TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
To raczej nie to. Przeszukalem, nic nie powinno wadzic. Chyba, ze kolor imienia npc albo postaci. To wszystko.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Jeśli masz kolory to daj znak "~" na początku. Np. #sub {~Zrecznie zaslaniasz %1 przed %2.}
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Dziekuje za podpowiedzi. Tylda podzialala, lecz czesciowo.
#sub dziala, Ale koloruje jedynie czesc przed %1. %1 to osoba, ktora w subie wyswietla sie nadal kolorem oryginalnym, nie podmienionym.
#sub dziala, Ale koloruje jedynie czesc przed %1. %1 to osoba, ktora w subie wyswietla sie nadal kolorem oryginalnym, nie podmienionym.
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Opisz jak wyświetla Ci taki sub?
#sub {~^Zrecznie zaslaniasz %1 przed %2.$} {<134>[ Zaslona ] <139>ZASLANIASZ %1 PRZED <119>%2.<099>}
Druga sprawa, używasz Wintina(na Windows) czy Tintina(na Linux)?
#sub {~^Zrecznie zaslaniasz %1 przed %2.$} {<134>[ Zaslona ] <139>ZASLANIASZ %1 PRZED <119>%2.<099>}
Druga sprawa, używasz Wintina(na Windows) czy Tintina(na Linux)?
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Torn:
Koloruje wszystko procz %1 oraz tym co za tym dopoki sie nie zdefiniuje nowego koloru. Jest to juz jednak na tyle czytelne, ze na tym poprzestane.
Dziekuje!
Koloruje wszystko procz %1 oraz tym co za tym dopoki sie nie zdefiniuje nowego koloru. Jest to juz jednak na tyle czytelne, ze na tym poprzestane.
Dziekuje!
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Nie mam teraz dostępu do klienta ale wydaje mi się, że możesz załatwić to w inny sposób. Możesz sprawdzić jak wygląda linia tekstu z kolorowym słowem w surowym formacie poprzez #config {CONVERT META} {ON} a następnie porobić precyzyjne colour triggery. To powinno dać Ci możliwość pełnego formatu. Podobne problemy miałem z Wintinem.
Tintin++ mud client
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Torn świetna podpowiedz szkoda ze nie można dawać łapek w gore bo bym dał
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 maja 2015 20:51
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Hej,
zaczynam pomału ogarniać tintina. Migr, bardzo dziękuję za podesłane pliki.
Próbuję rozgryźć temat dodatkowych sesji. Możecie rozjaśnić jak to działa? Rozumiem, że mam powiedzmy tmuxa, robię kilka okien i w każdym oknie startuję inną sesję a potem wysyłam przechwycone komunikaty z głównego okna na przykład czat.
W teorii brzmi fajnie, tylko kiedy z tintina odpalam powiedzmy
tintin nie tworzy nowej sesji a próbuje się połączyć z nie istniejącą i wywala komunikat
rozjaśnicie pls..
zaczynam pomału ogarniać tintina. Migr, bardzo dziękuję za podesłane pliki.
Próbuję rozgryźć temat dodatkowych sesji. Możecie rozjaśnić jak to działa? Rozumiem, że mam powiedzmy tmuxa, robię kilka okien i w każdym oknie startuję inną sesję a potem wysyłam przechwycone komunikaty z głównego okna na przykład czat.
W teorii brzmi fajnie, tylko kiedy z tintina odpalam powiedzmy
Kod: Zaznacz cały
#ses cza localhost 9085
w plikach Migra nie znalazłem kodu, który byłby odpowiedzialny za tworzenie nowych sesji...failed to connect
rozjaśnicie pls..
Re: TinTin++, skrypty do arkadii v.1.0
Luchtenger.
Załatw sprawę netcatem. Uruchamiasz sobie w oknie obok (okno2 - przykładowa nazwa):
Dodatkowe sesje najwygodniej tworzyć przed połączeniem z Arkadią.
Załatw sprawę netcatem. Uruchamiasz sobie w oknie obok (okno2 - przykładowa nazwa):
Natomiast w głównym łączysz się z nim stosując polecenie:#run okno2 {nc -lp 9082}
Aby wysłać cokolwiek do naszego okna, stosujesz konstrukcję:#ses okno2 127.0.0.1 9082
Z kolejnymi oknami postępuj analogicznie, zmieniając nazwę i port.#okno2 #send blah blah blah
Dodatkowe sesje najwygodniej tworzyć przed połączeniem z Arkadią.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual