Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Forum techniczne Arkadii.

Z jakiego systemu operacyjnego korzystasz?

Windows (Win XP w górę)
74
80%
Windows (95 ,98 , 2000, ME, NT)
2
2%
Linux
12
13%
Mac OS X,
4
4%
 
Liczba głosów: 92

Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Visborg » 16 lut 2011 00:54

A najlepsza rzeczą która by ludzi do tego przyciągnęła na pewno była by możliwość skutecznego importowania skryptów z innych klientów...

Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 201
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Enefghar » 16 lut 2011 11:32

No i oczywiscie modyfikowalnosc - za to kocham mojego Musha np.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.

Awatar użytkownika
Frondeus
Posty: 17
Rejestracja: 15 lut 2011 13:19
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Frondeus » 16 lut 2011 11:34

Enefghar pisze:No i oczywiscie modyfikowalnosc - za to kocham mojego Musha np.
Czyli co dokładnie? :)

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Paulie » 16 lut 2011 13:29

Możesz wybrać tylko 1 opcję
A co w przypadku korzystania z roznych, w zaleznosci od sytuacji i potrzeb? W zaden sposob nie chce sie czepiac, po prostu chcialbym zaglosowac, by wyniki byly jak najbardziej miarodajne, jednak nie moge wybrac opcji zgodnych z prawda.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Pulp » 16 lut 2011 14:34

Frondeus:

Jakich klientów MUD-owych używałeś do tej pory?

Co Twoj klient będzie miał, czego nie ma zMUD/cMUD, MUSH, tf, TinTin++?

Awatar użytkownika
Frondeus
Posty: 17
Rejestracja: 15 lut 2011 13:19
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Re:

Post autor: Frondeus » 16 lut 2011 15:10

Paulie pisze:Możesz wybrać tylko 1 opcję
A co w przypadku korzystania z roznych, w zaleznosci od sytuacji i potrzeb? W zaden sposob nie chce sie czepiac, po prostu chcialbym zaglosowac, by wyniki byly jak najbardziej miarodajne, jednak nie moge wybrac opcji zgodnych z prawda.
Jeśli grasz tylko np. na jednym to wybierz ten który odpalasz aby pograć. Zmieniłem jednak ankiete.
Pulp pisze:Frondeus:

Jakich klientów MUD-owych używałeś do tej pory?

Co Twoj klient będzie miał, czego nie ma zMUD/cMUD, MUSH, tf, TinTin++?
Przez chwile zMUD i cMUD, oraz mush, klient Java na stronie.
Głownie zalezy mi na prostocie aby nowi gracze mieli ułatwione życie i mogli w miare bezproblemowo przenieść się na inne. Po prostu sam czułem różnicę znaczną w obsłudze i poszukuje tymże czegoś po środku ;)

Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Pulp » 16 lut 2011 15:32

Jeśli mają się przesiadać, to czy nie lepszym pomysłem będzie przygotowanie startowych konfigów dla istniejących klientów? Poznanie Twojego klienta i tak pochłonie sporo czasu więc chyba lepiej poświęcić ten czas na poznawanie docelowego narzędzia. Na przykład Aardwolf udostępnia tak skonfigurowanego musha: http://www.aardwolf.com/images/aardwolf-mud-client1.jpg

Awatar użytkownika
Erza
Posty: 38
Rejestracja: 30 wrz 2010 16:20
Lokalizacja: 3miasto :)

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Erza » 16 lut 2011 19:16

Ja jestem bardzo zainteresowana takim klientem.

Sporo osob polecilo mi zMuDa/cMuDa ale nie mam bladego pojecia o pisaniu skryptow czy hmm nie wiem - algorytmow :P

Uzywam nadal starego MudMastera ktorego uzywal brat 6 lub wiecej lat temu (oczywiscie troszke poprawiony ), ale wymaga wiele do zyczenia... Walczac w druzynie nie widze co sie dzieje przez duza ilosc tekstu (wiem jak to skrocic ale skraca za bardzo - chcialabym jakos pokolorowac wazniejsze czlony, ale ... niepotrafie :P ). Nie wiem ktory mobek atakuje ktorego czlonka druzyny a reczne wpisywanie zaslon jest dobijajace (przydalby sie jakis skrot)
Chcialabym przeniesc skrypty z MM do cMuda ale nie potrafie :/ (w cmudzie mam mappera ale nic poza tym ...nawet wkladac rzeczy do plecaka musze recznie bo to nie mudmaster z gotowym skryptem/macrem czy jak to sie zwie) Biegajac za kims w druzynie przydaje sie mapper ( wszyscy z ktorymi bylam w ekipie uzywali takowego dzieki czemu tak szybko sie przemieszczali, ze po takim biegu nie mialam pojecia gdzie jestem), ktorego probuje dorwac do MM ale wszystkie linki z takimi wspomagaczami dawno sa nieaktualne.


Mam problem z excelem a co dopiero cos takiego :P

Popieram inicjatywe i chetnie pomoge (nie wiem jak :P) w projekcie.
Liberate tute me ex Inferis!!!

Neferata - Vampire Queen

Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 201
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Enefghar » 16 lut 2011 19:31

Frondeus pisze:
Enefghar pisze:No i oczywiscie modyfikowalnosc - za to kocham mojego Musha np.
Czyli co dokładnie? :)
To ze bardzo latwo moge mu dodac/zmienic jakis alias/trigger/makro itp.
To ze moge sobie pluginy modyfikowac w notatniku pod siebie etc.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.

Gość

Re: Wymagania dot. klienta MUD dedykowanego pod Arkadię.

Post autor: Gość » 16 lut 2011 20:12

Dla mnie idealny program to by bylo polaczenie funkcjonalnosci mushclienta z cmudowskim mapperem. W cmudzie, nawet jesli czlowiek jakies pojecie ma z czym to sie je jest koszmarnie latwo cos zepsuc, starczy poczytac odpowiedzi na problemy zglaszane na forum zuggsoftu gdzie odpowiedz to bardzo czesto - u mnie na komputerze nie wystepuje taki problem, nie udalo mi sie go wywolac, sprawdz czy cos nie jest zepsute w twoich ustawieniach. Nie mialem mozliwosci uzywania mudmastera, ale wydaje mi sie ze laikowi bedzie tak samo trudno zrobic cos w mushcliencie jak w cmudzie, tf moim zdaniem jeszcze bardziej skomplikowany jest. Popieram to co napisal Pulp ze prawdopodobnie bardziej pomocne byloby napisanie jakis podstawowych skryptow startowych, ktore kazdy moglby sobie zaladowac do preferowanego klienta. Chcecie prostoty - byl (jest?) bodajze taki program jak gMud. Zdaje sobie jednak sprawe ze pisanie
jakichs prostych skryptow nie bedzie takim wyzwaniem jak napisanie programu od podstaw wiec czego idealny dla mnie bylby program:

- stabilny
- szybki
- z idealnie pracujacym mapperem (nie znam lepszego niz cmudowski z ver. 2)
- lua, zscript, vbs (cokolwiek innego z sensownie napisanym manualem)


Jakby ktos potrzebowal jakichs podstawowych skryptow pod cmuda to zapraszam, byc moze bede mogl chociaz troszke pomoc.

Zablokowany