Strona 26 z 33

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 28 kwie 2015 22:28
autor: Elses
To raczej nie to. Przeszukalem, nic nie powinno wadzic. Chyba, ze kolor imienia npc albo postaci. To wszystko.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 28 kwie 2015 23:12
autor: Torn
Jeśli masz kolory to daj znak "~" na początku. Np. #sub {~Zrecznie zaslaniasz %1 przed %2.}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 29 kwie 2015 02:08
autor: Tercoral
I kropke na koncu z teego co widze

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 29 kwie 2015 15:43
autor: Elses
Dziekuje za podpowiedzi. Tylda podzialala, lecz czesciowo.

#sub dziala, Ale koloruje jedynie czesc przed %1. %1 to osoba, ktora w subie wyswietla sie nadal kolorem oryginalnym, nie podmienionym.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 29 kwie 2015 15:58
autor: Torn
Opisz jak wyświetla Ci taki sub?
#sub {~^Zrecznie zaslaniasz %1 przed %2.$} {<134>[ Zaslona ] <139>ZASLANIASZ %1 PRZED <119>%2.<099>}
Druga sprawa, używasz Wintina(na Windows) czy Tintina(na Linux)?

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 29 kwie 2015 17:00
autor: Elses
Torn:

Koloruje wszystko procz %1 oraz tym co za tym dopoki sie nie zdefiniuje nowego koloru. Jest to juz jednak na tyle czytelne, ze na tym poprzestane.

Dziekuje!

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 29 kwie 2015 17:33
autor: Torn
Nie mam teraz dostępu do klienta ale wydaje mi się, że możesz załatwić to w inny sposób. Możesz sprawdzić jak wygląda linia tekstu z kolorowym słowem w surowym formacie poprzez #config {CONVERT META} {ON} a następnie porobić precyzyjne colour triggery. To powinno dać Ci możliwość pełnego formatu. Podobne problemy miałem z Wintinem.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 30 kwie 2015 16:09
autor: Dorien
Torn świetna podpowiedz szkoda ze nie można dawać łapek w gore bo bym dał

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 27 lip 2015 23:29
autor: Luchtenger
Hej,

zaczynam pomału ogarniać tintina. Migr, bardzo dziękuję za podesłane pliki.

Próbuję rozgryźć temat dodatkowych sesji. Możecie rozjaśnić jak to działa? Rozumiem, że mam powiedzmy tmuxa, robię kilka okien i w każdym oknie startuję inną sesję a potem wysyłam przechwycone komunikaty z głównego okna na przykład czat.

W teorii brzmi fajnie, tylko kiedy z tintina odpalam powiedzmy

Kod: Zaznacz cały

#ses cza localhost 9085
tintin nie tworzy nowej sesji a próbuje się połączyć z nie istniejącą i wywala komunikat
failed to connect
w plikach Migra nie znalazłem kodu, który byłby odpowiedzialny za tworzenie nowych sesji...

rozjaśnicie pls..

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 28 lip 2015 00:41
autor: Ralandil
Luchtenger.

Załatw sprawę netcatem. Uruchamiasz sobie w oknie obok (okno2 - przykładowa nazwa):
#run okno2 {nc -lp 9082}
Natomiast w głównym łączysz się z nim stosując polecenie:
#ses okno2 127.0.0.1 9082
Aby wysłać cokolwiek do naszego okna, stosujesz konstrukcję:
#okno2 #send blah blah blah
Z kolejnymi oknami postępuj analogicznie, zmieniając nazwę i port.
Dodatkowe sesje najwygodniej tworzyć przed połączeniem z Arkadią.