TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Forum techniczne Arkadii.
Mungr
Posty: 5
Rejestracja: 15 gru 2015 19:08

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Mungr » 25 lip 2016 13:49

A propos terminatora. Wie ktos jak zmusic terminator i tt++, zeby klawisze na numpadzie mialy inny kod niz strzalki/cyfry? W tym momencie num4 wysyla mi z numlockiem ten sam kod co cyfra 4 (\e4), a bez numlocka ten sam kod co strzalka w lewo (\e\e[D). Na razie uzywam xterma ktorego udalo mi sie zmusic do rozrozniania klawiszy numpada w kazdej kombinacji, ale terminator lepiej maskowalby sie w pracy z reszta terminali ;)

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien » 25 lip 2016 19:41

sprobuj pobawic sie z #showme {\e>} i #showme {\e=}

Mungr
Posty: 5
Rejestracja: 15 gru 2015 19:08

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Mungr » 26 lip 2016 08:46

Niestety #sh {\e>} i #sh {\e=} nie dzialaja. Problem wydaje sie lezec po stronie terminatora/gnome-terminala. Na stronie tt++ jest informacja ze gnome-terminal nie wspiera numpad application mode, ale podejrzewam, ze mozna jakos przemapowac klawiature aby wysylala te same sekwencje.

Mungr
Posty: 5
Rejestracja: 15 gru 2015 19:08

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Mungr » 26 lip 2016 16:31

Okazuje sie, ze problem jest nieco bardziej skomplikowany niz myslalem. #sh {\e=} i #sh {\e>} dzialaja jak nalezy. Niestety tryb 'application mode' jest zepsuty w bibliotece libvte (https://github.com/GNOME/vte), na ktorej oparty jest terminator i gnome-terminal. Sprobuje napisac patch wprowadzajacy poprawny 'application mode'.

Mungr
Posty: 5
Rejestracja: 15 gru 2015 19:08

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Mungr » 27 lip 2016 02:22

Ok, jakby ktos byl zainteresowany to napisalem patcha, ktory naprawia numpad w gnome-terminator.
Instukcja instalacji: https://gist.github.com/mungr/f17a0a352 ... c62e9922db

Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 226
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Ralandil » 23 wrz 2016 13:42

Nowa wersja TinTin++ ;)

Kod: Zaznacz cały

tokenize.c     Added support for local variables with the #LOCAL command. Most
               commands that manipulate variables will use a local variable
               if it has been declared.

utils.c        Fixed crash bug on substitutions on system messages.

session.c      Showing all connect retry attempts and seconds left.

session.c      Any manual input while connecting will cancel connect retry.

main.c         Can create macros for ctrl-d and ctrl-z again.

mapper.c       Added #map color background option to set a background color
               for the map display. 
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual

Butma
Posty: 11
Rejestracja: 15 sie 2016 22:51

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Butma » 24 wrz 2016 09:07

Calkiem przyjemna sprawa z dodaniem komendy #local od strony optymalizacji. Szkoda tylko, ze teraz nie mozna ustawic #map set roomcolor kodami kolorow typu <abc>, ale moze to bug.
Przy okazji, jest sens dodawania flag do kompilacji tintina?
Ug!

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien » 15 lis 2016 13:09

#map set roomlabel {<cfc><FCF>[ ]<088>}

a tak nie dziala?

Butma
Posty: 11
Rejestracja: 15 sie 2016 22:51

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Butma » 25 gru 2016 09:11

Migr pisze:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC SB GMCP objects.data IAC SE} 
{
#var {obda} {%0};
#list {numwrog} clear;
#list {nwrog} clear;
#foreach {$obda[]} {vob} 
 {
 #forall {$obda[$vob][]} 
  {
  #var {obda2[$vob][&0]} {$obda[$vob][&0]};
  }
 };
_gmcp
}
Jest lepszy sposob na aktualizacje zlozonych tablic w tintinie.

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC SB GMCP objects.data IAC SE} 
{
#var {obda} {%0};
#list {numwrog} clear;
#list {nwrog} clear;
#var {obda2} {$obda2} {$obda};
_gmcp
}
Ug!

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Dorien » 14 kwie 2017 15:59

info dla fanow: udalo sie skompilowac tt pod androidem wiec nie trzeba robic ssh do vpsa a efekt jest zadowalajacy ale trzeba dopracowac troche

oto jak to wyglada

http://m.imgur.com/S0Xf6sW
http://m.imgur.com/Dtk2ZYS

ODPOWIEDZ