Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Forum techniczne Arkadii.

Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz?

Windows (Win XP w górę)
74
80%
Windows (95 ,98 , 2000, ME, NT)
2
2%
Linux
12
13%
Mac OS X,
4
4%
 
Liczba głosów: 92

Gość

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Gość » 18 lut 2011 23:09

Frondeus: tak, visual basic script
Visborg: gdyby ktos ci za darmo gps'a uzywal to odmowilbys tylko dlatego ze prowadzisz malucha? ;) Wiekszosc osob wychodzi z zalozenia ze od przybytku glowa nie boli i ze lepiej miec skrypt, nawet taki z ktorego sie nie korzysta na wszelki wypadek. O ile mnie zielnik nie przeszkadza, o tyle bym sie czepil tego:
- gdy ktos ucieka "rysowanie" kierunku w ktorym uciekl. Ja tam bynajmniej nie chce zachecac ludzi do pk.

Awatar użytkownika
Sigard
Posty: 145
Rejestracja: 20 gru 2009 12:40

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Sigard » 18 lut 2011 23:48

Koniecznie jakas sprytna autopogon.

Evandeil
Posty: 135
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Evandeil » 19 lut 2011 05:31

Naprawde nie wiem czy robienie nowego klijenta ma sens :) ale powodzenia.
W cmudzie mozna zrobic wszystko (jesli sie potrafi-ja nie). W mapperze mozna zrobic kazde neistandardowe przejscia lacznie ze wspinamien przeskakiwaniem plywaniem i czymkolwiek i to nawet ja potrafie zrobic.
Problem mam z napisaniem kilku skryptow, ktore chcialbym miec: licznik zabitych dla siebie i druzyny, skrypt do zliczania ciosow trafionych/chybionych/wyparowanych we mnie i moich i oczywiscie w jakie czesci ciala. Oczywiscie zaslony teraz mam na butonach ale wolal bym na klawiszach funkcyjnych. Na butonach da sie zrobic zeby pokazywal kondycje kazdego prydzielonego do butonna ale to jakos nie za bardzo mi chce dzialac. A i przydaly by sie kolorki na wszystkie spece bo jakos nie mam okazji wylapac tego a moze jestem zbyt leniwy.

Awatar użytkownika
Sirius
Posty: 119
Rejestracja: 16 lut 2009 10:33
Lokalizacja: Toruń

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Sirius » 19 lut 2011 08:10

>wesprzyj Sigarda
[OT]
Evendeil. Poproś swoich Odzianych w Listowie ziomów lub napisz mi PM na forum ze swoim GG lub mailem
[/OT]

Myślę, Frondeusie, że pytanie zostało źle postawione. Spytałeś: "Co chcecie mieć za skrypty?", a powinno to brzmieć tak: "Jakich skryptów potrzebuje początkujący gracz?".

- kolory (obrażenia, kondycja, przychodząca poczta, mówienie; jeśli wpadniesz jeszcze na jakieś proste kolory, be my guest)
- mapper (miasta, trakty, jakieś podstawowe expowiska typu snoty i gobliny koło Nuln, potwory koło Novigradu, gremliny pod Oxen, choboldy koło Wyzimy, jeśli wpadniesz na jakieś proste expowistka, jw.)
- jakieś konfigurowalne aliasy (np. ot = otwórz [tutaj nazwa wcześniej skonfigurowanego pojemnika])
- jakieś wspomaganie walki, nie wiem jak to prosto rozwiązać
- niechaj będą te ziółka, ale niech to będzie np. mandragora (żeby zachęcić) i kilka słabych ziół na kondycje i zmęczenie (babka i lawenda?) oraz adnotacja, że jest ich więcej i zachęcamy do odkrywania
- POMOC do tego XD

Strzałek, autopogoni ( :lol: ), kolorowanych/subowanych specy mogą chcieć starsi gracze, ale na kij to nowo przybyłemu?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Ponadto zastrzega on sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Gość

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Gość » 19 lut 2011 11:36

Sirius pisze: Strzałek, autopogoni ( :lol: ), kolorowanych/subowanych specy mogą chcieć starsi gracze, ale na kij to nowo przybyłemu?
Zeby wiedzieli co ich zabilo ;)

Awatar użytkownika
Noah
Posty: 73
Rejestracja: 25 sty 2011 16:19

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Noah » 19 lut 2011 13:01

Taki mały OT.
Jak ktoś zagra tylko dlatego że dostanie gotowy program do gry to i tak na dłużej tu nie pozostanie.
Ja lubie pisać wszystko sam, mam frajde jak działa. :) (używam CMUDa)
How do I reach these kids?

Awatar użytkownika
Magni
Posty: 59
Rejestracja: 21 mar 2009 01:15

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Magni » 19 lut 2011 13:10

Baza danych osób już stowarzyszonych z adnotacją:
!!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!!
!!!ZACHOWUJ SIE PODDANCZO BO CIE ZABIJE!!!
xxx przybywa z x.
!!!ZACHOWUJ SIE PODDANCZO BO CIE ZABIJE!!!
!!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!! !!!UWAGA!!!

Na pewno pomoże to nowym graczom uniknąć wielu zgonów :>

Gość

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Gość » 19 lut 2011 13:47

Hehe, ja bym dodal jeszcze bindowanie pod efa 'zakoncz' w przypadku spotkania takiej osoby ;)

Evandeil
Posty: 135
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Evandeil » 19 lut 2011 14:22

Daj jeszcze voice chata, powinno to rozwiazac problem komunikacji pozaarkowej :)

Awatar użytkownika
Moriusz
Posty: 30
Rejestracja: 03 lut 2010 23:13

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Moriusz » 19 lut 2011 14:54

Powiem tak jak zaczynalem przygode z arkadia w 2000/2001 roku zaczynalem na Kuligowskim arka disku do dzisiaj dnia na nim gram i powiem ze dla i zawodowca i dla poczatkukacego gracza jest to ideale ktos mowil ze projek umarl. Nieprawda przez dlugie lata byl rozijany przez graczy. Oto przyklad http://paker.elgrafica.pl/okna.png

A co do nowego klenta to proponowalbym skupic uwage i napiac porzadnego na Mushu beda wszyscy zadowoleni

Zablokowany