Strona 37 z 73

Re: Zmud pomoc

: 15 lut 2013 09:27
autor: Gość
1) Trakty po burzy sie zmieniaja. wiec czasem chodzac według traktow mapa sie czasem gubi
Jest taka mozliwosc zeby triger ustawil miejsce na mapie?
wchodze na lokacje, sprawdzam dlugi opis lokacji a triger odpala komende ktora ustawia mnie na mapie w poprawnym miejscu
komenda cos ala: #map [id_lokacji]

2) Wlanczanie i wylanczanie klas (class) ( chodzi o te katalogi wsrod trigerow i aliasow)
mam wiele klas czasem jedna w drugiej i przydalo by mi sie mozliwosc wylanczania ich kiedy sa niepotrzebne a czasem nawet przeszkadzaja
trigery sie wylancza #t+ [id_trigera], da sie cos takiego tylko na nazwe klasy?

3) Zrobilem sobie trigery na paczki. jak widze spis paczek to pokazuje mis ie kolo imienia kim on w danym miescie jest lecz skomplikowalo mis ie przy wiekszej ilosci imion podobnych do siebie....
Przydalo by sie zeby triger wylapywal ciag znakow ale od poczatku slowa lub zeby reagowal na duze i male litery

bardzo bym prosil o pomoc w tym.

Re: Zmud pomoc

: 15 lut 2013 10:38
autor: Rennz
Ad. 2

Po pierwsze - włączać/wyłączać, a nie włanczać/wyłanczać. Bój się Werbata.

Po drugie - #class nazwa_klasy 0/#class nazwa_klasy 1

Re: Zmud pomoc

: 15 lut 2013 13:01
autor: Ravald
Hagrim pisze:1) Trakty po burzy sie zmieniaja. wiec czasem chodzac według traktow mapa sie czasem gubi
Jest taka mozliwosc zeby triger ustawil miejsce na mapie?
wchodze na lokacje, sprawdzam dlugi opis lokacji a triger odpala komende ktora ustawia mnie na mapie w poprawnym miejscu
komenda cos ala: #map [id_lokacji]
#TRIGGER {^[Krotki/dlugi opis lokacji].} {#TE [VNUM] [ZONE]}

Re: Zmud pomoc

: 16 lut 2013 20:09
autor: Opeteh
Starałem się samemu znaleźć bo podejrzewam, że gdzieś tutaj powinno to byc ale bezskutecznie. Tak więc zmuszony jestem poprosic o trigger zamieniajacy wartosi kamieni, sprzetu itp z miedzianych monet na mithryl, zloto, srebro , miedz. Czy ktoś się podzieli?

Re: Zmud pomoc

: 17 lut 2013 13:38
autor: Gość
mozliwe ze o cos takiego ci chodzi

Kod: Zaznacz cały

#CLASS {math}
#TRIGGER {Wydaje ci sie, ze {jest|sa} {warte|warta|warty|wart} okolo (%d) miedziakow.} {#T+ Math;#var mi {%1};#gag;#math sr (@mi / 12);#math r_mi (@sr * 12);#math mi_k (@mi - @r_mi);#math zl_k (@sr / 20);#math r_sr (@zl_k * 20);#math sr_k (@sr - @r_sr);#var wartosc {@zl_k zlota, @sr_k srebra, @mi_k miedziakow.};#show Wydaje Ci sie ze wartosc to %1 miedziakow czyli @wartosc;#var zl_k {};#var sr_k {};#var mi_k {};#var mi {};#var sr {};#var zl {};#var r_mi {};#var r_sr {}}
#CLASS 0

Re: Zmud pomoc

: 20 lut 2013 08:37
autor: Gość
prowadzacy przewaznie wskazuje cel ataku
wiec ja go atakuje
ale jak sie trafiaja przeciwnicy ktorzy sie zaslaniaja to zaczyna mi sie komplikowac
bo w chaosie walki nie widze kiedy moj cel ataku zostaje zasloniety
jak pokoloruje zdanie zwiazane z zaslanianiem to mi wyskocza wszystkie zaslony rowniez te z mojej druzyny

wiecie jak to zrobic zeby kolorowalo mi tylko zaslony na celu ataku?

Re: Zmud pomoc

: 20 lut 2013 09:42
autor: Suvi
Hagrim pisze:prowadzacy przewaznie wskazuje cel ataku
wiec ja go atakuje
ale jak sie trafiaja przeciwnicy ktorzy sie zaslaniaja to zaczyna mi sie komplikowac
bo w chaosie walki nie widze kiedy moj cel ataku zostaje zasloniety
jak pokoloruje zdanie zwiazane z zaslanianiem to mi wyskocza wszystkie zaslony rowniez te z mojej druzyny

wiecie jak to zrobic zeby kolorowalo mi tylko zaslony na celu ataku?
Robisz dwa triggery:
Na wskazanie:

Kod: Zaznacz cały

^@prowadzacy wskazuje (.*) jako cel ataku\.$

#VAR cel_ataku %1
#SH "(+) Nowy cel ataku: "@cel_ataku
Na zaslone:

Kod: Zaznacz cały

(.*) zrecznie zaslania (@cel_ataku) przed

#SH "(-) Cel ataku zasloniety!"
Mniej wiecej tak to mozna rozwiazac. Jesli ci koliduje z innymi triggerami na zaslone, mozesz dopisac do nich odpowiednie warunki sprawdzajace, czy zaslania ktos z druzyny, czy zaslaniany jest cel ataku itd.

Re: Zmud pomoc

: 20 lut 2013 16:49
autor: Gość
dzieki wlasnie o to mi chodzilo

Re: Zmud pomoc

: 21 lut 2013 17:30
autor: Khristoff
Opeteh pisze:Starałem się samemu znaleźć bo podejrzewam, że gdzieś tutaj powinno to byc ale bezskutecznie. Tak więc zmuszony jestem poprosic o trigger zamieniajacy wartosi kamieni, sprzetu itp z miedzianych monet na mithryl, zloto, srebro , miedz. Czy ktoś się podzieli?
Sprawa prosta jak budowa cepa. Użyj funkcji %mod, ona zwraca resztę z dzielenia. Czyli jakoś tak: (pisane z pamięci sprawdź w helpie)
mithryl = @miedz/24000
zloto = %mod(@miedz,24000)/240

Tu masz opis funkcji: http://www.zuggsoft.com/modules/mx_kb/k ... =doc&k=531

Jak wrócę do domu, mogę wrzucić gotowca.

Re: Zmud pomoc

: 21 lut 2013 17:35
autor: Khristoff
Hagrim pisze:mozliwe ze o cos takiego ci chodzi

Kod: Zaznacz cały

#CLASS {math}
#TRIGGER {Wydaje ci sie, ze {jest|sa} {warte|warta|warty|wart} okolo (%d) miedziakow.} {#T+ Math;#var mi {%1};#gag;#math sr (@mi / 12);#math r_mi (@sr * 12);#math mi_k (@mi - @r_mi);#math zl_k (@sr / 20);#math r_sr (@zl_k * 20);#math sr_k (@sr - @r_sr);#var wartosc {@zl_k zlota, @sr_k srebra, @mi_k miedziakow.};#show Wydaje Ci sie ze wartosc to %1 miedziakow czyli @wartosc;#var zl_k {};#var sr_k {};#var mi_k {};#var mi {};#var sr {};#var zl {};#var r_mi {};#var r_sr {}}
#CLASS 0
MATKO BOSKA!!!!! Nie pisz kodu, najpierw poczytaj helpa i skrypty kogoś kto ma pojecie. Nawet pattern triggera to dramat!!!
Jak będziesz takie skrypty pisać, to szybko dojdziesz do wniosku ze zmud się coś muli i zawiesza :-)