TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Rafgart »

Jakies/wszystkie klienty TinTin++ wysylaja przy logowaniu pakiety GMCP niezgodne z formatem JSON:

Kod: Zaznacz cały

[ "client": "TinTin++", "version": "2.01.2" ]
Czyli niby jest to lista, a tresc ma jak obiekt.
Nie jest to jakies wazne, ale prosze w miare mozliwosci poprawic, bo nam loguje jako bledy GMCP.
Stellan
Posty: 33
Rejestracja: 02 kwie 2017 19:23

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Stellan »

Do tej pory mialem:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC WILL GMCP}
{       
#send {\xFF\xFD\xC9\};
#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Objects" ]\xFF\xF0\};
}
i w sumie nie wiem jak przedstawial sie klient. Zmienilem na sztywno:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC WILL GMCP}
{       
#send {\xFF\xFD\xC9\};
#send {\xFF\xFA\xC9core.hello { "client": "TinTin++", "version": "2.01.2" }\xFF\xF0\};
#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Objects" ]\xFF\xF0\};
}
Jesli to mozliwe poprosilbym na odpowiedz jak to teraz wyglada. Byc moze ktos dal nawiasy kwadratowe przy core.hello...
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Ralandil »

Moje główne ustawienia -> są tutaj.

Na pytanie IAC WILL GMCP nie ma sensu wysyłać więcej niż:

Kod: Zaznacz cały

#event {IAC WILL GMCP}{#send {\xFF\xFD\xC9\}}
Natomiast przy logowaniu tylko raz wysyłam:

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Char", "Room", "Objects" ]\xFF\xF0\}
Przedstawiania nie wysyłam w ogóle.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Stellan
Posty: 33
Rejestracja: 02 kwie 2017 19:23

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Stellan »

Rozumiem, ze

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Char", "Room", "Objects" ]\xFF\xF0\}
wysylasz po #delay lub innym #evencie, ktory reaguje na zalogowanie? Dziwne, wszystkie przyklady na forum tt pokazuja, ze robi sie to w odpowiedzi na IAC WILL GMCP, ale sam juz nie wiem, chyba nie jest to jakis blad?
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Ralandil »

Po połączeniu z mudem.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017 17:48 przez Ralandil, łącznie zmieniany 1 raz.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Stellan
Posty: 33
Rejestracja: 02 kwie 2017 19:23

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Stellan »

Rozumiem, ale podpiecie tego pod IAC WILL GMCP, jak jest we wszystkich przykladach dziala i chyba nie jest powodem problemow, o ktorych napisal Rafgart. Licze na odpowiedz w tej kwestii. Tak jak napisalem wczesniej, wyglada to na wpisanie danych z core.hello w nawiasach kwadratowych. Jak myslisz???
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017 17:54 przez Stellan, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Ralandil »

Tak, powinny być nawiasy klamrowe.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Stellan
Posty: 33
Rejestracja: 02 kwie 2017 19:23

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Stellan »

Sprawdzilem #debug telnetem i u mnie IAC WILL GMCP pojawia sie tylko raz na poczatku, mysle ze mozna smialo tutaj wepchnac

Kod: Zaznacz cały

#send {\xFF\xFA\xC9core.supports.set [ "Core", "Objects" ]\xFF\xF0\}
Czekam na odpowiedz z gory :D
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Rafgart »

Tak, powinny byc nawiasy klamrowe.
Ale jesli wy tego nie wysylacie, to boje sie, ze to moze byc gdzies na twardo i nie da rady zmienic.
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0

Post autor: Ralandil »

Według mojej wiedzy nie jest na twardo, GMCP ustawia się dodatkowo jako #event. Poza tym korzystam z innej wersji niż 2.01.2.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
ODPOWIEDZ