Wszystko dziala ladnie do czasu, gdy ciag (*){@znaki} powtorzony jest dokladnie tyle razy, ile akurat mam ekwipunku na sobie. Chcialbym jednak dodac kilka "zapasowych" zmiennych (np tutaj @zbroje8) na okazje, gdy mam wiecej rzeczy na sobie, w stylu plaszcz, rekawice etc., no i rozszerzyc trigera o te dodatkowe ciagi (*){@znaki}. Problem z tym, ze cholerstwo za nic nie chce dziala - jesli dodam wiecej tych wylapywaczy zmiennych, niz mam przedmiotow przy sobie, to nic mi nie wylapuje do zmiennych.
pomocy!
BTW: istnieje latwiejszy sposob na wylapywanie tych zmiennych? moj wydaje mi sie dosc toporny
Value:
#va ciag_zbroi {%replace(%replace(%1," i ","|"),", ","|")}
Dostaniesz wtedy zmienną ciag_zbroi typu string list z cały ekwipunkiem jaki masz na sobie. Pewnie można to zrobić regexpem na przykład, ale szczerze mówiąc nie lubię z nich korzystać (-:
Value:
#va ciag_zbroi {%replace(%replace(%1," i ","|"),", ","|")}
Dostaniesz wtedy zmienną ciag_zbroi typu string list z cały ekwipunkiem jaki masz na sobie. Pewnie można to zrobić regexpem na przykład, ale szczerze mówiąc nie lubię z nich korzystać (-:
Dzieki znowu Rennz!
A da sie to potem do roznych zmiennych powyciagac? Chcialbym sobie troche to uporzadkowac, a potem zmienne wykorzystac przy kowalu, ocenie ekwipunku etc.
W ten sposób stworzysz alias, który będzie naprawiał wszystko co masz na sobie (fakt faktem będzie wysyłał na raz tyle komend ile masz zbroi aktualnie założonych, ale to chyba nie problem (-: ).
Rennz pisze:
W ten sposób stworzysz alias, który będzie naprawiał wszystko co masz na sobie (fakt faktem będzie wysyłał na raz tyle komend ile masz zbroi aktualnie założonych, ale to chyba nie problem (-: ).
Jestem zmudowo mocno upośledzony, ale... Nie prościej zrobić tak:
napraw zbroje
naprawd druga zbroje
naprawd trzecia zbroje
naprawd czwarta zbroje
naprawd piata zbroje
naprawd szosta zbroje
naprawd siodma zbroje
?
Godar, masz po prostu dobry zmysl . Ale na poczatku bawienie sie zmudem, chce Ci sie wszystko robic sprytnie zamiast skutecznie (lecz siermieznie)
I wesprzyj Rennza. cMud + dokumentacja + forum Zugga = wszystkiego mozna sie nauczyc od zera. Choc do niektorych rzeczy ktore chcialem napisac przydaloby sie nauczyc LUA (przykladalem sie kilka razy zeby sie naumiec piszac WoW-owe addony, ale w porownaniu z Zscriptem to juz ponad mozliwosci studenta medycyny)
To jest mniej efektywne trochę - jeśli masz na sobie tylko trzy zbroje to po co wysyłać do muda osiem komend? (-: Tak to skrypt wyśle tylko trzy i to nawet z konkretnymi nazwami przedmiotów do naprawienia.
To jest mniej efektywne trochę - jeśli masz na sobie tylko trzy zbroje to po co wysyłać do muda osiem komend? (-: Tak to skrypt wyśle tylko trzy i to nawet z konkretnymi nazwami przedmiotów do naprawienia.
Plus - udalo mi sie zrobic jeden alias, ktory najpierw ocenia ekwipunek, a potem daje kowalowi do naprawy tylko podniszczone zbroje (tak BTW - jest to legalne? bo nie wiem w sumie, jaki elemnt zbroi dam kowalowi...). Ogolnie to moze nic wielkiego, ale jestem z siebie dumny
Ravald pisze:
Plus - udalo mi sie zrobic jeden alias, ktory najpierw ocenia ekwipunek, a potem daje kowalowi do naprawy tylko podniszczone zbroje (tak BTW - jest to legalne? bo nie wiem w sumie, jaki elemnt zbroi dam kowalowi...). Ogolnie to moze nic wielkiego, ale jestem z siebie dumny
Nie jest. Chyba, ze binduje/aliasuje "napraw [item]", a nie automatycznie naprawia.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz