Strona 69 z 76

Re: CMUD

: 24 wrz 2016 14:30
autor: Bam
http://www.pictureshack.us/images/65251_hmmmmmmmmm.png

Gdzie odznaczyć to autouzupełnianie se/se?

Re: CMUD

: 24 wrz 2016 15:03
autor: Fiora
Na mapperze: Config>Config settings>Interface - tam masz autoconnect. To pierwsze co przyszło mi do głowy.
U mnie takie połączenie wychodzi bez problemu.

Re: CMUD

: 24 wrz 2016 15:13
autor: Bam
Fiora pisze:Na mapperze: Config>Config settings>Interface - tam masz autoconnect. To pierwsze co przyszło mi do głowy.
U mnie takie połączenie wychodzi bez problemu.
I co masz niby zaznaczone w tym auto connect? Bo ja coś takiego:

Obrazek


I czy zmiana tu czegokolwiek rzeczywiście wyłączy autouzupełnianie linków?

Re: CMUD

: 29 wrz 2016 11:08
autor: Aiathel
Mam 3 pytania.

Po pierwsze ostatnio zniknął mi przycisk do zapisywania skryptów. Automatycznie mi się zapisują. Można to zmienić?

Kolejny problem to, że przy włączaniu package editora automatycznie otwiera mi się pierwszy folder, strasznie mnie to irytuje :D. Czy da się to wyłączyć?

A na koniec jak czasami wchodzę w properties na mapperze to się robi takie coś. To jakiś bug? Czy co? https://scr.hu/8375/s1tmz

Need help! Oczywiście szukałem jak te problemu rozwiązać, ale poległem.

[Edit] Dobra, 3 już nieaktualne.

Re: CMUD

: 01 gru 2016 13:19
autor: Talisa
Hejka, czy ktos zglebil skladnie pearlowska to regexa, jesli chodzi o /m i /s ?

Udalo sie zrobic multiline trigger

^Oceniasz surowa \a+ rybe.$\n^(.+)$\n^Oceniasz ze /a+ ryba.+$

Lapie linie opisu ryby, bo jest jedna, lamana przez klienta przy szer. = 0.

To chyba daloby sie zlapac wszystkie linie miedzy tymi dwoma, ale ani /s ani /m (to chyba z php skladni) nie dziala, a "." nie lapie linebrejkow?

Tak, wiem sam zugg sie wypowiadal, ze to kijowo wolno dziala, ale jak widac chce uzywac tego do nie dynamicznych skryptow, a juz najbardziej jako proof of concept.

Inne rozwiazania multilajnow (bez regexa) sa tak porabane, ze nawet nie chce mi sie na to patrzec (2 triggery i cos sciagajace z %line).
Az kusi przesiadka na mudleta, ale po dopieszczeniu mappera z GMCP (2 dni tralowania wszystkich lokacji oznaczonych, nie tworzy pokojow bez #OK otrzymanego z GMCP, pisanie pokoi z binda na tym samym poziomie, prawie*), i przerobce wielu niewydajnych skryptow, nie jest zle.

*ktos rozkminil dodatkowa linie do #MAKE "wejdz na gore|s|zejdz na dol", zeby powrot mial na "n", a nie cypek na lokacji?

Re: CMUD

: 02 gru 2016 11:54
autor: Freyr
Witam,

Po przejrzeniu forum stworzyłem sobie trigger włączający logowanie rozgrywki na dysk. Jednak zauważyłem, że jeśli danego dnia zerwę połączenie lub zakończę, klient przestaje kontynuować zapisywanie loga. Po relogu pojawia się informacja "Appending to log: D:/Logi/02December2016.txt", a w dolnym rogu wyświetla się ikona logowania, jednak plik txt pozostaje bez zmian - zawiera tylko treść do pierwszej zmiany w połączeniu.

Tak wygląda trigger:

Pattern: Aby zalogowac sie na istniejaca postac - podaj jej imie.

Okno poniżej #LOG D:/Logi/%time("ddmmmmyyyy")


Zamiana pattern'u nic nie daje. Z góry dzięki za pomoc!

Re: CMUD

: 02 gru 2016 16:31
autor: Talisa
eeeeeee.... nie wiem czemu, prawdopodobnie nie chce dopisywac z tej komendy tylko robic nowy plik... zrob

Kod: Zaznacz cały

#LOG Logi/%time(yyyy-mmmmmm-dd - hh_mm).txt
mozesz usunac sciezke dysku, wtedy zapisuje domyslnie w katalogu cmuda/ustawien'

A na forum Zugga jest odpowiedz:

Kod: Zaznacz cały

You may need to close the file again before starting to log

#FILE 1 $whatever
#CLOSE 1
#LOG $whatever

Re: CMUD

: 02 gru 2016 17:48
autor: Haern
To bug CMUDa, tak jak pisze Talisa, trzeba zamknąć plik. Możesz dodać event "onconnect", i w nim zamykać ten plik logowania (wystarczy chyba komenda #LOG bez argumentu, ale głowy nie dam, a nie mam jak sprawdzić teraz).

Re: CMUD

: 03 gru 2016 08:48
autor: Freyr
Haern pisze:To bug CMUDa, tak jak pisze Talisa, trzeba zamknąć plik. Możesz dodać event "onconnect", i w nim zamykać ten plik logowania (wystarczy chyba komenda #LOG bez argumentu, ale głowy nie dam, a nie mam jak sprawdzić teraz).
Dzieki za pomoc. Wszystko zdaje sie juz dziala jak nalezy. Co prawda dodajac pierwszy raz event rozwalilem sobie cos tak, ze nie moglem w ogole odpalic arki, bo wysylalo mi do niej komendy jako imie :D, no ale sie udalo. Event Onconnect z #LOG dziala, kiedy sie przerwie polaczenie i wznawia zapisywanie loga prawidlowo jak narazie. Jesli zauwaze, ze cos jednak nadal nie dziala to dam znac!

Talisa, Haern, dzieki!

Re: CMUD

: 03 gru 2016 10:32
autor: Iverin
Witam,

Jak sie pozbyc pustej linii?
Na chwile obecna wyglada to podczas walki tak:

Kod: Zaznacz cały

maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.

maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.

maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.

maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.
a chcialbym zeby to wygladalo tak:

Kod: Zaznacz cały

maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.
maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.
maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.
maly glupi piesek ledwo muska cie prawa lapa, trafiajac cie w korpus.
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.