Strona 2 z 10

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 00:54
autor: Visborg
A najlepsza rzeczą która by ludzi do tego przyciągnęła na pewno była by możliwość skutecznego importowania skryptów z innych klientów...

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 11:32
autor: Enefghar
No i oczywiscie modyfikowalnosc - za to kocham mojego Musha np.

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 11:34
autor: Frondeus
Enefghar pisze:No i oczywiscie modyfikowalnosc - za to kocham mojego Musha np.
Czyli co dokładnie? :)

: 16 lut 2011 13:29
autor: Paulie
Możesz wybrać tylko 1 opcję
A co w przypadku korzystania z roznych, w zaleznosci od sytuacji i potrzeb? W zaden sposob nie chce sie czepiac, po prostu chcialbym zaglosowac, by wyniki byly jak najbardziej miarodajne, jednak nie moge wybrac opcji zgodnych z prawda.

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 14:34
autor: Pulp
Frondeus:

Jakich klientów MUD-owych używałeś do tej pory?

Co Twoj klient będzie miał, czego nie ma zMUD/cMUD, MUSH, tf, TinTin++?

Re:

: 16 lut 2011 15:10
autor: Frondeus
Paulie pisze:Możesz wybrać tylko 1 opcję
A co w przypadku korzystania z roznych, w zaleznosci od sytuacji i potrzeb? W zaden sposob nie chce sie czepiac, po prostu chcialbym zaglosowac, by wyniki byly jak najbardziej miarodajne, jednak nie moge wybrac opcji zgodnych z prawda.
Jeśli grasz tylko np. na jednym to wybierz ten który odpalasz aby pograć. Zmieniłem jednak ankiete.
Pulp pisze:Frondeus:

Jakich klientów MUD-owych używałeś do tej pory?

Co Twoj klient będzie miał, czego nie ma zMUD/cMUD, MUSH, tf, TinTin++?
Przez chwile zMUD i cMUD, oraz mush, klient Java na stronie.
Głownie zalezy mi na prostocie aby nowi gracze mieli ułatwione życie i mogli w miare bezproblemowo przenieść się na inne. Po prostu sam czułem różnicę znaczną w obsłudze i poszukuje tymże czegoś po środku ;)

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 15:32
autor: Pulp
Jeśli mają się przesiadać, to czy nie lepszym pomysłem będzie przygotowanie startowych konfigów dla istniejących klientów? Poznanie Twojego klienta i tak pochłonie sporo czasu więc chyba lepiej poświęcić ten czas na poznawanie docelowego narzędzia. Na przykład Aardwolf udostępnia tak skonfigurowanego musha: http://www.aardwolf.com/images/aardwolf-mud-client1.jpg

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 19:16
autor: Erza
Ja jestem bardzo zainteresowana takim klientem.

Sporo osob polecilo mi zMuDa/cMuDa ale nie mam bladego pojecia o pisaniu skryptow czy hmm nie wiem - algorytmow :P

Uzywam nadal starego MudMastera ktorego uzywal brat 6 lub wiecej lat temu (oczywiscie troszke poprawiony ), ale wymaga wiele do zyczenia... Walczac w druzynie nie widze co sie dzieje przez duza ilosc tekstu (wiem jak to skrocic ale skraca za bardzo - chcialabym jakos pokolorowac wazniejsze czlony, ale ... niepotrafie :P ). Nie wiem ktory mobek atakuje ktorego czlonka druzyny a reczne wpisywanie zaslon jest dobijajace (przydalby sie jakis skrot)
Chcialabym przeniesc skrypty z MM do cMuda ale nie potrafie :/ (w cmudzie mam mappera ale nic poza tym ...nawet wkladac rzeczy do plecaka musze recznie bo to nie mudmaster z gotowym skryptem/macrem czy jak to sie zwie) Biegajac za kims w druzynie przydaje sie mapper ( wszyscy z ktorymi bylam w ekipie uzywali takowego dzieki czemu tak szybko sie przemieszczali, ze po takim biegu nie mialam pojecia gdzie jestem), ktorego probuje dorwac do MM ale wszystkie linki z takimi wspomagaczami dawno sa nieaktualne.


Mam problem z excelem a co dopiero cos takiego :P

Popieram inicjatywe i chetnie pomoge (nie wiem jak :P) w projekcie.

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 19:31
autor: Enefghar
Frondeus pisze:
Enefghar pisze:No i oczywiscie modyfikowalnosc - za to kocham mojego Musha np.
Czyli co dokładnie? :)
To ze bardzo latwo moge mu dodac/zmienic jakis alias/trigger/makro itp.
To ze moge sobie pluginy modyfikowac w notatniku pod siebie etc.

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

: 16 lut 2011 20:12
autor: Gość
Dla mnie idealny program to by bylo polaczenie funkcjonalnosci mushclienta z cmudowskim mapperem. W cmudzie, nawet jesli czlowiek jakies pojecie ma z czym to sie je jest koszmarnie latwo cos zepsuc, starczy poczytac odpowiedzi na problemy zglaszane na forum zuggsoftu gdzie odpowiedz to bardzo czesto - u mnie na komputerze nie wystepuje taki problem, nie udalo mi sie go wywolac, sprawdz czy cos nie jest zepsute w twoich ustawieniach. Nie mialem mozliwosci uzywania mudmastera, ale wydaje mi sie ze laikowi bedzie tak samo trudno zrobic cos w mushcliencie jak w cmudzie, tf moim zdaniem jeszcze bardziej skomplikowany jest. Popieram to co napisal Pulp ze prawdopodobnie bardziej pomocne byloby napisanie jakis podstawowych skryptow startowych, ktore kazdy moglby sobie zaladowac do preferowanego klienta. Chcecie prostoty - byl (jest?) bodajze taki program jak gMud. Zdaje sobie jednak sprawe ze pisanie
jakichs prostych skryptow nie bedzie takim wyzwaniem jak napisanie programu od podstaw wiec czego idealny dla mnie bylby program:

- stabilny
- szybki
- z idealnie pracujacym mapperem (nie znam lepszego niz cmudowski z ver. 2)
- lua, zscript, vbs (cokolwiek innego z sensownie napisanym manualem)


Jakby ktos potrzebowal jakichs podstawowych skryptow pod cmuda to zapraszam, byc moze bede mogl chociaz troszke pomoc.