CMUD

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: CMUD

Post autor: Benantar »

Dzięki za pomoc, zrobiłem według opisu Zurka i przede wszystkim działa. Na hitloca przyjdzie czas :)
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: CMUD

Post autor: Zurwen »

Haern pisze:Hitloci mogą miec różną ilośc słów. Moim zdaniem Twoje rozwiązanie nie zawsze zadziała. Dlatego jest to głupia sytuacja, kiedy potencjalnego wroga i hitloc czy cokolwiek innego zmiennego nie rozdziela żadna partykuła. No ale taki nasz piękny język.
Masz rację :)
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Dogid
Posty: 136
Rejestracja: 26 lis 2010 17:48

Re: CMUD

Post autor: Dogid »

Nie ma sensu lapać wszystkiego.
Miecznik tnie różne różnie (inne przypadki-chcesz się bawić w odmianę też), do tego przeciąga cios.
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: CMUD

Post autor: Eve »

Przygarnę kalendarz Ishtar/Imperium pod cmuda/zmuda.
Zapewnie b. dobre warunki bytu.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: CMUD

Post autor: Coronius »

Kod: Zaznacz cały

Jest w przyblizeniu jedenasta rano w Koenigstag, pietnasty dzien miesiaca Nachhexen (wczesna wiosna) wedlug Kalendarza Imperialnego.
Takie?
Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: CMUD

Post autor: Eve »

Tak, takie ;]
Gość

Re: CMUD

Post autor: Gość »

ze zmuda, ale na cmudzie chyba też powinno śmigać. W razie czego poproszę poprawić:

Kod: Zaznacz cały

#TRIGGER {(pory Birke)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna wiosna)"}
#TRIGGER {(pory Blathe)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna wiosna)"}
#TRIGGER {(pory Feainn)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesne lato)"}
#TRIGGER {(pory Lammas)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozne lato)"}
#TRIGGER {(pory Velen)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna jesien)"}
#TRIGGER {(pory Saovine)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna jesien)"}
#TRIGGER {(pory Yule)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna zima)"}
#TRIGGER {(pory Imbaelk)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna zima)"}
#TRIGGER {(Nachhexen)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna wiosna)"}
#TRIGGER {(Jahrdrung)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wiosna)"}
#TRIGGER {(Pflugzeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna wiosna)"}
#TRIGGER {(Sigmarszeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesne lato)"}
#TRIGGER {(Sommerzeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Lato)"}
#TRIGGER {(Vorgeheim)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozne lato)"}
#TRIGGER {(Nachgeheim)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna jesien)"}
#TRIGGER {(Erntezeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Jesien)"}
#TRIGGER {(Brauzeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna jesien)"}
#TRIGGER {(Kaltezeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna zima)"}
#TRIGGER {(Ulrichszeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Zima)"}
#TRIGGER {(Vorhexen)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna zima)"}
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: CMUD

Post autor: Rennz »

Awatar użytkownika
Eve
Posty: 270
Rejestracja: 24 lut 2009 18:39

Re: CMUD

Post autor: Eve »

Bosko :] i mam jak upstrokacić mojego klienta o kolejne rzeczy.
Dzięki
Ghorut
Posty: 31
Rejestracja: 20 wrz 2010 11:38

Re: CMUD

Post autor: Ghorut »

A ja mam pytanie o trigger używający #substitute.

Chcę osiągnąć takie coś:

Z:
Jakas lokacja.
Sa tutaj jakies wyjscia
xxx yyy czlowiek, www zzz elf i lysy nieciekawy gnom.
Zrobic:
Jakas lokacja.
Sa tutaj jakies wyjscia
xxx yyy czlowiek (~Nazwa gildii~), www zzz elf ( ~Nazwa gildii~) i lysy nieciekawy gnom.
Mam tablice postaci (@jakasgildia). Mój trigger wygląda następująco:

Kod: Zaznacz cały

#trigger {({@jakasgildia})({ |.|,|]})} {#substitute{%1 (~jakas gildia)~%2}}
W momencie kiedy imię na które ma się odpalić trigger występuje jako JEDYNE w linijce jest ok (np po użyciu komendy 'kto'), jednak kiedy jest w linijce więcej imion na które ma się odpalić, to osiągam taki o to bajzel.

Przy jednym patternie w linijce:
Ulav ( Scoia'tael!!! ) z Tir Tochair, Legendarny Wojownik Scoia'tael, gnom
Przy wielu patternach w linijce:
Zapamietane przez ciebie imiona to Adamson, Ayenne,Baldar ( MC!!! ), Beria, Blob, Boldegar,Bromar ( Scoia'tael!!! ), Brygu, Bushi, Camaris, Dhogrin, Dunbar, Ertos, Ethnin, Fantaji, Fendorm, Fredrick, Galnos,Baldar ( MC!!! ), Garvel, Ghardrim, Gharkh, Gothrin, Grippi,Gromgol ( OK!!! ), Gruer, Gryffith, Gubi, Huggo, Hurgan,Bromar ( Scoia'tael!!! ), Jona, Kagain, Kaltor,Baldar ( MC!!! ), Kerwun, Khristoff, Kiliana, Larius, Lev, Maurois, Meksor, Mokochid, Nazira, Radgast, Ragnuk, Ravena, Rezog,Baldar ( MC!!! ), Tabulariks, Terenes, Thal, Thinngrim,Baldar ( MC!!! ), Trag,Bromar ( Scoia'tael!!! ), Ulik, Ursa,Vailen ( Scoia'tael!!! ), Victoria, Wilfred, Xewan, Zandar i Zigrim.Wydaje ci sie, ze twoj umysl jest w stanie pomiescic jeszcze pietnascie imion.

Dublują się imiona (np. Baldar czy Bromar), kolorki się rozjeżdżają, etc.


Próbowałem stworzyć na każdego osobny trigger (zmieniając w pattern'ie ({@jakasgildia}) na (jakiesImie)) wtedy wszystko jest ok. Sprawa się rypie keidy użyję ({@jakasgildia}), albo ({imie|drugieimie}) (co z resztą jest tożsame).

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Problem występuje kiedy w #substitute {} użyjemy słowa które jest DŁUŻSZE od pattern'a (w tym przypadku zawsze, chcę coś dopisać do imienia, postaci). Jeśli jest krótsze to wszystko działa OK (np. jak zamieniamy nazwy wyjść z lokacji z 'polnoc' na 'n' itd.


Rozwiązaniem problemu byłoby chyba okiełznanie zamiany krótszego ciągu znaków, na dłuższy (niestety nie umiem), albo użycie polecenia które DOPISYWAŁOBY coś po pattern'ie na który zareagował trigger (niestety nie znam). Mam nadzieję, że nie zagmatwałem sprawy i proszę o pomoc.
ODPOWIEDZ