CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Visen
Posty: 4
Rejestracja: 19 kwie 2015 12:27

Re: CMUD

Post autor: Visen » 09 sty 2016 21:58

Wystarczyloby abys podal prosty przyklad, najlepiej ten, ktory podalem.

Numeron
Posty: 137
Rejestracja: 31 paź 2010 08:30

Re: CMUD

Post autor: Numeron » 10 sty 2016 02:33

Tools > Color Picker i tam:

Text color - Kolor wyrazu
Background color - Kolor tla pod wyrazem
Sample - Tu bedzie wyglada jak ustawisz
Value - Nr wybranego koloru

Teraz, wybierz kolor wyrazu, potem kolor tla, w "Sample" pojawi Ci sie jak to bedzie wygladac w praktyce, a na koniec kod np. "PaleVioletRed,Orchid",
klikasz OK w tym momencie KOD KOLORU zostaje automatycznie skopiowany, a potem w triggerze wklejasz #cw KOD i zapisujesz.

Amirez
Posty: 68
Rejestracja: 25 lut 2011 21:32

Re: CMUD

Post autor: Amirez » 10 sty 2016 12:29

Narmaniel pisze:Ja mam katalog 'mapowanie' w nim makra np. alt+numpad1, to może być cokolwiek alt/shift/ctrl/alt+shift. I pod klawisze na numerycznej wpisane mam "#makeroom n" czyli tworzenie lokacji na polnoc od tej, na ktorej masz ustawiony znacznik. Siedzisz w karczmie, ustawiasz znacznik w miejscu mapownia i lecisz. ;)
Dziala idealnie w trybie offline jeszcze tylko przydalby sie alias na kolorowanie lokacji i skrypt podmiany niestandardowych wyjsc typu "wyjscie" "schody"

Awatar użytkownika
Thorffin
Posty: 62
Rejestracja: 05 lis 2012 20:08

Re: CMUD

Post autor: Thorffin » 10 sty 2016 14:06

W paczce Zurwena jest skrypt na niestandardowe wyjścia. Chyba, że chodzi Ci o to, żeby mapper wiedział, że jak naciskasz 8 na numerycznej, to nie ma wysłać "n" tylko "wyjscie"? To w ustawieniach lokacji się zmienia. Klikasz lokację, properties na górze, druga zakładka od góry, zaznaczasz połączenie i w Name wpisujesz odpowiednią komendę.

Nigdy nie robiłem aliasów na kolorowanie lokacji, więc tutaj nie pomogę...

Dina
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2016 17:05

Re: CMUD

Post autor: Dina » 11 sty 2016 17:16

Cześć, mam problem z zrozumieniem jak działają triggery i wykonywaniem ich w jednej linijce tekstu.

Powiedzmy ze mam taki najprostszy trigger

Kod: Zaznacz cały

<trigger priority="7950" id="795">
  <pattern>({jeden|dwa})</pattern>
  <value>#SUB {%ansi(10)%1[ok]}</value>
</trigger>
i teraz gdy:

Kod: Zaznacz cały

jeden
zamienia na:

Kod: Zaznacz cały

jeden[ok]
i to jest ok. Problem jest gdy te wyrazy wystąpią więcej niż jeden raz np:

Kod: Zaznacz cały

jeden dwa
dostaje blednie

Kod: Zaznacz cały

jeden[ok] jeden[ok]
oczekiwałbym

Kod: Zaznacz cały

jeden[ok] dwa[ok]
Da się to jakoś rozwiązać?

Oczywiście te słowa kluczowe (jeden, dwa) mogą wystąpić więcej razy i gdzieś losowo w linijce tekstu.


Pozdrawiam.

Numeron
Posty: 137
Rejestracja: 31 paź 2010 08:30

Re: CMUD

Post autor: Numeron » 11 sty 2016 17:27

W mojej wersji cmuda (2.37pro) to co napisales dziala bez zarzutu.

Kod: Zaznacz cały

jeden[ok]
jeden[ok] dwa[ok]
jeden[ok] dwa[ok] trzy jeden[ok] piec dwa[ok]

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern » 11 sty 2016 17:46

CMUD zawsze miał i ciągle ma problem z kilkoma subami w jednej linijce.

Dina
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2016 17:05

Re: CMUD

Post autor: Dina » 11 sty 2016 19:38

Numeron pisze:W mojej wersji cmuda (2.37pro) to co napisales dziala bez zarzutu.
ja mam CMUDa 3.34 Czyżby coś popsuli w nowszej wersji? :/

Mam jeszcze pytanie do GMCP. Dokładniej do Objects.Data Wyglada jakby nie odświerzało danych tylko doklejało kolejne. Tak przechadzając się po jakimś mieście

Kod: Zaznacz cały

#SH %gmcp.Objects.Data
zwraca mi:

Kod: Zaznacz cały

731255="avatar=true|attack_num=false|defense_target=false|team_leader=false|living=true|hp=6"|11471="desc=wyglodniale male dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|2001="desc=czarnowlosy barczysty mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|5672="desc=pulchna gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|5668="desc=mloda powabna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7481="desc=biegajace chude dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7476="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7464="desc=pulchna gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|9052="desc=chude zaplakane dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|9048="desc=powabna mloda kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|9043="desc=niska pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|25483="desc=zadowolony zadbany mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|86294="desc=namolne biegajace dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|13794="desc=maly zwinny mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|487002="desc=usmiechniety przystojny mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483540="desc=oszalaly zablizniony mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483536="desc=kuszaca usmiechnieta kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483530="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483525="desc=niska gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483522="desc=drobne umorusane dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|483515="desc=zadbany mlody mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12058="desc=umorusane drobne dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|71544="desc=niska gruba kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|11668="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|11663="desc=gruba rozgadana kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1993="desc=szpakowaty milczacy straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1992="desc=szarooki ponury straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1991="desc=stary malomowny straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1990="desc=umiesniony mrukliwy straznik|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|1988="desc=jasnooki porywczy oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|11135="desc=mloda powabna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|13809="desc=opalony zamyslony mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|10236="desc=chude biegajace dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|10231="desc=gruba pulchna kobieta|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|14213="desc=zaczerwieniony mlody mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|7332="desc=zaplakane male dziecko|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|31194="desc=bursztynowooki nerwowy mezczyzna|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18908="desc=umiesniony posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18907="desc=ciemnooki porywczy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18906="desc=czarnowlosy ponury gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|18904="desc=mlody agresywny oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12935="desc=szarooki milczacy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12934="desc=niebieskooki posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12933="desc=postawny posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12931="desc=barczysty arogancki oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12925="desc=energiczna ruda dziewka|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12905="desc=stary nerwowy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12904="desc=mlody posepny gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12903="desc=krotkowlosy nerwowy gwardzista|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"|12901="desc=ciemnooki nerwowy oficer|defense_target=false|attack_num=false|attack_target=false|team_leader=false|team=false|enemy=false|living=true|hp=6"
Czy to jest coś nie tak z Arką czy to ja robię coś nie tak?

To od razu jeszcze zadam powiązane pytanie. jak to najlepiej sparsować? Bo niby w dokumentacji jest napisane że Objects.Data zwraca JSONa ale mi to na json nie wygląda.

Dzięki i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Thorffin
Posty: 62
Rejestracja: 05 lis 2012 20:08

Re: CMUD

Post autor: Thorffin » 11 sty 2016 21:19

Polecam ściągnięcie skryptów Zurwena i popatrzenie, jak to wygląda u niego. A najlepiej modyfikację tego, co tam popełnił pod siebie.

Chwała i sława Zurwenowi za jego skrypty do CMUDa ;)

Dina
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2016 17:05

Re: CMUD

Post autor: Dina » 12 sty 2016 07:51

Skrypty Zurwena są bardzo fajne tylko w pierwszej kolejności potrzebuje wiedzieć czy innym osobom korzystającym z gmcp.Objects.Data dane zwracane są poprawnie - tylko dane lokalizacji w której się znajdujemy - czy wygląda to podobnie jak u mnie co by wskazywało jakiś problem arki.

ODPOWIEDZ