TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
a oto za co ja lubię tintina, prostota pisania skrypcików jest po prostu powalająca.
prezentuje skrypt który zapamiętuje przedmioty, pomoc i wyjasnienia na githubie
https://github.com/DorienCragen/Arkadia ... /bronie.tt
czekam na racenzje
prezentuje skrypt który zapamiętuje przedmioty, pomoc i wyjasnienia na githubie
https://github.com/DorienCragen/Arkadia ... /bronie.tt
czekam na racenzje
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dorien: Przechowywanie wielu przedmiotów w jednej zmiennej nie jest dobrym pomysłem. Po przekroczeniu pewnego limitu, jest niepoprawnie zapisywana. Jeśli zaś sami stworzymy większą zmienną to próba jej wczytania doprowadzi do przepełnienia bufora.
Kiedyś chciałem w podobny sposób utworzyć sobie listę przedmiotów, wzorując się na skrypcie Item List. To się sprawdza tylko przy małych ilościach danych. Ostatecznie zarzuciłem ten pomysł i teraz zapisuję sobie przedmioty bezpośrednio gołym tekstem do pliku.
PS Poziomów jakości zbroi jest 12, a nie 11.
Kiedyś chciałem w podobny sposób utworzyć sobie listę przedmiotów, wzorując się na skrypcie Item List. To się sprawdza tylko przy małych ilościach danych. Ostatecznie zarzuciłem ten pomysł i teraz zapisuję sobie przedmioty bezpośrednio gołym tekstem do pliku.
PS Poziomów jakości zbroi jest 12, a nie 11.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
wiem ze moze sie pokopac latwo, ale jak sie dobrze napisze to dziala dobrze, moje lista broni zawiera ponad 190 pozycji a zbroji na ten moment 117. Duzo trudniej utrzymać i zarządzać taka baza w arkadii z uwagi na polska odmianę i nieliczbowe statystyki, ale mysle ze mi sie udalo.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Witam serdecznie
Gdzies przemknely mi filmiki z arka i tt++ i bardzo mnie zainteresowalo to co widzialem.
Mam pytanko i prosbe.
Jak uruchomic skrypty w tt co zrobic jakiej komendy uzyc?
A prosba.
To czy ktos kto juz ma gotowe skrypty zechcialby je udostepnic? Gdyz nawet nie wiem jak sie za to zabrac tak szczerze powiedziawszy
Pozdrawiam
T.
Gdzies przemknely mi filmiki z arka i tt++ i bardzo mnie zainteresowalo to co widzialem.
Mam pytanko i prosbe.
Jak uruchomic skrypty w tt co zrobic jakiej komendy uzyc?
A prosba.
To czy ktos kto juz ma gotowe skrypty zechcialby je udostepnic? Gdyz nawet nie wiem jak sie za to zabrac tak szczerze powiedziawszy
Pozdrawiam
T.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Trooph: Do pojedynczych skryptów eleganckie jest używanie polecenia:
#class {name} {open|close|read filename|write filename|kill}
Na przyklad, załączanie:
W taki sposób powinno się napisać główny plik konfiguracyjny (config), który wczytujemy komendą przy uruchamianiu tintina:
#class {name} {open|close|read filename|write filename|kill}
Na przyklad, załączanie:
Kod: Zaznacz cały
#class aliasy read /sciezka/aliasy.tin
#class macra read /sciezka/macra.tin
Kod: Zaznacz cały
tt++ -r /sciezka/config
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dziekuje. Mialem problem z odpaleniem tego co jest tutaj na 2 stronie tematu.Ralandil pisze:Trooph: Do pojedynczych skryptów eleganckie jest używanie polecenia:
#class {name} {open|close|read filename|write filename|kill}
Na przyklad, załączanie:W taki sposób powinno się napisać główny plik konfiguracyjny (config), który wczytujemy komendą przy uruchamianiu tintina:Kod: Zaznacz cały
#class aliasy read /sciezka/aliasy.tin #class macra read /sciezka/macra.tin
Kod: Zaznacz cały
tt++ -r /sciezka/config
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Napisalem plik konfiguracyjny do tych skryptow ktore byly tutaj zamiesczone. Jednak gdy uruchamiam tt w #alias #macro nic nie ma. Pozniej uruchomilem macro.tin z zalaczonej paczki recznie i zamiast kierunkow wyskakiwaly /er itp. Czy to wina tego ze te skrypty mogly byc pisane pod inny OS?
Uzywam wintina
Uzywam wintina
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Kody klawiatury numerycznej na innym systemie mogą się różnić. U mnie wyglądają następująco:
Musisz sobię poprawić, zajmie Ci to chwilę.
Odnośnie braku załadowania skryptów, to sprawdź czy poprawnie utworzyły się klasy - samym poleceniem #class. Jeżeli ich nie ma, to widocznie w skrypcie jest błąd (np. wystarczy brak jednego nawiasu '}') lub podałeś niepoprawną ścieżkę do pliku.
Kod: Zaznacz cały
#MACRO {\eOq}{sw}
#MACRO {\eOr}{s}
#MACRO {\eOs}{se}
#MACRO {\eOt}{w}
#MACRO {\eOv}{e}
#MACRO {\eOw}{nw}
#MACRO {\eOx}{n}
#MACRO {\eOy}{ne}
#MACRO {\eOk}{d}
#MACRO {\eOm}{u}
#MACRO {\eOu}{sp}
#MACRO {\e\eOu}{zerknij}
Odnośnie braku załadowania skryptów, to sprawdź czy poprawnie utworzyły się klasy - samym poleceniem #class. Jeżeli ich nie ma, to widocznie w skrypcie jest błąd (np. wystarczy brak jednego nawiasu '}') lub podałeś niepoprawną ścieżkę do pliku.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
CHyba sobie daruje:) nie mam czasu bawic sie w skryptowanie od podszewki...
Ale fakt Ralandirze ze Twoje macro pod klawe numeryczna zadzialalo.
Dziekuje za wszelka pomoc:)
Ale fakt Ralandirze ze Twoje macro pod klawe numeryczna zadzialalo.
Dziekuje za wszelka pomoc:)
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Trooph: Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłem pomóc.
PS Poprawna odmiana to Ralandilu
PS Poprawna odmiana to Ralandilu
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual