Strona 6 z 33

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 10 lis 2012 22:02
autor: Drakan
Wrryy jakis blad jest w tym pliku
nie idzie go rozpakowac :(

No Panowie nie badzicie tacy "skapi" podzielcie sie jeszcze jakimis waszymi dokonaniami :D

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 15 lis 2012 01:31
autor: Anakreon
Da się zrobić tak abym mógł przewijać tekst wysyłany przez muda pomimo mapy w górnej części ekranu?

Jest to szczególnie uciążliwe gdy spora część #help {} znajduje się pod mapą

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 16 lis 2012 01:51
autor: Dorien
Anakreon pisze:Da się zrobić tak abym mógł przewijać tekst wysyłany przez muda pomimo mapy w górnej części ekranu?
mapą
page up? page down? ja mam #macro zrobione do włączania i wyłączania mapy:

Kod: Zaznacz cały

#MACRO {\eOo}
{
	#math {map} {$map+1};
	#if {$map==3}
	{
		#variable map 0;
		#split
	};
	#if {$map==2}
	{
		#split 10 1
	};
	#if {$map==1}
	{
		#split 34 1
	}
}
"/" ukośnikiem na numerycznej włącza kolejno małą mape > duza mapa > brak mapy, pozdrawiam

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 16 lis 2012 14:34
autor: Anakreon
Dzięki, fajny pomysł z macrem do zmiany wielkości mapy.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 17 lis 2012 13:20
autor: Ralandil
maly problem znalazlem jak sie meczysz przechodzac przez void i robi undo z automata to cofa tylko o 1 pole zamiast o 2
Wymyśliłem dość proste rozwiązanie problemu, o którym napisał powyżej Dorien.

Kod: Zaznacz cały

#var {teraz}{}
#var {wczesniej}{}
#var {flaga}{}

#event {MAP ENTER ROOM}{
#map get roomflags flag;
#if {$flag==8}{#nop}{#map get roomvnum teraz};
}

#event {MAP EXIT ROOM}{#var {wczesniej}{$teraz}}
Póżniej wystaczy zmienić swoje #action w następujący sposób:

Kod: Zaznacz cały

#ACTION {Probujesz otworzyc debowe wrota, ale nie udaje ci sie to.}{#map goto $wczesniej}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 21 lis 2012 12:06
autor: Dorien
To ja sie podziele kolejnym skrypcikiem, prosta roza wiatrow

Ctrl+F8 wlacza i wylacza roze wiatrow, niedziala idealnie ale nie jest zle
Roza wiatrow

pozdrawiam

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 27 lis 2012 08:23
autor: Drakan
Hmm probowalem roze uruchomic i nie dalo sie
rysuje mi tylko
[ ] taki kwadracik bez przejsc wrryyy.. mam wersje 2.00.6 - to moze byc problemem??

Panowie i Panie podpowiedzcie jak napisac skrypcik kondycji
[########] - swietna kondycja itd..
:roll:

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 27 lis 2012 17:28
autor: Ralandil
Drakan:

Wystarczy znajomość polecenia #substitute {message} {newmessage}

Kondycja

Kod: Zaznacz cały

#sub {^Jestes w swietnej kondycji.}{[7][<020>#######<070>] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes w dobrym stanie.}{[6][<020>######<070>-] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes lekko rann{y|a}.} {[5]<030>[#####<070>--] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes rann{y|a}.} {[4][<030>####<070>---] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes w zlej kondycji.}{[3][<010>###<070>----] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes ciezko rann{y|a}.}{[2][<010>##<070>-----] <- <030>Ty<070>}
#sub {^Jestes ledwo zyw{y|a}.}{[1][<010>#<070>------] <- <030>Ty<070>}

#sub {^%5 jest w swietnej kondycji.}{[7][<020>#######<070>] %5}
#sub {^%5 jest w dobrym stanie.}{[6][<020>######<070>-] %5}
#sub {^%5 jest lekko rann{y|a}.}{[5][<030>#####<070>--] %5}
#sub {^%5 jest rann{y|a}.}{[4][<030>####<070>---] %5}
#sub {^%5 jest w zlej kondycji.}{[3][<010>###<070>----] %5}
#sub {^%5 jest ciezko rann{y|a}.}{[2][<010>##<070>-----] %5}
#sub {^%5 jest ledwo zyw{y|a}.}{[1][<010>#<070>------] %5}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 29 lis 2012 09:44
autor: Anakreon
Znacie może jakiś sposób żeby przetłumaczyć "Potezny jednooki mezczyzna" na "potezny jednooki mezczyzna"?

Sprawia mi to porblem przy odmianie bo żeby ta komenda działała wszystko musi być pisane małą literą.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 29 lis 2012 11:22
autor: Ralandil
Anakreon:

#format {variablename} {format} {argument1} {argument2} {etc}

Podstawiasz sobie opis do zmiennej i później zmieniasz jej format.

Kod: Zaznacz cały

#var {naszazmienna}{Potezny jednooki mezczyzna};
#format {naszazmienna}{%l}{$naszazmienna};
Można też jednym poleceniem utworzyć zmienną w odpowiednim formacie:

Kod: Zaznacz cały

#format {naszazmienna}{%l}{Potezny jednooki mezczyzna};