Strona 3 z 73

Re: Zmud pomoc

: 02 sie 2011 00:29
autor: Haern
Jeden trigger:
pattern:

Kod: Zaznacz cały

podazasz {|skradajac sie }za * na (*).
Value, script, czy jakkolwiek się to nazywa w Twojej wersji zmuda/cmuda:

Kod: Zaznacz cały

#MOVE %1
Działa na standardowe kierunki, lub w momentach kiedy MUD podaje 'na wyjscie' lub 'na drzwi', czyli nie zawsze - czasem jest zrobione porządnie i komunikat wychodzenia jest zmieniony ;) Wtedy dobrze zrobić triggera w 'room script' o określonej treści, zwłaszcza do wyjść, gdzie komunikat jest bardzo niestandardowy, np 'podazasz za Przywodca przez waski mostek na druga strone rzeki.' itd. Wtedy na lokacji robimy trigger z takim wlasnie patternem i komenda '#move nw' na przyklad. Mam nadzieje, ze nie zagmatwalem bardziej niz chcialem.

Re: Zmud pomoc

: 02 sie 2011 09:21
autor: Rennz
Można to jeszcze zrobić budując bazę (na zasadzie zmiennej typu Database) z pulą wyjść (tak standardowych, jak i niestandardowych) i z nią sprawdzać gdzie się podąża za prowadzącym.

Re: Zmud pomoc

: 02 sie 2011 10:23
autor: Violla
Znaczy no, chłopaki... prawie Was zrozumiałam ;)
Dzięki za odpowiedź.

Re: Zmud pomoc

: 02 sie 2011 11:50
autor: Rennz
To może trochę inaczej:

Pattern:
podazasz {|skradajac sie }za * ({@wyjscia}).

Value:
#move %db(@wyjscia,%1)

Zmienna @wyjscia (typ zmiennej Database) powinna wyglądać tego typu:
Key1: na polnoc
Value1: n
Key2: na most
Value2: e (przy założeniu, że na mapie link między lokacjami jest na E)
Key3: przez kladke
Value3: n (czyli znów kierunek, który mamy ustawiony na mapie)

I analogicznie inne wyjścia.

Mam nadzieję, że teraz trochę czytelniej wytłumaczyłem (-:

PS. W sumie u siebie mam to inaczej zrobione, ale szczerze mówiąc wymyśliłem to co napisałem dopiero teraz i chyba będę musiał na takie sobie też przerobić (-:

Re: Zmud pomoc

: 02 sie 2011 13:39
autor: Violla
No, no... teraz to już Was chyba prawie na pewno zrozumiałam ;)
Jak będę miała chwilkę to się spróbuję z tym zmierzyć -
i zobaczymy czy w ogóle zadziała.
Raz jeszcze dziękuję :)

Re: Zmud pomoc

: 04 sie 2011 09:24
autor: Yoldo
podrzuci ktos linijke zmud z odgrywaniem dzwieku jakiegos?

Re: Zmud pomoc

: 04 sie 2011 10:31
autor: Gość
#BEEP
i ustawiasz sobie w Preferences->Sound jaki to ma być dźwięk

albo

#PLAY ścieżka
przy czym wystarczy ustawić w Dictionaries->Sound files katalog, gdzie trzymasz pliki z dźwiękami i wtedy wystarczy sama nazwa pliku, np:

Kod: Zaznacz cały

#TRIGGER {* {rozpada sie!|peka!}} {
  #COLOR 0,GreenYellow
  #PLAY blad2.wav
  }

Re: Zmud pomoc

: 04 sie 2011 17:23
autor: Telperien
Uwaga na dzwieki "windowsiane", specjalnie w Cmudzie.. prowadzilam mila i dluga debate z "helpdeskiem" ale faktycznie wychodzi na to, ze mechanizmy obronne Microsoftu powoduja, ze skopiowanie takiegoz wav'a ze schematow Windows do katalogow Cmuda tak po prostu daje w efekcie cisze podczas odtwarzania :)
... w sensie "nie dziala", mozna to ominac jesli sie wezmie delikwenta i otworzy np w Audacity (darmowy) i znow zapisze w innej lokacji, nawet z ta sama nazwa (choc nie proponuje bo sa z "white spaces")
Nastepuje "spiracenie" i dzwieki staja sie odtwarzalne dla Cmuda/Zmuda

Re: Zmud pomoc

: 05 sie 2011 15:11
autor: Godrick
Hej,

mógłby ktoś wrzucić linki do prostych zmudowych skryptów w stylu licznik zabitych?

pozdrawiam

Re: Zmud pomoc

: 05 sie 2011 15:18
autor: Ulav
http://www.voila.pl/152/qil3j/index.php?get=1&f=1

Konfig z kolorkami dla zoltkow + poradnik jak to uruchomic.