TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
: 07 cze 2011 12:43
Witam,
Otworzylem ten temat, bo akurat do programu ktory uzywam nie widzialem nigdzie arkadyjskich skryptow.
Program nazywa sie TinTin++ i mozna go znalezc pod tym adresem: http://tintin.sourceforge.net/index.php.
Uruchamiam go na konsoli linuxowej co jest dla mnie duzym plusem.
Same skrypty sa podobne z wygladu do skryptow ZMudowych. Nie wiem wiecej bo ZMuda nie uzywalem.
Po co tworze ten temat?
Komentarze zwrotne - moze ktos bedzie mial ochote napisac mi cos konstruktywnego
Podzielic sie wiedza - moze komus sie przyda do grania
Nowe rozwiazania - moze kogos to zainspiruje do dodania czegos od siebie. Moze tez ktos zacznie uzywac tego programu, pisac skrypty i dzielic sie nimi.
Tutaj umiescic jakies pliki ze skryptami jak juz bede mial, czy moze nizej?
Ponizej zamieszczam historie prac w formie obrazkowej z krotkimi komentarzami. (ta czesc jest co jakis czas uaktualniana)
2011.05.10 - Poczatki. Jak wygladaja poczatki mojego grania.
Wszystko w jednym oknie. Fakt, poustawialem jakies postawowe kolory, ale nie zrobilem tego jakos rewelacyjnie.
W trakcie walki latwo sie gubie.
[/url]
2011.05.25 - Pomysl. (Jak mialoby wygladac moje granie)
Najwiekszy problem sprawia mi granie podczas walki. Przez komunikaty pojawiajace sie w trakcie gry zdarza mi sie nie zauwazyc czego.
Narazie jest to ok, bo pokrywa sie z rpg postaci ktora gram - nieobytego z walka krasnoluda. Problem pojawi sie gdy postac sie rozwinie i bede chcial odgrywac dobrze walczaca postac.
Kolejnnymi rzeczami jest sledzenie kondycji druzyny, przeciwnikow oraz informacji na temat stanu kontrolowanej postaci.
Najmniej istotna dla mnie rzecza jest mapa. Jezeli bede sie zabieral za jej robienie, to pewnie jak mi sie bedzie nudzilo. Z jednej strony wydaje sie to rzecza prosta do zrobienia, a z drugiej jest duzo powtarzalnych czynnosci i testowania.
2011.06.07 - wersja 0.2 Pierwsza wersja, ktora zaczyna przypominac to co chce miec na koncu.
Na powiekszonym zdjeciu widac podzial tak jak bylo w planie. Konsola podzielila sie na ladne kawalki dzieki uzyciu programu tmux. W kazdym z tych paneli jest uruchomiony tintin, dzieki czemu ma to szybko sie komunikowac ze soba.
Najwazniejsza rzecz, to taka ze dziala przesylanie pomiedzy czesciami.
Mozna zobaczyc, ze jest juz wypelnione okienko ze statusem postaci. Na planie oznaczone bylo jako A1. Pozostale sa puste.
Dziala podstawowe kolorowanie, to znaczy, jezeli zdrowie, albo zmeczenie spadnie ponizej jakiegos poziomu, wtedy jawi sie w kolorze czerwonym.
Nastepnym krokiem bedzie walka.
[/url]
Otworzylem ten temat, bo akurat do programu ktory uzywam nie widzialem nigdzie arkadyjskich skryptow.
Program nazywa sie TinTin++ i mozna go znalezc pod tym adresem: http://tintin.sourceforge.net/index.php.
Uruchamiam go na konsoli linuxowej co jest dla mnie duzym plusem.
Same skrypty sa podobne z wygladu do skryptow ZMudowych. Nie wiem wiecej bo ZMuda nie uzywalem.
Po co tworze ten temat?
Komentarze zwrotne - moze ktos bedzie mial ochote napisac mi cos konstruktywnego
Podzielic sie wiedza - moze komus sie przyda do grania
Nowe rozwiazania - moze kogos to zainspiruje do dodania czegos od siebie. Moze tez ktos zacznie uzywac tego programu, pisac skrypty i dzielic sie nimi.
Tutaj umiescic jakies pliki ze skryptami jak juz bede mial, czy moze nizej?
Ponizej zamieszczam historie prac w formie obrazkowej z krotkimi komentarzami. (ta czesc jest co jakis czas uaktualniana)
2011.05.10 - Poczatki. Jak wygladaja poczatki mojego grania.
Wszystko w jednym oknie. Fakt, poustawialem jakies postawowe kolory, ale nie zrobilem tego jakos rewelacyjnie.
W trakcie walki latwo sie gubie.
[/url]
2011.05.25 - Pomysl. (Jak mialoby wygladac moje granie)
Najwiekszy problem sprawia mi granie podczas walki. Przez komunikaty pojawiajace sie w trakcie gry zdarza mi sie nie zauwazyc czego.
Narazie jest to ok, bo pokrywa sie z rpg postaci ktora gram - nieobytego z walka krasnoluda. Problem pojawi sie gdy postac sie rozwinie i bede chcial odgrywac dobrze walczaca postac.
Kolejnnymi rzeczami jest sledzenie kondycji druzyny, przeciwnikow oraz informacji na temat stanu kontrolowanej postaci.
Najmniej istotna dla mnie rzecza jest mapa. Jezeli bede sie zabieral za jej robienie, to pewnie jak mi sie bedzie nudzilo. Z jednej strony wydaje sie to rzecza prosta do zrobienia, a z drugiej jest duzo powtarzalnych czynnosci i testowania.
2011.06.07 - wersja 0.2 Pierwsza wersja, ktora zaczyna przypominac to co chce miec na koncu.
Na powiekszonym zdjeciu widac podzial tak jak bylo w planie. Konsola podzielila sie na ladne kawalki dzieki uzyciu programu tmux. W kazdym z tych paneli jest uruchomiony tintin, dzieki czemu ma to szybko sie komunikowac ze soba.
Najwazniejsza rzecz, to taka ze dziala przesylanie pomiedzy czesciami.
Mozna zobaczyc, ze jest juz wypelnione okienko ze statusem postaci. Na planie oznaczone bylo jako A1. Pozostale sa puste.
Dziala podstawowe kolorowanie, to znaczy, jezeli zdrowie, albo zmeczenie spadnie ponizej jakiegos poziomu, wtedy jawi sie w kolorze czerwonym.
Nastepnym krokiem bedzie walka.
[/url]