Re: CMUD
: 20 lis 2015 10:51
Losowe komendy sa sprzeczne z zasadami.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Kod: Zaznacz cały
%item(%random(1,%numitems(@emot_list)),@emot_list)
Kod: Zaznacz cały
#CASE %random {Hello} {Hi there} {Hiya} {Hi}
Dziękuję za wyprowadzenie z błędu.Rafgart pisze:Losowe komendy sa sprzeczne z zasadami.
No dobra, spróbowałem użyć #print ale w tym problem, że własnie ja mam inne skrypty powiązane z tymi. Mam zrobione inne kolory na poszczególne bronie z użyciem #cw. Raczej wątpię żeby to miało jakiś wpływ na to, że zjada mi 2 linijki tekstu na 2 sekundy. Aktualnie mam zrobione coś takiego, że najpierw używam pustego suba #sub {} potem #gag i #echo i generalnie zauważyłem, że mniej razy wcina tekst, ale jednak. Generalnie nie używam tez #sub bo kolory się dziwnie rozjeżdżają. Tak jak poniżej.Aiathel pisze:Witam, mam problem ze skryptami. Mianowicie mam zmienione opisy walk i uzywam #gag #say, do tego kazdy trigger na priority 1. Czasami mam tak, ze podczas walki wcina mi 2, 3 linijki tekstu i po 2 sekundach znowu sie wyswietlaja. Czy uzycie #show, albo zmiana priority zmienic cos? Od razu pisze, ze #sub odpada bo gryzie mi sie z innymi skryptami. Help!
Bez backgrounda nadal nie działa, ale już wiem w czym haczyk, tylko nie wiem jak sobie z nim poradzić.Numeron pisze:A probowales uzyc koloru bez backgroundu? Zauwazylem ze kolory backgroundowe u mnie tez sie rozjezdzaja. Sprobuj uzyc ktorego z gamy %ansi komenda #cw 1-14.
Kod: Zaznacz cały
<trigger priority="1" id="1313">
<pattern>^Bardzo ciezko ranisz (*) (%w) (%w) (%w), trafiajac {go|ja} (*).$</pattern>
<value>#sub {%ansi(7)Trafiasz (%ansi(10)5%ansi(7)/%ansi(10)6%ansi(7)) <color #0080D6>%1</color> %ansi(7)%2 %3 %4 %5.}
</value>
</trigger>
Kod: Zaznacz cały
<trigger priority="1" id="1638">
<pattern>^Obracajac w reku sw{ym|a} (*) wykonujesz nagly zwod i trafiasz (*) pozost* nieznaczne obrazenia.$</pattern>
<value><![CDATA[#sub {%ansi(7)(%ansi(10)NOZ SPEC%ansi(7)) %ansi(10)>%ansi(7)>%ansi(10)> %ansi(7)Trafiasz (%ansi(10)1%ansi(7)/%ansi(10)8%ansi(7)) <color #0080D6>%1</color> %ansi(7)%1.}]]></value>
</trigger>
Wydaje mi sie to malo czytelne ale jedyne co w tej chwili mi przychodzi do glowy to albo stworzenie przycisku ktory bedzie wyswietlal ta liczbe, albo ew. oddzielnego floatujacego okna ale moze ktos ma lepszy pomysl.Odwazny dlugoreki mezczyzna, przygarbiony mizerny mezczyzna i spokojny dlugoreki elf.
> [3]