Strona 75 z 76

Re: CMUD

: 05 wrz 2017 11:37
autor: Adair
Zamień #print na #printp, a najlepiej na #sayp.

Re: CMUD

: 05 wrz 2017 12:49
autor: Zefel
Witam

Dzieki działa a nie da sie tego zmienic globalnie ? troche tych triggerow mam szczegolnie z GPS-em

po zmianach do tego triggera z okna wali doszla taka linijka tektu

{
#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}

i od momentu jak ona się pojawiła pojawił się też problem z tymi triggerami

jak zmienię tą linijkę z sayp na zwykle say

{
#say %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}

to działa dobrze ale linijki na ekranie gry nie jedna pod druga tylko z odstepami

Postawny wymalowany hobgoblin jest ledwo zywy. Atakujesz go.

Postawny wymalowany hobgoblin umarl.

Zabiles postawnego wymalowanego hobgoblina.

Woda zdaje sie powoli plynac na polnoc.

Re: CMUD

: 05 wrz 2017 13:12
autor: Adair

Kod: Zaznacz cały

$msg = %json(%0)

#if (%len($msg.text) > 4) {
$text = %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf)
}
A masz gdzieś coś takiego?

Globalnie chyba nie da się zmienić, wyszukałbym na drzewie wszystkie #print i po kolei otwierał triggery, wyszukiwał i zamieniał (ctrl+h) #print na #sayp.

Re: CMUD

: 10 lut 2018 21:46
autor: Derdhang
Czy macie jakis pomysl na to, by maper z Lakami Bretonskimi mial zawsze aktualne przejscia, lub zeby sie auto-aktualizowal w momencie znalezionych zmian w roomie?
Ja juz stracilem wszelkie pomysly na rozwiazanie tego...

Re: CMUD

: 11 lut 2019 13:59
autor: Gromowlad
To ja jeszcze do mapy pytanie dorzucę. Jak w Cmudzie rozwiązaliście problem płynnego przechodzenia przez wrota w miastach?

Re: CMUD

: 11 lut 2019 19:11
autor: Vyrg
Gromowlad pisze:
11 lut 2019 13:59
To ja jeszcze do mapy pytanie dorzucę. Jak w Cmudzie rozwiązaliście problem płynnego przechodzenia przez wrota w miastach?

Kierunkiem uzupelnionym o komende. O tak:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/d019f8339f9d8b89

Re: CMUD

: 12 lut 2019 13:07
autor: Derdhang
Albo domyslną komendą do otwierania bram, jest jeszcze mozliwosc dodania bindu do roomu.
Istnieją też jescze inne możliwości, lecz już trochę bardziej skomplikowane, gdyż wymagają dodatkowego skryptu kontrolującego by gracz nie otwierał bram nieświadomie.

Re: CMUD

: 12 lut 2019 18:33
autor: Gromowlad
Czy możesz pokazac zakładke "exits' w 'properties' tej lokacji z bramą?
Vyrg pisze:
11 lut 2019 19:11
Gromowlad pisze:
11 lut 2019 13:59
To ja jeszcze do mapy pytanie dorzucę. Jak w Cmudzie rozwiązaliście problem płynnego przechodzenia przez wrota w miastach?

Kierunkiem uzupelnionym o komende. O tak:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/d019f8339f9d8b89

Re: CMUD

: 14 lut 2019 18:35
autor: Vyrg
Gromowlad pisze:
12 lut 2019 18:33
Czy możesz pokazac zakładke "exits' w 'properties' tej lokacji z bramą?
Vyrg pisze:
11 lut 2019 19:11
Gromowlad pisze:
11 lut 2019 13:59
To ja jeszcze do mapy pytanie dorzucę. Jak w Cmudzie rozwiązaliście problem płynnego przechodzenia przez wrota w miastach?

Kierunkiem uzupelnionym o komende. O tak:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/d019f8339f9d8b89
Poprostu tak:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/0e4f432c722fe029

Re: CMUD

: 05 cze 2019 13:18
autor: Umbar
Hej.
Probuje z bolem przeniesc sie ze starenkiego zmuda na cmuda, ale ogrom zmian w skladni mnie rozwala.
Moze ktos mi wytlumaczyc, dlaczego trigi takiego typu jak ponizej nie dzialaja w cmudzie.

Kod: Zaznacz cały

trigger pattern "Jestes (*), (*) oraz (*)."

@jaki1 = %1
@jaki2 = %2
@jaki3 = %3
 
Albo chociaz

Kod: Zaznacz cały

trigger pattern "Jestes (*), (*) oraz (*)."

#show %2
Mam cale mnostwo triggerow opierajacych sie na wychwytywaniu fraz z uzyciem (*) i podpisywaniu je w zmienne albo wyswietlaniu je za pomoca #show albo #say. Nie dziala nic mi z tego na cmudzie i nie mam pojecia o co chodzi. Z gory dziekuje za wskazowki.