Strona 2 z 73

Re: Zmud pomoc

: 18 lis 2010 11:59
autor: Khil
Rennz pisze:Osobiście bym zrobił pattern:

Masakrujesz %w %w %w (*), trafiajac go w cialo.

I skrypt:

#sub Masakrujesz %1 %2 %3 w cialo.

Ale jestem pewien, że ktoś ma lepszy i bardziej optymalnysposób (-:
Bardziej dokladny, bo lapie wiecej opisow (nie krzaczy sie na jedno i 3 opisowych, i na poznanych osobach)

^({@ciosy}) (*) {@bronwnarzedniku}, trafiajac %w w (*).$

Robisz zmienna string @ciosy Ledwo muskasz|Lekko ranisz|Ranisz|Powaznie ranisz|Bardzo ciezko ranisz|Masakrujesz

I podmieniasz: #sub %1 %2 w %3 (#sub, a nie #su - duza roznica :mrgreen: )

@bronwnarzedniku mozesz wprowadzac sam za kazdym razem jak zmieniasz, albo zrobic samokalibrujacego triggera np.
pattern: ^{@ciosy} %w %w %w (*), trafiajac *.$
#additem bronwnarzedniku %1 - mozna to podpiac pod button i zrobic tymczasowego triggera (#temp) coby lapal nowa bron tylko na rzondanie, bo przy niestandardowych opisach wrogow bedzie lapal inne rzeczy)

moglem jakis detal przeoczyc w tej chwili, pozniej sprawdze czy dziala. (dziala mi juz)


Edit
I przeoczylem opis broni oczywiscie, poprawilem. Zapomnialem tez, ze trzeba teraz klamry z cmudzie wstawiac wokol zmiennych w patternie.

Swoja droga, Mudy w Sosie sa opustoszale i na innym forum zupelnie. Moze by jednak tutaj otworzyc podforum, bo jak widac zainteresowanie takimi tematami jest.

Re: Zmud pomoc

: 07 maja 2011 07:10
autor: Ghorut
A ja mam takie pytanko:

Czy da się w zmudzie dodawać tekst po konkretnym wyrazie?

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#dodaj [cos tam cos tam]}
daje:

Kod: Zaznacz cały

jakis_tekst_znajdujacy_sie_w_zmiennej,_nie_zmieniany_przez_trigger [cos tam cos tam]
Jak to zrobić?


Ew. jak wyciągnąć pojedynczą linijkę ze zmiennej string list:

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#gag; #sa {element_na_ktory_zareagowano [staly tekst]}}

Re: Zmud pomoc

: 23 lip 2011 18:22
autor: Torrim
Ja w podobnej sprawie.
Czy posiada ktos opisy wszystkich specy arkadyjskich i moglby je udostepnic?
Chcialem zrobic sobie na nie suby i sprobowac podpiac pod zmuda.

Re: Zmud pomoc

: 23 lip 2011 23:57
autor: Iluandile
Torrim pisze:Ja w podobnej sprawie.
Czy posiada ktos opisy wszystkich specy arkadyjskich i moglby je udostepnic?
Chcialem zrobic sobie na nie suby i sprobowac podpiac pod zmuda.
Kiedys znalazlam cos takiego, nie wiem na ile jest aktualne: http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.pl

Re: Zmud pomoc

: 24 lip 2011 00:55
autor: Paulie
No, masa tych specy ;D

Re: Zmud pomoc

: 24 lip 2011 19:46
autor: Telperien
Ghorut pisze:A ja mam takie pytanko:

Czy da się w zmudzie dodawać tekst po konkretnym wyrazie?

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#dodaj [cos tam cos tam]}
daje:

Kod: Zaznacz cały

jakis_tekst_znajdujacy_sie_w_zmiennej,_nie_zmieniany_przez_trigger [cos tam cos tam]
Jak to zrobić?


Ew. jak wyciągnąć pojedynczą linijkę ze zmiennej string list:

Kod: Zaznacz cały

#trigger {(@lista)} {#gag; #sa {element_na_ktory_zareagowano [staly tekst]}}

Do "sklejania" stringow sluzy %concat(), jak sobie zmienne i stale poustawiasz to juz Twoja inwencja... ma sie rozumiec - co tam sobie wylapujesz a co chcesz dodawac jako staly tekst.

Re: Zmud pomoc

: 01 sie 2011 01:39
autor: Folko
Ma ktoś może gdzieś zapisane skrypty do Zmuda? Stare bazy w necie albo już nie istnieją, albo zostały zablokowane. Chyba że źle szukam. Będę wdzięczny za info.

Re: Zmud pomoc

: 01 sie 2011 16:14
autor: Haern
Ja kiedyś planowałem zrobić taką publiczną paczkę skryptów, ale jakoś pomysł upadł... Poza tym teraz siedzę na CMUDzie. No i to trochę kombajn jest, tak naprawdę nie wiem co jest potrzebne przeciętnemu zjadaczowi chleba :P Ale jak jakieś konkretne skrypty potrzebne to mogę poszukać u siebie w starych konfigach do ZMUDa, względnie CMUDowych.

edit:
re Goruth:
Jeśli w patternie dasz ({@lista}), to będzie łapać każdy element z listy, i ten który wyłapie to będzie %1 [czy tam dowolny inny %, zależnie od patternu].
Dodanie tekstu w tekście wymaga użycia polecenia #psub.

Re: Zmud pomoc

: 01 sie 2011 22:11
autor: Violla
A to może ktoś wie, co i gdzie wkleić, żeby kulka po mapce zmudkowej toczyła się, kiedy ktoś inny prowadzi drużynę?

Re: Zmud pomoc

: 02 sie 2011 00:27
autor: Paulie
Pattern: podazasz za (*) na polnoc.
Value: #map n

Analogicznie do wszystkich pozostalych kierunkow i przejsc niestandardowych. Nie daje glowy, ze dziala, nie gram ze zmuda od dobrych 2 lat.