Zmud pomoc
Re: Zmud pomoc
Można chyba używać nazw. A jak nie - to posprawdzaj...
Wpisujesz linie np.:
#SHOW AAAAABBBB
I potem odpalasz
#CO 1
#CO 2
itd.
Linia zmienia kolor.
Wpisujesz linie np.:
#SHOW AAAAABBBB
I potem odpalasz
#CO 1
#CO 2
itd.
Linia zmienia kolor.
Re: Zmud pomoc
Nie wiem jak w starszych, w nowym (7.21) zMudzie masz color picker w menu "Help" (skrót CTRL+I). Możesz sobie wybrać "Ansi colors" i posprawdzać kombinacje.
Jeżeli chodzi o same kolory czcionek, to Ci może pomóc:
Screen z kolorami Ansi
Jeżeli chodzi o same kolory czcionek, to Ci może pomóc:
Screen z kolorami Ansi
Re: Zmud pomoc
CzołemDymhard pisze:Jakie są kody kolorków w Zmudzie 4.62 ? Wiem że #cw 11 to niebieski ale co dalej ? Chciałbym sobie więcej pokolorować a nie chce mieć wszystkiego na niebiesko.
Oto pierwsze 100 kolorów:)
Kod: Zaznacz cały
#Loop 100 {#SH Witaj to kolor %i.;#CO %i}
Re: Zmud pomoc
Mam nadzieję, że wyznajecie się w inglisz, więc załatwiam sprawę z kolorami, podkręśleniami, migaczami itp.
Powodzenia. Czasami potrzebny kalkulator.The #COLOR helpfile used to include a nice list of the standard colors (recognized by %ansi, %color, #COLOR, #CW, etc.) which gave the corresponding numbers and the formulas to generate the number for a particular combo. I've done my best to reproduce it here:
0 black
1 blue
2 green
3 cyan
4 red
5 magenta
6 brown
7 gray
For bright colors, add (dodaj) 8 (Special color names, 14 = yellow, 15 = white)
For background color, multiply by (pomnóż przez) 16
For bold font (if enabled), add (dodaj) 128
For underline add (dodaj) 256
For blink add (dodaj) 512
Your number will be the sum of all the color/attribute choices you've made.
Examples:
#COLOR 1 //blue (1)
#COLOR 10 //bright green (8 + 2)
#COLOR 75 //bright cyan with red background (8 + 3 + (8 * 4))
#COLOR 135 //bold grey (usually mapped to bright grey) (128 + 7)
#COLOR 269 // underlined bright magenta (256 + 8 + 5)
#COLOR 526 // blinking bright brown (yellow) (512 + 8 + 6)
#COLOR 558 // blinking yellow with green background (512 + 14 + (16 *2))
It's usually easier to just use the names, though. The same examples using text. NOTE: No spaces between words.
#COLOR blue
#COLOR hi,green
#COLOR hi,cyan,red
#COLOR bold,grey
#COLOR under,hi,magenta
#COLOR blink,hi,brown
#COLOR blink,yellow,green
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Re: Zmud pomoc
Czy można mieć coś takiego, że podczas łowienia ryb gdy pojawia się komunikat, iż ryba zlapala sie na haczyk odtwarzany jest jakis krotki dźwięk?
jeżeli jest to dozwolone to pomoze mi ktos z tym?
zz gory dziekuje!
jeżeli jest to dozwolone to pomoze mi ktos z tym?
zz gory dziekuje!
Re: Zmud pomoc
#BEEP - odtwarza pojedyncze mono 'piknięcie'.
#PLAY czy coś takiego (popatrz w helpa) odtwarza wybrany plik .wav chyba.
#PLAY czy coś takiego (popatrz w helpa) odtwarza wybrany plik .wav chyba.
Re: Zmud pomoc
#beep Działa ale tylko jedno piknięcie a ja bym chciała np 3 razy.
Jeżeli wpisuje w triigersie trzy razy komende to nie działa.
A #play to juz w ogólnie nic. Mam dźwięc wav. W folderze zmuda, arkadi, i we wszystkich możliwych i go nie odtwarza... Nie wiem co robie źle :<
Jeżeli wpisuje w triigersie trzy razy komende to nie działa.
A #play to juz w ogólnie nic. Mam dźwięc wav. W folderze zmuda, arkadi, i we wszystkich możliwych i go nie odtwarza... Nie wiem co robie źle :<
Re: Zmud pomoc
#BEEP
#WAIT 1000 (ile milisekund)
#BEEP
#WAIT 1000 (ile milisekund)
#BEEP
Fachowcy pewnie zrobią to na LOOPie
#WAIT 1000 (ile milisekund)
#BEEP
#WAIT 1000 (ile milisekund)
#BEEP
Fachowcy pewnie zrobią to na LOOPie
Re: Zmud pomoc
Fachowcy doradzą, żeby wystrzegać się komendy #wait i zamiast tego używać #alarm
Re: Zmud pomoc
Wejdź sobie w View -> Preferences -> Sounds i ustaw dźwięk BEEP na jakiś niestandardowy, dłuższy wav. A później używaj #beep w triggerze