CMUD
Re: CMUD
Jednakowoz w ramach dydaktycznych CMUD ma na takie lepsza skladnie niz
mianowicie
Kod: Zaznacz cały
%item(%random(1,%numitems(@emot_list)),@emot_list)
Kod: Zaznacz cały
#CASE %random {Hello} {Hi there} {Hiya} {Hi}
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Re: CMUD
No dobra, spróbowałem użyć #print ale w tym problem, że własnie ja mam inne skrypty powiązane z tymi. Mam zrobione inne kolory na poszczególne bronie z użyciem #cw. Raczej wątpię żeby to miało jakiś wpływ na to, że zjada mi 2 linijki tekstu na 2 sekundy. Aktualnie mam zrobione coś takiego, że najpierw używam pustego suba #sub {} potem #gag i #echo i generalnie zauważyłem, że mniej razy wcina tekst, ale jednak. Generalnie nie używam tez #sub bo kolory się dziwnie rozjeżdżają. Tak jak poniżej.Aiathel pisze:Witam, mam problem ze skryptami. Mianowicie mam zmienione opisy walk i uzywam #gag #say, do tego kazdy trigger na priority 1. Czasami mam tak, ze podczas walki wcina mi 2, 3 linijki tekstu i po 2 sekundach znowu sie wyswietlaja. Czy uzycie #show, albo zmiana priority zmienic cos? Od razu pisze, ze #sub odpada bo gryzie mi sie z innymi skryptami. Help!
Jest szansa żeby to cholerstwo normalnie działało? Proszę o pomoc
Re: CMUD
Bez backgrounda nadal nie działa, ale już wiem w czym haczyk, tylko nie wiem jak sobie z nim poradzić.Numeron pisze:A probowales uzyc koloru bez backgroundu? Zauwazylem ze kolory backgroundowe u mnie tez sie rozjezdzaja. Sprobuj uzyc ktorego z gamy %ansi komenda #cw 1-14.
Generalnie cześć tych #subow mi się tak nie rozjeżdża i zauważyłem pewna zależność.
Dam przykład na tych subach co pokazałem tam wyżej. Od razu dodam, że nie jestem informatykiem i jedynie tyle programuje co nauczyłem się w cmudzie małe skrypty, ale do rzeczy.
Po wejściu w zakładkę XML mam o to takie coś.
Tu jest #sub który dobrze działa.
Kod: Zaznacz cały
<trigger priority="1" id="1313">
<pattern>^Bardzo ciezko ranisz (*) (%w) (%w) (%w), trafiajac {go|ja} (*).$</pattern>
<value>#sub {%ansi(7)Trafiasz (%ansi(10)5%ansi(7)/%ansi(10)6%ansi(7)) <color #0080D6>%1</color> %ansi(7)%2 %3 %4 %5.}
</value>
</trigger>
Kod: Zaznacz cały
<trigger priority="1" id="1638">
<pattern>^Obracajac w reku sw{ym|a} (*) wykonujesz nagly zwod i trafiasz (*) pozost* nieznaczne obrazenia.$</pattern>
<value><![CDATA[#sub {%ansi(7)(%ansi(10)NOZ SPEC%ansi(7)) %ansi(10)>%ansi(7)>%ansi(10)> %ansi(7)Trafiasz (%ansi(10)1%ansi(7)/%ansi(10)8%ansi(7)) <color #0080D6>%1</color> %ansi(7)%1.}]]></value>
</trigger>
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: CMUD
Błędne kolorowanie po subowanej linii to znany bug cmuda. Pojawia się, gdy zastąpiona linijka w momencie wyświetlenia jest zawinięta (dłuższa niż szerokość okna). Można to sprawdzić zmieniając rozmiar okna na bardzo wąskie i bardzo szerokie. Związek z zapisem CDATA, który obserwujesz to zbieg okoliczności.
Re: CMUD
Ktos ma jakis pomysl jak (gdzie) wyswietlac informacje o ilosci postaci na lokacji pozyskana przez gmcp.objects.nums? #sayadd sie tutaj nie sprawdzilo bo linia odpalajaca trigger jest niewidoczna i efekt jest taki:
Wydaje mi sie to malo czytelne ale jedyne co w tej chwili mi przychodzi do glowy to albo stworzenie przycisku ktory bedzie wyswietlal ta liczbe, albo ew. oddzielnego floatujacego okna ale moze ktos ma lepszy pomysl.Odwazny dlugoreki mezczyzna, przygarbiony mizerny mezczyzna i spokojny dlugoreki elf.
> [3]