CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Jasko
Posty: 71
Rejestracja: 06 sty 2012 11:17

Re: CMUD

Post autor: Jasko »

Amirez pisze: Jak stworzyc podklase? Jak przypisac klase jesli zmienna odpowiada np za dwa skrypty?
#Class ./"ofiary druzyny" - podklasa w aktywnej klasie
Jesli dwa skrypty odwoluja sie do jednej zmiennej wazne jest by w obu przypadkach tworzyly ta zmienna w tej samej klasie, inaczej moze sie zmienna dublowac i miec dwie rozne wartosci, po czym jakis inny skrypt pobierajac wartosc tej zmiennej niekoniecznie moze wybrac ta odpowiednia.
Dunbar
Posty: 15
Rejestracja: 18 mar 2010 12:26

Re: CMUD

Post autor: Dunbar »

Re UP UP No a nie zmienia ?
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: CMUD

Post autor: Ilane »

Mam mały problem z subem :}

pattern:

Kod: Zaznacz cały

^{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym (*).(*)
no i coś tutaj mi nie idzie:

Kod: Zaznacz cały

#if (%5 =~ " Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.")
{
#sub {"     "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC "+stun!"%ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
{
#sub {"     "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC %ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
W obu przypadkach dostaję wynik:

Kod: Zaznacz cały

     >> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC [== pryszczatego poteznego gwardziste || Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz pryszczatego poteznego gwardziste na odlew gigantycznym granitowym mlotem, tlukac mu przy tym nogi. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.

Kod: Zaznacz cały

     >> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC [== lysego wysokiego gwardziste || Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz lysego wysokiego gwardziste na odlew ornamentowanym bojowym mlotem, tlukac mu przy tym glowe.
A powinno (!) być w pierwszym przypadku:

Kod: Zaznacz cały

     >> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC +stun![== pryszczatego poteznego gwardziste || Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz pryszczatego poteznego gwardziste na odlew gigantycznym granitowym mlotem, tlukac mu przy tym nogi. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
Jakaś pomoc plz, plox? :)
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Widać #ifa masz złego. Myślę, że wystarczy w #if dać %len(%5) > 0.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: CMUD

Post autor: Ilane »

Przy takim ustawieniu:

Kod: Zaznacz cały

#if (%len(%5) > 0)
{
#sub {"     "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC "+stun!"%ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
{
#sub {"     "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC %ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
niestety nie działa.

Natomiast przy takim patternie:

Kod: Zaznacz cały

^{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym (*). (*)
Wyłapuje warunek i wyświetla:
>> MOJ SPEC [3/6] << Ja ==] PAC +stun![== pryszczatego poteznego gwardziste || Nie zastanawiajac sie dlugo z calej sily walisz pryszczatego poteznego gwardziste na odlew gigantycznym granitowym mlotem, tlukac mu przy tym nogi. Nieprzyjemne chrzakniecie i metny wzrok przeciwnika swiadcza, ze dobrze wymierzony cios musial trafic w jakies wrazliwe miejsce.
natomiast nie łapie jeśli nie ma dodatkowej informacji :(
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Dogid
Posty: 136
Rejestracja: 26 lis 2010 17:48

Re: CMUD

Post autor: Dogid »

Kod: Zaznacz cały

^{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym (*).{| (*)}
Wkleisz jak twoje barbarzynskie uderzenia wygladają dla osoby trzeciej i dla ofiary.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Ilane - skorzystaj z CMUDowego pattern wizarda, żeby zobaczyć co się jak matchuje i wtedy dopasuj value, żeby działało ;)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: CMUD

Post autor: Ilane »

@Dogid: Nie działało :)
@Zurwen: Zawsze o tym zapominam :)

Trochę na sztywno zrobione, może się komuś przyda:
pattern:

Kod: Zaznacz cały

{Nie zastanawiajac sie dlugo|Nie silac sie na wirtuozerie|Nie tracac czasu na zbedne manewry|Nie przebierajac w srodkach} z calej sily walisz (*) na odlew (*), (*) {mu|jej} przy tym {%w|%w %w}.(*)
Script (tutaj kwestia kolorków jeszcze):

Kod: Zaznacz cały

#if (%len(%4) > 0)
{
#SUB {"     "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC "+stun!"%ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
{
#SUB {"     "%ansi(11)>> %ansi(1)MOJ SPEC %ansi(15)[%ismember(%3, @bar_dmg)"/6]"%ansi(11) << %ansi(default)Ja %ansi(5)"==]" %ansi(14)PAC %ansi(5)[== %ansi(default)%1 %ansi(5)"|| "%ansi(default)%line}
}
Dzięki za pomoc.
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Virdill
Posty: 83
Rejestracja: 15 sty 2010 08:49
Lokalizacja: Białystok

Re: CMUD

Post autor: Virdill »

Czy ktokolwiek może mi wytłumaczyć jak powinien wyglądać skrypt który będzie przesuwał mi kropkę ma mapie kiedy jestem w drużynie ? Próbowałem skorzystać z informacji na 6 stronie tego tematu, ale nic mi nie działa.
Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga - konstruktywną opozycją.
Woody Allen
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

Pattern:
podazasz {|skradajac sie }za * {na|za|do|w} (*).
Treść:
#MO %1


Przy czym musisz mieć zdefiniowane kierunki, tak zwane DIRs, z których obsługą CMUD ma malutki problem - nie wyświetla ich ot tak, trzeba zrobić magiczną sztuczkę Gleanevalla (proste rozwiązania są najlepsze):
Gleanevall pisze:Żeby wyświetlić #dirsy w Package Editor:
View -> Show -> Directions.
Jeśli znajdziesz jakieś DIRy (mają ikonkę róży wiatrów z małą literką N) możesz je edytować, dodając do listy kierunków w Value kolejne rzeczy.
I tak np. DIR dla kierunku SW powinien wyglądać tak:
sw|poludniowy-zachod|przemknij sie na poludniowy-zachod|przemknij sie z druzyna na poludniowy-zachod|przemknij sw|przemknij na sw

Jeśli nigdzie nie znalazłeś DIRów, utwórz własny zestaw wszystkich kierunków (jako Name i Reverse podawaj jakieś jednoliterowe skróty, mając na uwadze, by reverse było poprawnie wstawione), z takimi samymi listami.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013 11:45 przez Haern, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ