Strona 25 z 33

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 07 kwie 2015 23:21
autor: Torn
Dzięki wielkie. W moim przypadku działa w tym evencie %1(plain text) zamiast %0. Nie wiem tylko czy #regexp w stylu "{^{[A-Z][a-z, ]+}.$}" to najlepsza konstrukcja?

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 08 kwie 2015 02:09
autor: Werbat
Pamiętaj, że regexpy lubią być greedy, czyli zmatchują jak najwięcej, a nie jak najmniej. No i nie wyeskejpowałeś (tak, nie ma takiego słowa) tej kropki celowo?

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 08 kwie 2015 06:46
autor: Torn
Werbacie, o której kropce piszesz? Może niepotrzebnie wpisałem ten zewnętrzny nawias, który jest częścią składni TT... Po przemyśleniu sprawy chyba zmienię na "{^{[\w, ]+}.$}", gdyż w środku zdania mogą pojawić się wyrazy z dużej litery.
Edycja:
Kilka godzin testów i wszystko działa dobrze. Warto jednak pamiętać o "zamykaniu" kolorowania (np. <099>) w dolnych liniach zrobionych przez #split. W przeciwnym razie można zaobserwować samoistne kolorowanie outputu.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 08 kwie 2015 12:16
autor: Dorien
ja używam <088> ale ... zrobiłeś to wszystko zeby pokolorować text ? jaki jest finalny cel skryptu? pytam z ciekawosci

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 08 kwie 2015 12:51
autor: Torn
Az tak genialny to nie jestem. :D
Skrypt jest do działania na linii prezentującej postaci na lokacji. Chciałem ominąć mielenie całego tekstu w poszukiwaniu czegoś na kształt "{maly rudy wrog|duzy lysy wrog|rumiany przyjaciel}". Z drugiej strony ten #event również przeszukuje całość outputu, ale chyba bardziej surową.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 18 kwie 2015 15:52
autor: Gruul
moglby ktos (moze autor tematu) powgrywac te obrazki od nowa? jestem ciekaw jak to ma wygladac.

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 28 kwie 2015 16:35
autor: Elses
Moze mi ktos powiedziec dla czego taki #sub nie dziala?

#substitute {Zrecznie zaslaniasz %1 przed ciosami %2} {ZASLONA ZASLANIASZ %1 PRZED %2}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 28 kwie 2015 17:21
autor: Ralandil
Spróbuj tak Elses 8-)
#line substitute variables #sub {Zrecznie zaslaniasz %1 przed ciosami %2}{ZASLONA ZASLANIASZ %1 PRZED %2}

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 28 kwie 2015 19:30
autor: Elses
Niestety wciaz bez skutku.

sub typu %1 atakuje cie! takze nie dziala

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

: 28 kwie 2015 19:49
autor: Torn
Używasz skryptów z pierwszej strony tego tematu? Jeśli tak, być może masz już triggery o podobnym patternie i się coś gryzie. Wpisz w konsole kolejno, #action, #substitute i zobacz czy takowe nie występują.
Możesz też ustawić "opcje szerokosc 0" czy jakoś tak. Sprawdź dokładnie na mudzie "?opcje".