CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Gość

logowanie kolorów w CMUDzie

Post autor: Gość »

Ostatnio włączyłem sobie logowanie w kolorze i do htmla.
Wszytko ładnie pięknie, kolorki ANSI się logują, ale kolory typu:
#CW orange
albo
#CO antiquewhite,deeppink
logowane są na czarno (co bardzo źle się prezentuje na czarnym tle).

Da się coś z tym zrobić, czy taka uroda CMUDa?
Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: CMUD

Post autor: Gleanevall »

To dość dziwne, że masz taki problem. Wyświetliłem sobie sobie dokładnie te kolory w CMUDzie 3.34 i ładnie się zlogowały.
Amirez
Posty: 68
Rejestracja: 25 lut 2011 21:32

Re: CMUD

Post autor: Amirez »

Czy ma ktos moze konfiguracje mappera?
Niestety jak robie mape w trybie fast . Kierunki zsubowane
==> SE NW N NE S
robi mi przejscia typu one way :(
Gordof
Posty: 8
Rejestracja: 11 lis 2010 15:23
Lokalizacja: Krk

Re: CMUD

Post autor: Gordof »

Miałbym prośbę o pomoc.
Od paru dni próbuję wyszukać gdzieś "różę wiatrów" pod cmuda. By po:
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Wyświetlało coś w stylu:
W--o--E
/ |
SW S

Udało mi się zdobyć coś takiego pod zmuda, ale nie jestem w stanie "przerobić" tego na cmuda.

Gdyby Ktoś miał gotowe rozwiązanie i był gotów się podzielić - będę bardzo wdzięczny.
Amirez
Posty: 68
Rejestracja: 25 lut 2011 21:32

Re: CMUD

Post autor: Amirez »

ma ktos moze pomysl jak zrobic skrypt polegajacy na segregowaniu ziol na lecznicze i pozostale?
Nie wiem jak sie do tego zabrac:(
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

Alias na kolejno:
wyjecie wszystkich ziol z woreczkow,
wlozenie ziola1 do woreczka 1
wlozenie ziola2 do woreczka 2... itd.
wlozenie pozostalych ziol do woreczka X
Ithileariel
Posty: 3
Rejestracja: 26 cze 2013 22:26

Re: CMUD

Post autor: Ithileariel »

jak wylapac cennik treningow w gildii i zapisac go w zmiennej, albo pliku?
Chcialbym zlapac wszystko po komendzie "trenuj", czyli np.:

Kod: Zaznacz cały

Oto umiejetnosci, w jakich moge cie szkolic:
  Umiejetnosc:               Koszt sesji treningowej:
-------------------------------------------------------
  wspinaczka                1 miedziana moneta
  lowiectwo                 1 miedziana moneta
  maczugi                   1 miedziana moneta
mam jeszcze taki fragment skrpytu:

@monetki:

Kod: Zaznacz cały

%1 @monety_rodzaj.%2%if( %1=1, a" " monete, %if( %eval( %1/10)=1, ych" " monet, %if( %mod( %1, 10)<5 & %mod( %1, 10)>1, e" " monety, ych" " monet)))
@monety_rodzaj:

Kod: Zaznacz cały

zl=zlot|sr=srebrn|md=miedzian|mth=mithrylow
alias "mo":

Kod: Zaznacz cały

#IF (@poj_kasa_1!="") {otworz %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1);#if !%numparam( ) {wez monety z %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2)} {temp = 1;#while @temp<=%numparam( ) {#if %isnumber( %param( @temp)) {wez @monetki(%param( @temp),%param( %eval( @temp+1))) z %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2);#add temp 2} {wez %db( @monety_rodzaj, %param( @temp))e monety z %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_2, @poj_kasa_2);#add temp 1}}};zamknij %if( @poj_kasa_1=main, @poj_main_1, @poj_kasa_1)};#noop
w tym skrypcie sa jeszcze inne funkcjonalnosci, ale chodzi mi o ta zmienna @monetki. dzieki niej powinna byc dodawana odpowiednia koncowka w zaleznosci od wpisanej liczby, np "mo 2 zl" - "wez 2 zlote monety z ..."
w zmudzie dzialalo to tak jak powinno, a w cmudzie (pro 2.37) niestety podstawia zle koncowki. zmienilem tylko ostatniego ifa na

Kod: Zaznacz cały

%if( %mod( %1, 10)<4 & %mod( %1, 10)>0, e" " monety, ych" " monet)
i probowalem kombinowac z innymi liczbami, ale nie moge wymyslic jak to przerobic :P.
rozwiazanie pewnie jest proste. dzieki za pomoc.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: CMUD

Post autor: Merkava »

Problem z komendą #nodir. Powinna ona usuwać ostatni kierunek z mappera, ale u mnie tak jakby nie działa. Debugger pokazuje ze trigger został wykonany, ale mimo to znacznik na mapperze się przesuwa. Z czego to może wynikać?

Kod: Zaznacz cały

0.0011 | c   arkadia |  exec : Macro "KEY6" : e
0.0036 | a   arkadia |e
0.0079 | j   arkadia >e
0.1005 | c   arkadia |  exec : Class "Room266" : #key f1 zapukaj we wrota #sh "F1=pukanie"
0.0007 | a   arkadia |F1=pukanie
0.0260 | a   arkadia |Probujesz otworzyc debowe wrota, ale nie udaje ci sie to.
0.0009 | f   arkadia |  Pattern: Probujesz otworzyc debowe wrota
0.0011 | c   arkadia |  exec : Pattern "Probujesz otworzyc debowe wrota" : #nodir
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Z ustawien mappera. Konkretniej masz tam trzy tryby - 'fast', 'safe', 'slow'. Na pewno na fast #nodir nie zadziala bo kierunek wykonuje sie przy podaniu przejscia a nie po uzyskaniu informacji zwrotnej z muda. Nie wiem jak z resztą bo nigdy nie chciało mi się w tym dłubać na tyle, żeby przy pozostałych trybach mapper przechodził mi na kolejne lokacje nawet jak powinien ;)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Ulik
Posty: 273
Rejestracja: 21 mar 2009 21:14
Lokalizacja: Kraków

Re: CMUD

Post autor: Ulik »

Bardzo możliwe, że właśnie tryb mappera masz ustawiony na FAST, wtedy ignoruje shory lokacji, nodir i tym podobne walidacje.

Sprawdz na safe (wtedy sprawdza #nodir + short lokacji jesli ustawiony), a czym sie safe od slow rozni to tez nie wiem.
ODPOWIEDZ