CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Kitol
Posty: 16
Rejestracja: 09 wrz 2015 16:44

Re: CMUD

Post autor: Kitol »

Dzięki nie zauważyłem tego Help.

Jak macie zrobione żeby mapper działał przy przemykaniu? Bądźcie tak mili i podajcie przykład.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Dodajesz #mo kierunek (#mo e, #mo w) przy makrze od przemykania.

Np

makro num-3 = przemknij poludniowy-wschod;#mo se
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Fiora
Posty: 21
Rejestracja: 21 kwie 2015 04:40

Re: CMUD

Post autor: Fiora »

Albo wejdź w View>Directions i na każdy kierunek dodaj odpowiednio na przykład:

Dla klawisza odpowiadającemu n:
n|polnoc|przemknij sie na polnoc
Hurio
Posty: 108
Rejestracja: 12 maja 2014 08:53

Re: CMUD

Post autor: Hurio »

Ja dodalem do skryptu "directiony" np. "d|dol|przemknij dol|przemknij z druzyna dol".
Awatar użytkownika
Aiathel
Posty: 41
Rejestracja: 08 maja 2015 01:56

Re: CMUD

Post autor: Aiathel »

Witam, mam pewien problem, w sumie nie wiem czy to problem skryptu czy czegoś innego.
Mianowicie, mam skrypt:

Kod: Zaznacz cały

Pattern: (*) ledwo muska (*) (%w) (%w) (%w) (%w), trafiajac {go|ja} (*).

#if (%ends(%3,ym)) 
{#sub {<color #B4B4B4>[</color><color #818181>Hit</color><color #B4B4B4>]</color> <color #818181>1</color><color #B4B4B4>/</color><color #818181>6</color> <color #8080FF>|</color>%proper(%1)<color #B4B4B4>|</color> <color #B4B4B4>-></color> <color #B4B4B4>[</color><color #818181>%proper(%2)</color><color #B4B4B4>]</color> %proper(%3) %4 %5 %6 %7.}} 
{#if (%ends(%3,im)) 
{#sub {<color #B4B4B4>[</color><color #818181>Hit</color><color #B4B4B4>]</color> <color #818181>1</color><color #B4B4B4>/</color><color #818181>6</color> <color #8080FF>|</color>%proper(%1)<color #B4B4B4>|</color> <color #B4B4B4>-></color> <color #B4B4B4>[</color><color #818181>%proper(%2)</color><color #B4B4B4>]</color> %proper(%3) %4 %5 %6 %7.}} 
{#sub {<color #B4B4B4>[</color><color #818181>Hit</color><color #B4B4B4>]</color> <color #818181>1</color><color #B4B4B4>/</color><color #818181>6</color> <color #B4B4B4>|</color>%proper(%1)<color #B4B4B4>|</color> <color #B4B4B4>-></color> <color #B4B4B4>[</color><color #818181>%proper(%2) %3</color><color #B4B4B4>]</color> %proper(%4) %5 %6 %7.}}}
Kolor #B4B4B4 to jasnoszary

Dajmu tu na przyklad: PanX ledwo muska wielookiego jednookiego wroga smuklym krzywym mieczem, trafiajac go w korpus.

I tu pojawia sie problem, o tyle o ile czasami dobrze mi subuje czyli:
[Hit] 1/6 |PanX| -> [wielookiego jednookiego wroga] Smuklym krzywym mieczem w korpus.
W duzej ilosci przypadkow koloruje mi "PanaX" na fioletowo, ale czasami nie.
Tu moje pytanie czemu czasami #sub nie dziala poprawnie?
Awatar użytkownika
Irelia
Posty: 55
Rejestracja: 18 lut 2013 10:26
Lokalizacja: Kraków

Re: CMUD

Post autor: Irelia »

"Substituted strings are not processed by further triggers."
http://www.zuggsoft.com/zmud/help7/SU.htm

... czyli triggery kolorujące coś nie działają na to co wyjdzie z #sub'a

mozesz zrobić:

#sub ""
#gag
#sh xyz
Irelia, Niesmiala Pakerka z Miejskiej Silowni, czlowiek.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

#gag za #sub nie ma sensu, tzn. powininen byc sam #gag, bez #suba.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Aiathel
Posty: 41
Rejestracja: 08 maja 2015 01:56

Re: CMUD

Post autor: Aiathel »

No dobra, ale mi zależy właśnie na tym kolorze fioletowym. Nie chce go usuwać, on się własnie sam usuwa czasami i to zwykle kiedy wyskakuje dożo tekstu, komunikatów.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern »

To nie wina skryptów tylko źle działajacych czase mSUBów w CMUDZie. Zamienienie na #gag i #show powinno dać radę.
Awatar użytkownika
Aiathel
Posty: 41
Rejestracja: 08 maja 2015 01:56

Re: CMUD

Post autor: Aiathel »

Chyba nadal się nie zrozumieliśmy.
Chce zachować kolor xterm który wysyła mi mud.
Żeby mieć potem odpowiedni kolor osoby w w skrypcie, przeciwnika,druzyny,znanych itd.
Obrazek
ODPOWIEDZ