Strona 29 z 33

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 14:47
autor: Rafgart
Jakies/wszystkie klienty TinTin++ wysylaja przy logowaniu pakiety GMCP niezgodne z formatem JSON:

Kod: Zaznacz cały

[ "client": "TinTin++", "version": "2.01.2" ]
Czyli niby jest to lista, a tresc ma jak obiekt.
Nie jest to jakies wazne, ale prosze w miare mozliwosci poprawic, bo nam loguje jako bledy GMCP.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 16:34
autor: Stellan
Do tej pory mialem:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC WILL GMCP}
{       
#send {\xFF\xFD\xC9\};
#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Objects" ]\xFF\xF0\};
}
i w sumie nie wiem jak przedstawial sie klient. Zmienilem na sztywno:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC WILL GMCP}
{       
#send {\xFF\xFD\xC9\};
#send {\xFF\xFA\xC9core.hello { "client": "TinTin++", "version": "2.01.2" }\xFF\xF0\};
#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Objects" ]\xFF\xF0\};
}
Jesli to mozliwe poprosilbym na odpowiedz jak to teraz wyglada. Byc moze ktos dal nawiasy kwadratowe przy core.hello...

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 16:50
autor: Ralandil
Moje główne ustawienia -> są tutaj.

Na pytanie IAC WILL GMCP nie ma sensu wysyłać więcej niż:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC WILL GMCP}{#send {\xFF\xFD\xC9\}}
Natomiast przy logowaniu tylko raz wysyłam:

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Char", "Room", "Objects" ]\xFF\xF0\}
Przedstawiania nie wysyłam w ogóle.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 17:16
autor: Stellan
Rozumiem, ze

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Char", "Room", "Objects" ]\xFF\xF0\}
wysylasz po #delay lub innym #evencie, ktory reaguje na zalogowanie? Dziwne, wszystkie przyklady na forum tt pokazuja, ze robi sie to w odpowiedzi na IAC WILL GMCP, ale sam juz nie wiem, chyba nie jest to jakis blad?

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 17:20
autor: Ralandil
Po połączeniu z mudem.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 17:26
autor: Stellan
Rozumiem, ale podpiecie tego pod IAC WILL GMCP, jak jest we wszystkich przykladach dziala i chyba nie jest powodem problemow, o ktorych napisal Rafgart. Licze na odpowiedz w tej kwestii. Tak jak napisalem wczesniej, wyglada to na wpisanie danych z core.hello w nawiasach kwadratowych. Jak myslisz???

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 17:34
autor: Ralandil
Tak, powinny być nawiasy klamrowe.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 17:43
autor: Stellan
Sprawdzilem #debug telnetem i u mnie IAC WILL GMCP pojawia sie tylko raz na poczatku, mysle ze mozna smialo tutaj wepchnac

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Objects" ]\xFF\xF0\}
Czekam na odpowiedz z gory :D

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 18:56
autor: Rafgart
Tak, powinny byc nawiasy klamrowe.
Ale jesli wy tego nie wysylacie, to boje sie, ze to moze byc gdzies na twardo i nie da rady zmienic.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 25 kwie 2017 21:01
autor: Ralandil
Według mojej wiedzy nie jest na twardo, GMCP ustawia się dodatkowo jako #event. Poza tym korzystam z innej wersji niż 2.01.2.