |))(%{_map_standard_exits})$$' _map_hooks_ide = \
/_map_go exit:%%{P1}
?
tak ze nie trzeba zadnych aliasow dodawac?

#### Problem rozwiazany:
hooki dzialaja, tylko trzeba ustawic:

Kod: Zaznacz cały

/set _map_on=1
wtedy nie trzeba zadnych komend dodawac. Przy ladowaniu mapy defaultowo jest ustawione na '0'


M.
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2013 16:03 przez Sother, łącznie zmieniany 1 raz.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Dobra uwazaga z tymi hookami w sumie.

Zloguje.

Wersja z roszeroznym API bedzie prawdopodobnie jutro, wiekszosc rzeczy juz zakodowana - musze tylko 'paczki' porobic.
Sother
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2013 14:02

Re: tf-mapper

Post autor: Sother »

Pytanie nr 3 (ktore wkleje pozniej do poprzedniego posta i sprobuje to jakos uporzadkowac):

kasowanie lokacji:
komenda wysylana do tf-mappera to np.:

Kod: Zaznacz cały

room:delete:9751e95e-17c8-11e3-826d-582c80139263
?
nie chce mi to dzialac -
* rozumiem ze trzeba 'wyjsc' na mapperze z lakacji ktora chce sie skasowac
* czy trzeba pokasowac wszystkie polaczenia w kasowanej lokacji?

M.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Taka komenda do mappera jeszcze nie istnieje.

Zaznaczasz mysza lokacja (albo kilka razem z shiftem) i klikasz DELETE na klawie.

To pytanie iwiele podobnych bylo juz zadane w tym watku, przejrzyj od poczatku.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Tak zwane 1.1.0 lezy sobie juz na serwerku.

Linux: git pull i ze zrodel
MacOS: http://mahakam.pl/~thornag/MudMapper.dmg
Win: http://mahakam.pl/~thornag/MudMapper.zip

Zmiany:

https://github.com/thornag/tf-mapper/is ... ate=closed

1. Nowe komendy

map:undo - kasuje ostatni room/link, jelsi w ostatnim 'kroku' nie bylo tworzenia to nic sie nie dzieje, undo wykona rownierz revert.
map:revert - to co kiedys revert (revert dalej dziala)
map:mode:walk
map:mode:create
map:mode:toggle - dodatkowo zwraca do tfa map:mode:create/walk (aktualnie aktywny state)
map:zoom:in
map:zoom:out
map:room:delete
map:room:delete:id

2. Fixy

Panele sie lepiej chowaja/pokazuja i jest to odwzorowane w menu

'Wywalilem' enable creation, workaround problemu z przypadkowym przelaczaniem jest teraz taki ze zeby keystroke dzialal to lewy panel musi byc otwarty (komendy map:mode sie to nie dotyczy)

Nie powinno sie juz sypac przy nieprawidlowym pliku.

3. shortcuts i roomClasses

Dodalem prymitywna mozliwosc tworzenia wlasnych (wymaga testow). Zeby stworzyc wlasne shortcuty/klasy w nalezy utworzyc odpowiednie pliki w $HOME/.tf-mapper.

Format plikow dostepny na githubie

skroty: https://github.com/thornag/tf-mapper/bl ... ortcuts.py
klasy: https://github.com/thornag/tf-mapper/bl ... Classes.py
ODPOWIEDZ