Strona 4 z 33
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 14 paź 2012 23:55
autor: Dorien
Dobrze to jest temat o skryptach do Tintina wiec chciałbym sie podzielić czymś mało użytecznym aczkolwiek fajnym chyba. Mam nadzieje ze wam sie spodoba
Kochanie.zip aby sciagnac należy kliknąć prawym i zapisać jako.
To jest skrypt który podpowie wam czy jesteście czyjaś sympatia czy ktoś sie w was podkochuje ukradkiem
mała podpowiedz: żeby widzieć rezultat skryptu wystarczy wpisać <stan>, można tez użyć komendy <poziomy kochania>
czekam na komentarze, pozdrawiam D.
Edit: literówki poprawione i parę innych błędów tez,
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 15 paź 2012 11:58
autor: Ralandil
Do szóstego i ostatniego poziomu wkradły się literówki - ktos jest w tobie zakochany, ktos kocha cie do szalenstwa.
Podoba mi się Twój pomysł, zupełnie coś niespotykanego.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 18 paź 2012 22:13
autor: Drakan
Panowie czytam jakie to cuda potrafi ten klient,
to moze ktos podzieli sie paczka/kompletem skrytow (podstawowych) i jak sie da to i mapka,
a do pelni szczescia napisze malutki, tyci tyci
, pliczek pomocy jak to sie odpala
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 21 paź 2012 04:23
autor: Dorien
Drakan pisze:to moze ktos podzieli sie paczka/kompletem skrytow (podstawowych) i jak sie da to i mapka,
dostając gotowa mapkę i oskryptowanie tracisz mnóstwo zabawy poza tym nie wiem czy to całkiem legalne, jeśli potrzebujesz pomocy w napisaniu czegos chętnie jej udzielę, moze masz jakies fajne pomysly
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 24 paź 2012 16:14
autor: Drakan
Prze Panstwa, mam pytanie
Mam Wintin++ v 2.00.8
"staram sie grac z pracy, gdzie administrator skutecznie mi to utrudnia"
zrobilem tunel i ... telnet, mithryl spoko sie lacza
a tintin ni huhu
zapodaje mu
#ses {arka} {localhost} {443} (w ten sposob obchodze zabezpieczenia administratora i zaznaczam tenet i mithryl sie tak lacza)
a wywala mi
#session 'arka' DIED
#session 'gts' ACTIVATED
Czy tintin ma jakiegof buga?
skoro inne programy sie lacza a on nie
a moze jak zwykle jestem niedouczony
Licze ze ktos podpowie co zrobic by tintin zadzialal.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 27 paź 2012 22:09
autor: Ralandil
Drakan: Tintin ma problemy z proxy. Wspominal o tym Scandum - admin forum tintina. Nie wiem jak to rozwiązać pod windowsem bo go nie używam, natomiast możesz rzucić okiem na to,
co napisał steven.
Jeśli chcesz grać w pracy to dobrym rozwiązaniem może być łączenie się z kontem shellowym np. przez port 80, który nie powinien być zablokowany u Ciebie.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 28 paź 2012 08:42
autor: Drakan
Dzieki za odpowiedz,
poddalem sie i zrobilem dokladnie jak propnujesz
zalozylem konto i powinno smigac.
Mam za to prosbe, podzielcie sie skryptami, lub "napiszcie malego helpa" najbardziej zalezy mi na wytlumaczeniu jak dzialaja wyjatki w maperze, mam #actiony przygotowane
tylko jak podpiac je by maper kozystal z nich?, no moze maly przyklad jak wstawiac z lini komend [T] - literke T, bo jak narazie robie to edytujac mape
Oraz jakis prosciutki skrypt zaslon - np. imie wpisuje z reki.
dziekowac z gory za pomoc
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 28 paź 2012 09:34
autor: Ralandil
#map set wyswietli Ci ustawienia danej lokacji:
Kod: Zaznacz cały
roomarea:
roomcolor:
roomdata:
roomdesc:
roomflags:
roomname:
roomnote:
roomsymbol:
roomterrain:
roomweight:
Zmieniasz je za pomocą
#map set np.:
Wówczas nasz pokój będzie widniał na mapie jako: [T]
Jako roomsymbol zalecam podawać pojedynczy znak albo 3 znaki.
Można ustawić literę T w kolorze - [
T]
Jak również zmienić kolor całej lokacji
[ ]
Zmiana nazwy to wiadomo:
Później polecenie
#map goto naszanazwa przenosi nas do danej lokacji.
Odnośnie tych wyjątków to zależy Ci na podążaniu w drużynie?
Podaj jakiś przykład, postaram się pomóc.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 28 paź 2012 14:39
autor: Drakan
Dzieki za podpowiedz do mappera,
juz sobie porobie to co chcialem,
tylko zdarza sie ze lokacje ktore chce polaczyc sa bardziej odlegle od siebie (bo maper ma jakas siatke, a czasem np. w Novi park sie nie miesci), to jak mozna je polaczyc z palca i czy istnieje mozliwosc przesunicia czesci lokacji tak by byly widoczne nieco dalej, tam gdzie jest miejsce??
A co do #action to mam cos takiego:
#ACTION {Ruszasz razno na %1, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie,}
{
#if {$mapaon == 1}
{
#map undo
}
}
jak to podpiac by podczas mapowania maper stanol na tej lokacji a nie mapowal sztucznie lokacji ktorej nie ma
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 28 paź 2012 16:05
autor: Dorien
#ACTION {Ruszasz razno na %1, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie,}
{
#map undo
}
jak to podpiac by podczas mapowania maper stanol na tej lokacji a nie mapowal sztucznie lokacji ktorej nie ma
nie wiem jak przesuwac i robic dlugie lokacje z palca, trzeba wpisywac recznie, bylo o tym wczesniej
#map link {kierunek} {numerpokoju} {both}