Strona 48 z 77
Re: CMUD
: 22 lut 2015 23:47
autor: Herenvarno
Mozliwosci sa dwie, albo cofanie na maperze (#mov) w kierunku przeciwnym do kierunku marszu (tryb "fast") lub nie wykonywanie zadnego ruchu (#nodir) w pozostalych przypadkach. (np. tryb "slow")
Re: CMUD
: 23 lut 2015 09:35
autor: Narmaniel
Kiedyś miałem tak bardzo w kółko.
Pod numeryczną miałem kierunki w formie:
#mo n
kierunek=n
A potem odpowiednie triggery typu:
Jestes zbyt zmeczony, zeby isc dalej w tym kierunku.
#mo %revdir(@kierunek)
Re: CMUD
: 27 lut 2015 13:38
autor: Herk
Potrzebuje wskazówek jak połączyć ze sobą mapy, znajdujące się w różnych plikach DB. CMUD v. 3.34 .
Re: CMUD
: 28 lut 2015 14:36
autor: Haern
Według mojej wiedzy jest to niestety niemożliwe.
Dla starych zmudowskich map istniał program pozwalający przenosić zone'y między mapami.
Re: CMUD
: 28 lut 2015 16:12
autor: Gleanevall
Do kopiowania Zon miedzy plikami z mapą w starym formacie mdb służył fanowski programik Zone Copy.
http://forums.zuggsoft.com/index.php?pa ... file_id=66
Mapę w nowym formacie dbm można konwertować na stary i z powrotem oficjalnym konwerterem.
http://forums.zuggsoft.com/index.php?pa ... file_id=87
Potwierdzam, że się da. Jedynie uruchomienie tego pierwszego wymaga dociągnięcia sobie dllek.
https://forums.zuggsoft.com/forums/view ... 568#171568
Re: CMUD
: 10 kwie 2015 07:51
autor: Aeron
Mam problem, który wymaga niewiarygodnej wiedzy i wprawy.
Co należy zrobić, żeby arkadia łączyła w jedną linijce aliasa i tekst wpisany przeze mnie? Np. chciałbym, aby "kk Pocaluj mnie w dupe." oznaczało: "Mowisz wyniosle: Pocaluj mnie w dupe.".
Oficjalny klient Arkadii to jakoś przetwarza z automatu, ale cMUD nie.
Re: CMUD
: 10 kwie 2015 08:27
autor: Narmaniel
Mam alias o patternie j", który wywołuje komende jpowiedz. Działa bez żadnych dodatków.
Wklej może screeny z Prefs->Session i Prefs-> Scripting. Może tam nie masz czegoś zaznaczonego?
Re: CMUD
: 10 kwie 2015 09:51
autor: Gleanevall
Re: CMUD
: 21 kwie 2015 02:44
autor: Gurghor
Witam
Ostatnio zaimportowałem nowa klasę z xml'a do mojej kolekcji skryptów i coś się posypało. Po tym imporcie cmud nie widzi niektórych zmiennych, które mam w innych klasach. Dubluje nowa zmienna o takiej samej nazwie, jak ta która jest już gdzieś indziej zapisana. Próby usuwania, przenoszenia do klasy właściwej, czy usuwania i tworzenia od nowa, nic nie pomagają. Cmud z uporem maniaka dubluje zmienne w ostatnio importowanej klasie. Spotkał się ktoś z takim problemem? można to jakoś naprawić?
Re: CMUD
: 21 kwie 2015 07:53
autor: Haern
Pierwsza rzecz do spróbowania to
I dodanie też tego do końca większości skryptów, które używają #CLASS. Zresztą, #CLASS zawsze dobrze używać, żeby uniknąć dublowania zmiennych właśnie. Problem z tym był juz od wczesnych ZMUDów niestety (choć pewnie Zugg twierdzi, że "it's not a bug, it's a feature", bo rozumiem, jak by można tę właściwość wykorzystać w bardzo specjalnych okolicznościach).