TF - pomocy!

Forum techniczne Arkadii.
Uglot
Posty: 15
Rejestracja: 28 lut 2009 12:55

Re: TF - pomocy!

Post autor: Uglot » 11 wrz 2011 13:33

1. Jak wyswietlic liste dotychczas zdefiniowanych /def'ow?

2. Jak usunac danego /def'a?

Dhogrin
Posty: 166
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: TF - pomocy!

Post autor: Dhogrin » 11 wrz 2011 13:44

Uglot pisze:1. Jak wyswietlic liste dotychczas zdefiniowanych /def'ow?

2. Jak usunac danego /def'a?
1. /listdef
2. /undef nazwa

Uglot
Posty: 15
Rejestracja: 28 lut 2009 12:55

Re: TF - pomocy!

Post autor: Uglot » 14 wrz 2011 18:57

Fragment skryptu:

Kod: Zaznacz cały

/eval /def -mregexp -F -P0BCrgb013 -t'dobrze wywazon(a|e|y)' _wywazenie10 = /_sub [10/14]
/eval /def -mregexp -F -P0BCrgb013 -t'bardzo dobrze wywazon(a|e|y)' _wywazenie11 = /_sub [11/14]
I jego efekt:
Twoje doswiadczenie i umiejetnosci podpowiadaja ci, ze jak na miecz jest on bardzo dobrze wywazony [11/14] [10/14] i wyjatkowo skuteczny [12/14].
Co zrobic, zeby przy ocenie lapalo tylko jedego defa?

EDIT: Dzięki Grrid!
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011 19:10 przez Uglot, łącznie zmieniany 1 raz.

Grrid
Posty: 157
Rejestracja: 15 lut 2009 20:05

Re: TF - pomocy!

Post autor: Grrid » 14 wrz 2011 19:07

Kod: Zaznacz cały

/eval /def -mregexp -F -P0BCrgb013 -t'(?<!bardzo )dobrze wywazon(a|e|y)' _wywazenie10 = /_sub [10/14]
/eval /def -mregexp -F -P0BCrgb013 -t'bardzo dobrze wywazon(a|e|y)' _wywazenie11 = /_sub [11/14]

Uglot
Posty: 15
Rejestracja: 28 lut 2009 12:55

Re: TF - pomocy!

Post autor: Uglot » 14 wrz 2011 19:22

Super, działa! Ale jest jeszcze kolizja z tym defem:

Kod: Zaznacz cały

/eval /def -mregexp -F -P0BCrgb013 -t'dosc dobrze wywazon(a|e|y)' _wywazenie9 = /_sub [9/14]
Dodalem:

Kod: Zaznacz cały

/eval /def -mregexp -F -P0BCrgb013 -t'(?<!bardzo |?<!dosc )dobrze wywazon(a|e|y)' _wywazenie10 = /_sub [10/14]
Ale przy takim ustawieniu nie lapie:
dobrze wywazony

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: TF - pomocy!

Post autor: Paulie » 14 wrz 2011 19:31

(?<!bardzo |dosc )dobrze wywazon[aye]
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Uglot
Posty: 15
Rejestracja: 28 lut 2009 12:55

Re: TF - pomocy!

Post autor: Uglot » 14 wrz 2011 19:33

I wszystko dziala. Dzieki piekne!

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: TF - pomocy!

Post autor: Paulie » 14 wrz 2011 19:40

W sumie tez mam pytanko. Da sie odpalic funkcje/kod w c, ktory bedzie wysylal cos do clienta (i opcjonalnie do muda dalej) podczas jego dzialania?

Re down:
To doprecyzowujac: Jezeli da sie, to jak? ;-) Jakies nakierowanie na odpowiedni manual chociaz bym prosil.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011 11:05 przez Paulie, łącznie zmieniany 2 razy.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: TF - pomocy!

Post autor: Rennz » 15 wrz 2011 08:41

Wydaje mi się, że się da (-:

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1356
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: TF - pomocy!

Post autor: Werbat » 15 wrz 2011 20:20

Ja umiem tylko odwrotnie - coś z muda przekazać do systemu.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ