Paczka ze skryptami (v 1.0b) pod CMUDa v3
: 22 maja 2012 11:44
Paczkę znaleźć można pod adresem:
TYMCZASOWO NIEDOSTEPNY
Z całą pewnością config ten nie jest idealny, ale mam nadzieje, że ułatwi i uprzyjemni grę w Arkadię.
Nie gwarantuję, że wszystko będzie działało. Można tutaj zgłaszać błędy, pomysły i uwagi, być może coś zaradzę.
Co zawiera:
* Podmiane opisów kondycji.
* Obsługę walki - skrypt powinien sie orientowac kto z kim walczy i pokazywać to w 'kondycji wszystkich'.
* Obsługę drużyny - ułatwienie zasłon i innych akcji drużynowych.
* Skrypt, autorstwa Suvi, obslugujacy niestandardowe przejscia dla mappera.
* Parę podstawowych makr.
* Parę innych rzeczy.
Ver 1.0b:
- Poprawiony drobny błąd.
Krótka instrukcja obsługi:
1. Należy zdefiniować ścieżkę do bazy danych (plik zostanie automatycznie utworzony w następnym kroku). Czyli skopiować tę komendę do okna CMUDa, podmienić w niej ścieżki i zatwierdzić enterem.
np.
2. Stworzyć plik z bazą danych wpisując w CMUDzie alias:
3. Skrypt, autorstwa Suvi, obslugujacy niestandardowe przejscia dla mappera:
5. Przy wpisaniu komendy 'druzyna' automatycznie tworzone są makra dla i-tego czlonka drużyny do zaslaniania [CTRL-i], wycofywania sie za [CTRL-ALT-i], rozkazywania zasloniecia [CTRL-SHIFT-i].
6. Alias s_opcje pozwala na łatwą kontrole pewnymi ustawieniami skryptu.
TYMCZASOWO NIEDOSTEPNY
Z całą pewnością config ten nie jest idealny, ale mam nadzieje, że ułatwi i uprzyjemni grę w Arkadię.
Nie gwarantuję, że wszystko będzie działało. Można tutaj zgłaszać błędy, pomysły i uwagi, być może coś zaradzę.
Co zawiera:
* Podmiane opisów kondycji.
* Obsługę walki - skrypt powinien sie orientowac kto z kim walczy i pokazywać to w 'kondycji wszystkich'.
* Obsługę drużyny - ułatwienie zasłon i innych akcji drużynowych.
* Skrypt, autorstwa Suvi, obslugujacy niestandardowe przejscia dla mappera.
* Parę podstawowych makr.
* Parę innych rzeczy.
Ver 1.0b:
- Poprawiony drobny błąd.
Krótka instrukcja obsługi:
1. Należy zdefiniować ścieżkę do bazy danych (plik zostanie automatycznie utworzony w następnym kroku). Czyli skopiować tę komendę do okna CMUDa, podmienić w niej ścieżki i zatwierdzić enterem.
Kod: Zaznacz cały
#VAR arka_db "moja_sciezka_do_bazy_danych" "moja_sciezka_do_bazy_danych" SQL
Kod: Zaznacz cały
#VAR arka_db "C:/CMUD/baza_danych.db" "C:/CMUD/baza_danych.db" SQL
Kod: Zaznacz cały
create_tables
4. Skrypt wyswietla prosbe o odmiane nieznanych rzeczowników. Do odmieniania sluzy macro [CTRL-A], do czyszczenia listy odmian [CTRL-SHIFT-A]. Odmiany są zapamiętywane w bazie danych i używane do obsługi walki, która bez nich nie działa.Suvi pisze: Aby dodać do lokacji niestandardowe wyjście, używa się po prostu aliasaKod: Zaznacz cały
nonstd_exit %roomnum "na dno rozpadliny" "d" nonstd_exit %roomnum "przez kladke" "n"
5. Przy wpisaniu komendy 'druzyna' automatycznie tworzone są makra dla i-tego czlonka drużyny do zaslaniania [CTRL-i], wycofywania sie za [CTRL-ALT-i], rozkazywania zasloniecia [CTRL-SHIFT-i].
6. Alias s_opcje pozwala na łatwą kontrole pewnymi ustawieniami skryptu.
Kod: Zaznacz cały
s_opcje