CMUD
Re: CMUD
Masz racjęHaern pisze:Hitloci mogą miec różną ilośc słów. Moim zdaniem Twoje rozwiązanie nie zawsze zadziała. Dlatego jest to głupia sytuacja, kiedy potencjalnego wroga i hitloc czy cokolwiek innego zmiennego nie rozdziela żadna partykuła. No ale taki nasz piękny język.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: CMUD
Kod: Zaznacz cały
Jest w przyblizeniu jedenasta rano w Koenigstag, pietnasty dzien miesiaca Nachhexen (wczesna wiosna) wedlug Kalendarza Imperialnego.
Re: CMUD
ze zmuda, ale na cmudzie chyba też powinno śmigać. W razie czego poproszę poprawić:
Kod: Zaznacz cały
#TRIGGER {(pory Birke)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna wiosna)"}
#TRIGGER {(pory Blathe)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna wiosna)"}
#TRIGGER {(pory Feainn)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesne lato)"}
#TRIGGER {(pory Lammas)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozne lato)"}
#TRIGGER {(pory Velen)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna jesien)"}
#TRIGGER {(pory Saovine)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna jesien)"}
#TRIGGER {(pory Yule)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna zima)"}
#TRIGGER {(pory Imbaelk)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna zima)"}
#TRIGGER {(Nachhexen)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna wiosna)"}
#TRIGGER {(Jahrdrung)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wiosna)"}
#TRIGGER {(Pflugzeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna wiosna)"}
#TRIGGER {(Sigmarszeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesne lato)"}
#TRIGGER {(Sommerzeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Lato)"}
#TRIGGER {(Vorgeheim)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozne lato)"}
#TRIGGER {(Nachgeheim)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna jesien)"}
#TRIGGER {(Erntezeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Jesien)"}
#TRIGGER {(Brauzeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna jesien)"}
#TRIGGER {(Kaltezeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Wczesna zima)"}
#TRIGGER {(Ulrichszeit)} {#SUBSTITUTE "%1 (Zima)"}
#TRIGGER {(Vorhexen)} {#SUBSTITUTE "%1 (Pozna zima)"}
Re: CMUD
Ja mam coś takiego: http://dwarf.com.pl:81/kalendarz.xml
Re: CMUD
A ja mam pytanie o trigger używający #substitute.
Chcę osiągnąć takie coś:
Z:
W momencie kiedy imię na które ma się odpalić trigger występuje jako JEDYNE w linijce jest ok (np po użyciu komendy 'kto'), jednak kiedy jest w linijce więcej imion na które ma się odpalić, to osiągam taki o to bajzel.
Przy jednym patternie w linijce:
Dublują się imiona (np. Baldar czy Bromar), kolorki się rozjeżdżają, etc.
Próbowałem stworzyć na każdego osobny trigger (zmieniając w pattern'ie ({@jakasgildia}) na (jakiesImie)) wtedy wszystko jest ok. Sprawa się rypie keidy użyję ({@jakasgildia}), albo ({imie|drugieimie}) (co z resztą jest tożsame).
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Problem występuje kiedy w #substitute {} użyjemy słowa które jest DŁUŻSZE od pattern'a (w tym przypadku zawsze, chcę coś dopisać do imienia, postaci). Jeśli jest krótsze to wszystko działa OK (np. jak zamieniamy nazwy wyjść z lokacji z 'polnoc' na 'n' itd.
Rozwiązaniem problemu byłoby chyba okiełznanie zamiany krótszego ciągu znaków, na dłuższy (niestety nie umiem), albo użycie polecenia które DOPISYWAŁOBY coś po pattern'ie na który zareagował trigger (niestety nie znam). Mam nadzieję, że nie zagmatwałem sprawy i proszę o pomoc.
Chcę osiągnąć takie coś:
Z:
Zrobic:Jakas lokacja.
Sa tutaj jakies wyjscia
xxx yyy czlowiek, www zzz elf i lysy nieciekawy gnom.
Mam tablice postaci (@jakasgildia). Mój trigger wygląda następująco:Jakas lokacja.
Sa tutaj jakies wyjscia
xxx yyy czlowiek (~Nazwa gildii~), www zzz elf ( ~Nazwa gildii~) i lysy nieciekawy gnom.
Kod: Zaznacz cały
#trigger {({@jakasgildia})({ |.|,|]})} {#substitute{%1 (~jakas gildia)~%2}}
Przy jednym patternie w linijce:
Przy wielu patternach w linijce:Ulav ( Scoia'tael!!! ) z Tir Tochair, Legendarny Wojownik Scoia'tael, gnom
Zapamietane przez ciebie imiona to Adamson, Ayenne,Baldar ( MC!!! ), Beria, Blob, Boldegar,Bromar ( Scoia'tael!!! ), Brygu, Bushi, Camaris, Dhogrin, Dunbar, Ertos, Ethnin, Fantaji, Fendorm, Fredrick, Galnos,Baldar ( MC!!! ), Garvel, Ghardrim, Gharkh, Gothrin, Grippi,Gromgol ( OK!!! ), Gruer, Gryffith, Gubi, Huggo, Hurgan,Bromar ( Scoia'tael!!! ), Jona, Kagain, Kaltor,Baldar ( MC!!! ), Kerwun, Khristoff, Kiliana, Larius, Lev, Maurois, Meksor, Mokochid, Nazira, Radgast, Ragnuk, Ravena, Rezog,Baldar ( MC!!! ), Tabulariks, Terenes, Thal, Thinngrim,Baldar ( MC!!! ), Trag,Bromar ( Scoia'tael!!! ), Ulik, Ursa,Vailen ( Scoia'tael!!! ), Victoria, Wilfred, Xewan, Zandar i Zigrim.Wydaje ci sie, ze twoj umysl jest w stanie pomiescic jeszcze pietnascie imion.
Dublują się imiona (np. Baldar czy Bromar), kolorki się rozjeżdżają, etc.
Próbowałem stworzyć na każdego osobny trigger (zmieniając w pattern'ie ({@jakasgildia}) na (jakiesImie)) wtedy wszystko jest ok. Sprawa się rypie keidy użyję ({@jakasgildia}), albo ({imie|drugieimie}) (co z resztą jest tożsame).
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Problem występuje kiedy w #substitute {} użyjemy słowa które jest DŁUŻSZE od pattern'a (w tym przypadku zawsze, chcę coś dopisać do imienia, postaci). Jeśli jest krótsze to wszystko działa OK (np. jak zamieniamy nazwy wyjść z lokacji z 'polnoc' na 'n' itd.
Rozwiązaniem problemu byłoby chyba okiełznanie zamiany krótszego ciągu znaków, na dłuższy (niestety nie umiem), albo użycie polecenia które DOPISYWAŁOBY coś po pattern'ie na który zareagował trigger (niestety nie znam). Mam nadzieję, że nie zagmatwałem sprawy i proszę o pomoc.