TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dzięki wielkie. W moim przypadku działa w tym evencie %1(plain text) zamiast %0. Nie wiem tylko czy #regexp w stylu "{^{[A-Z][a-z, ]+}.$}" to najlepsza konstrukcja?
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2015 06:48 przez Torn, łącznie zmieniany 1 raz.
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Pamiętaj, że regexpy lubią być greedy, czyli zmatchują jak najwięcej, a nie jak najmniej. No i nie wyeskejpowałeś (tak, nie ma takiego słowa) tej kropki celowo?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Werbacie, o której kropce piszesz? Może niepotrzebnie wpisałem ten zewnętrzny nawias, który jest częścią składni TT... Po przemyśleniu sprawy chyba zmienię na "{^{[\w, ]+}.$}", gdyż w środku zdania mogą pojawić się wyrazy z dużej litery.
Edycja:
Kilka godzin testów i wszystko działa dobrze. Warto jednak pamiętać o "zamykaniu" kolorowania (np. <099>) w dolnych liniach zrobionych przez #split. W przeciwnym razie można zaobserwować samoistne kolorowanie outputu.
Edycja:
Kilka godzin testów i wszystko działa dobrze. Warto jednak pamiętać o "zamykaniu" kolorowania (np. <099>) w dolnych liniach zrobionych przez #split. W przeciwnym razie można zaobserwować samoistne kolorowanie outputu.
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
ja używam <088> ale ... zrobiłeś to wszystko zeby pokolorować text ? jaki jest finalny cel skryptu? pytam z ciekawosci
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Az tak genialny to nie jestem.
Skrypt jest do działania na linii prezentującej postaci na lokacji. Chciałem ominąć mielenie całego tekstu w poszukiwaniu czegoś na kształt "{maly rudy wrog|duzy lysy wrog|rumiany przyjaciel}". Z drugiej strony ten #event również przeszukuje całość outputu, ale chyba bardziej surową.
Skrypt jest do działania na linii prezentującej postaci na lokacji. Chciałem ominąć mielenie całego tekstu w poszukiwaniu czegoś na kształt "{maly rudy wrog|duzy lysy wrog|rumiany przyjaciel}". Z drugiej strony ten #event również przeszukuje całość outputu, ale chyba bardziej surową.
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
moglby ktos (moze autor tematu) powgrywac te obrazki od nowa? jestem ciekaw jak to ma wygladac.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Moze mi ktos powiedziec dla czego taki #sub nie dziala?
#substitute {Zrecznie zaslaniasz %1 przed ciosami %2} {ZASLONA ZASLANIASZ %1 PRZED %2}
#substitute {Zrecznie zaslaniasz %1 przed ciosami %2} {ZASLONA ZASLANIASZ %1 PRZED %2}
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Spróbuj tak Elses
#line substitute variables #sub {Zrecznie zaslaniasz %1 przed ciosami %2}{ZASLONA ZASLANIASZ %1 PRZED %2}
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Niestety wciaz bez skutku.
sub typu %1 atakuje cie! takze nie dziala
sub typu %1 atakuje cie! takze nie dziala
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Używasz skryptów z pierwszej strony tego tematu? Jeśli tak, być może masz już triggery o podobnym patternie i się coś gryzie. Wpisz w konsole kolejno, #action, #substitute i zobacz czy takowe nie występują.
Możesz też ustawić "opcje szerokosc 0" czy jakoś tak. Sprawdź dokładnie na mudzie "?opcje".
Możesz też ustawić "opcje szerokosc 0" czy jakoś tak. Sprawdź dokładnie na mudzie "?opcje".
Tintin++ mud client