MUSH pomoc

Forum techniczne Arkadii.
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gruul »

Enefghar pisze:Jeśli chodzi o kondycję własną, to mam do tego przerobiony przeze mnie plugin Liseva, ktory takie informacje (kondycja, zmeczenie, mana [zatrucie]) wyswietla w tzw. pasku informacyjnym:
plugin
Jesli chodzi o wyswietlanie k wszystkich w innym okienku, to napewno jakoś się da, ale takowej wiedzy nie posiadam... :)
ponoc w skryptach liseva bylo 'centrum dowodzenia' czyli skonfigurowany world z m.in. kondycjami ale w wersji skryptow ktora znalazlem w necie nie bylo go ;p

edit: podrzuci ktos sposob odtwarzania dzwieku?
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: MUSH pomoc

Post autor: Enefghar »

Kazdy trigger ma opcje wydania dzwieku przy odpaleniu. Wchodzisz w dany trigger, wybierasz sobie dany "dzwiek" przez browse. E voila!

W kodzie to pozniej wyglada tak:

Kod: Zaznacz cały

  <trigger
   custom_colour="14"
   enabled="y"
   group="Walka"
   match="* peka!"
   sequence="100"
   sound="f:\MUSHclient\sounds\error.wav"
  >
  </trigger>
edit: "centrum dowodzenia" jest jak yeti. Ktos gdzies slyszal, ze komus dzialalo, ale nikt nie widzial na wlasne oczy... ;)
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gruul »

rzeczywiscie, mozna poprostu wybrac. Trzeba gdzies dodatkowo ustawic umozliwienie mushowi odtwarzanie dzwiekow?
Awatar użytkownika
Cyzel
Posty: 97
Rejestracja: 26 sie 2014 18:41

Re: MUSH pomoc

Post autor: Cyzel »

W menu z lista triggow masz do zatickowania Enable trigger sounds. Czy cos w ten desen.
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.
Kvas
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2015 11:03

Re: MUSH pomoc

Post autor: Kvas »

http://mituniewicz.pl/svn/Projekty/Arkadia/Skrypty/ Nie dziala.
Czy znajdzie sie ktos mily i udostepni pluginy Liseva?

Dzieki bardzo.
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: MUSH pomoc

Post autor: Enefghar »

Cos konkretnego potrzebujesz? Nie uzywam wszystkich lisevowych, a te co mam sa w duzej mierze poprzerabiane.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gruul »

Pogooglaj, sa na jakims chomiku.
Kvas
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2015 11:03

Re: MUSH pomoc

Post autor: Kvas »

Potrzebuje rysowanie mapki i cos al'a chodzik nie pamietam jak sie to nazywa bindowo zmienialo chodzenie, przemykanie i przemykanie w druzynie. Za udostepnienie bede bezgranicznie wdzieczny.
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: MUSH pomoc

Post autor: Enefghar »

Poczestuj sie ponizszym. Co do tego lazenia to nigdy sie nie bawilem w przemykanie z druzyna, wiec nie mam takiego cuda. ;)
Rysowanie mapki

EDIT: poprawilem link do pliku.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: MUSH pomoc

Post autor: Gruul »

pozwolilem sobie zrobic opisy walki w innym oknie, moze sie komu przyda.

1. tworzymy nowy swiat z ip 0.0.0.0 i zapisujemy pod jakas nazwa (u mnie walka.mcl)

2. importujemy plugin:

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
<!DOCTYPE muclient>
<!-- Saved on Saturday, June 30, 2007, 10:48  -->
<!-- MuClient version 4.13 -->

<!-- Plugin "okno_walki" generated by Plugin Wizard -->

<!--
Edit plugin and change "chat_world" variable to be the name of the 
world you want chats to go to.
-->

<muclient>
<plugin
   name="okno_walki"
   author="Nick Gammon"
   id="cb84a526b476f69f403517da"
   language="Lua"
   purpose="Redirects chat messages to another world"
   date_written="2007-06-30 10:45:35"
   requires="4.08"
   version="1.0"
   >
<description trim="y">
<![CDATA[
Redirects chats to the specified world.

Add or modify "chat" triggers to capture different sorts of message.

Change the variable "chat_world" to be the name of the world chats are to go to.
]]>
</description>

</plugin>

<!--  Triggers  -->

<triggers>

  <trigger
   enabled="y"
   match="^.*ledwo muska.*|rani.*|masakruje.* .*$"
   regexp="y"
   script="redirect"
   sequence="100"
   omit_from_output="y"
  >
  </trigger>
  
  <trigger
   enabled="y"
   match="^.*udaje sie oslonic.*|udaje sie trafic.*|udaje sie uniknac.*|unika .*$"
   regexp="y"
   script="redirect"
   sequence="100"
   omit_from_output="y"
  >
  </trigger>

</triggers>

<!--  Script  -->


<script>
<![CDATA[
walka = "walka"
local first_time = true

function redirect (name, line, wildcards, styles)
  
  -- try to find "chat" world
  local w = GetWorld (walka)  -- get "chat" world

  -- if not found, try to open it
  if first_time and not w then
    local filename = GetInfo (67) .. "walka" .. ".mcl"
    Open (filename)
    w = GetWorld (walka)  -- try again
    if not w then
      ColourNote ("white", "red", "Can't open chat world file: " .. filename)
      first_time = false  -- don't repeatedly show failure message
    end -- can't find world 
  end -- can't find world first time around

  if w then  -- if present
    for _, v in ipairs (styles) do
      w:ColourTell (RGBColourToName (v.textcolour), 
                    RGBColourToName (v.backcolour), 
                    v.text)  
    end -- for each style run
    w:Note ("")  -- wrap up line

  end -- world found

end -- function redirect 

]]>
</script>


</muclient>
wiecej info dla ciekawych: http://mushclient.com/forum/?id=7991
ODPOWIEDZ