CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: CMUD

Post autor: Herenvarno » 22 lut 2015 23:47

Mozliwosci sa dwie, albo cofanie na maperze (#mov) w kierunku przeciwnym do kierunku marszu (tryb "fast") lub nie wykonywanie zadnego ruchu (#nodir) w pozostalych przypadkach. (np. tryb "slow")
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!

Narmaniel

Re: CMUD

Post autor: Narmaniel » 23 lut 2015 09:35

Kiedyś miałem tak bardzo w kółko.
Pod numeryczną miałem kierunki w formie:

#mo n
kierunek=n

A potem odpowiednie triggery typu:

Jestes zbyt zmeczony, zeby isc dalej w tym kierunku.
#mo %revdir(@kierunek)

Herk
Posty: 18
Rejestracja: 03 cze 2010 12:12

Re: CMUD

Post autor: Herk » 27 lut 2015 13:38

Potrzebuje wskazówek jak połączyć ze sobą mapy, znajdujące się w różnych plikach DB. CMUD v. 3.34 .

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern » 28 lut 2015 14:36

Według mojej wiedzy jest to niestety niemożliwe.
Dla starych zmudowskich map istniał program pozwalający przenosić zone'y między mapami.

Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: CMUD

Post autor: Gleanevall » 28 lut 2015 16:12

Do kopiowania Zon miedzy plikami z mapą w starym formacie mdb służył fanowski programik Zone Copy. http://forums.zuggsoft.com/index.php?pa ... file_id=66
Mapę w nowym formacie dbm można konwertować na stary i z powrotem oficjalnym konwerterem. http://forums.zuggsoft.com/index.php?pa ... file_id=87

Potwierdzam, że się da. Jedynie uruchomienie tego pierwszego wymaga dociągnięcia sobie dllek. https://forums.zuggsoft.com/forums/view ... 568#171568

Aeron
Posty: 6
Rejestracja: 28 lut 2015 20:52

Re: CMUD

Post autor: Aeron » 10 kwie 2015 07:51

Mam problem, który wymaga niewiarygodnej wiedzy i wprawy.

Co należy zrobić, żeby arkadia łączyła w jedną linijce aliasa i tekst wpisany przeze mnie? Np. chciałbym, aby "kk Pocaluj mnie w dupe." oznaczało: "Mowisz wyniosle: Pocaluj mnie w dupe.".

Oficjalny klient Arkadii to jakoś przetwarza z automatu, ale cMUD nie.

Narmaniel

Re: CMUD

Post autor: Narmaniel » 10 kwie 2015 08:27

Mam alias o patternie j", który wywołuje komende jpowiedz. Działa bez żadnych dodatków.

Wklej może screeny z Prefs->Session i Prefs-> Scripting. Może tam nie masz czegoś zaznaczonego?

Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: CMUD

Post autor: Gleanevall » 10 kwie 2015 09:51

Aeron:

Kod: Zaznacz cały

jpowiedz wyniosle %-1

Gurghor
Posty: 2
Rejestracja: 16 lut 2009 19:37

Re: CMUD

Post autor: Gurghor » 21 kwie 2015 02:44

Witam
Ostatnio zaimportowałem nowa klasę z xml'a do mojej kolekcji skryptów i coś się posypało. Po tym imporcie cmud nie widzi niektórych zmiennych, które mam w innych klasach. Dubluje nowa zmienna o takiej samej nazwie, jak ta która jest już gdzieś indziej zapisana. Próby usuwania, przenoszenia do klasy właściwej, czy usuwania i tworzenia od nowa, nic nie pomagają. Cmud z uporem maniaka dubluje zmienne w ostatnio importowanej klasie. Spotkał się ktoś z takim problemem? można to jakoś naprawić?

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: CMUD

Post autor: Haern » 21 kwie 2015 07:53

Pierwsza rzecz do spróbowania to

Kod: Zaznacz cały

#CLASS 0
I dodanie też tego do końca większości skryptów, które używają #CLASS. Zresztą, #CLASS zawsze dobrze używać, żeby uniknąć dublowania zmiennych właśnie. Problem z tym był juz od wczesnych ZMUDów niestety (choć pewnie Zugg twierdzi, że "it's not a bug, it's a feature", bo rozumiem, jak by można tę właściwość wykorzystać w bardzo specjalnych okolicznościach).

ODPOWIEDZ