Zmud pomoc
Re: Zmud pomoc
Zapewne jakiś trigger, typu podążanie za drużyną, ma taki pattern, który łapie również wóz.
Re: Zmud pomoc
Faktycznie. Dziękuję. Powielał się trigger w poruszaniu się z drużyną.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Potrzebuje wskazowki w temacie mapowania, mianowicie nie wiem co uczynic, by mapper dodawal nowe lokacje, w czasie kiedy chadzam z druzyna, nie bedac jej liderem.
Na chwile obecna moj zmud jest odporny na grozbe piescia, na dodatek jest zupelnie nieprzekupny (obiecalem mu nawet wieksza przestrzen dyskową).
Na chwile obecna moj zmud jest odporny na grozbe piescia, na dodatek jest zupelnie nieprzekupny (obiecalem mu nawet wieksza przestrzen dyskową).
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
Na moje oko jest to nieosiągalne. Ale chętnie zostanę zaskoczony.
Re: Zmud pomoc
Nie bawiłem się tak, ale jest komenda "#make n" która dodaje lokacje na polnocy. (Przynajmniej w cmudzie).
Trzeba by pokombinować z trigerem:
podazasz za * na (*).
#make %1
#move %1
Zatnie się przy pierwszym niestandardowym opisie podążania.
Ale jest to jakaś opcja.
Brygu.
Trzeba by pokombinować z trigerem:
podazasz za * na (*).
#make %1
#move %1
Zatnie się przy pierwszym niestandardowym opisie podążania.
Ale jest to jakaś opcja.
Brygu.
Re: Zmud pomoc
Mam takie pytanie, ktore odkad gram mnie nurtuje - czy w zmudzie 4.21 da sie zrobic bindy?
Czy raczej jest to nie mozliwe - chodzi mi glownie o bindy druzynowe - zaslony, wsparcie, wskazanie przeciwnika, etc...
Czy raczej jest to nie mozliwe - chodzi mi glownie o bindy druzynowe - zaslony, wsparcie, wskazanie przeciwnika, etc...
Sad tears walkin in the cloudly heaven, looking for a shining star...
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Da sie, skoro da sie cokolwiek przypisac klawiszom (np chodzenie) to da sie tez przypisac podstawianie polecen pod klawisze z triggerow, co za tym idzie, jest mozliwe to o co pytasz. Jednak lekko watpliwe jest to, by ktos ci gotowy skrypt udostepnil, lub napisal.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
Łazik - temat przewijał się na którejś z wcześniejszych stron jednak mam jedno pytanie. Przy kodzie:
#CLASS {Lazik}
#ALIAS ib {
#CLASS Lazik on
idz biegiem
}
#ALIAS isb {
#CLASS Lazik on
idz szybkim biegiem
}
#ALIAS it {
#CLASS Lazik on
idz truchtem
}
#ALIAS im {
#CLASS Lazik on
idz marszem
}
#ALIAS in {
#CLASS Lazik on
idz niespiesznie
}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-wschod.} {#move ne}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-zachod.} {#move nw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-wschod.} {#move se}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-zachod.} {#move sw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludnie.} {#move s}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnoc.} {#move n}
#TRIGGER {Ruszasz * na wschod.} {#move e}
#TRIGGER {Ruszasz * na zachod.} {#move w}
#TRIGGER {Ruszasz * na gore.} {#move u}
#TRIGGER {Ruszasz * na dol.} {#move d}
#TRIGGER {Ruszasz * brodzac w wodzie na druga strone rzeki.} {#move brod}
#TRIGGER {Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane.} {wlacz_przejscie = 0}
#CLASS 0
łazik faktycznie działa, kropka przesuwa się nawet przy opcji "fast" o jedno pole ale... dlaczego po przerwaniu chodzenia za pomocą łazika, zwykłe poruszanie przesuwa mi kropkę na mapie o dwa pola? Co może być przyczyną?
#CLASS {Lazik}
#ALIAS ib {
#CLASS Lazik on
idz biegiem
}
#ALIAS isb {
#CLASS Lazik on
idz szybkim biegiem
}
#ALIAS it {
#CLASS Lazik on
idz truchtem
}
#ALIAS im {
#CLASS Lazik on
idz marszem
}
#ALIAS in {
#CLASS Lazik on
idz niespiesznie
}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-wschod.} {#move ne}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnocny-zachod.} {#move nw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-wschod.} {#move se}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludniowy-zachod.} {#move sw}
#TRIGGER {Ruszasz * na poludnie.} {#move s}
#TRIGGER {Ruszasz * na polnoc.} {#move n}
#TRIGGER {Ruszasz * na wschod.} {#move e}
#TRIGGER {Ruszasz * na zachod.} {#move w}
#TRIGGER {Ruszasz * na gore.} {#move u}
#TRIGGER {Ruszasz * na dol.} {#move d}
#TRIGGER {Ruszasz * brodzac w wodzie na druga strone rzeki.} {#move brod}
#TRIGGER {Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane.} {wlacz_przejscie = 0}
#CLASS 0
łazik faktycznie działa, kropka przesuwa się nawet przy opcji "fast" o jedno pole ale... dlaczego po przerwaniu chodzenia za pomocą łazika, zwykłe poruszanie przesuwa mi kropkę na mapie o dwa pola? Co może być przyczyną?
Re: Zmud pomoc
Na moje oko, w
brakuje #CLASS Lazik off
Ja to mam zrobione trochę inaczej i wydaje mi się, że działa dość sprawnie.
http://wklej.org/id/1623951/
Kod: Zaznacz cały
#TRIGGER {Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane.} {wlacz_przejscie = 0}
Ja to mam zrobione trochę inaczej i wydaje mi się, że działa dość sprawnie.
http://wklej.org/id/1623951/
"Siedzacy na twoim lewym ramieniu miniaturowy leczwciazgrozny smok pochyla glowe i rozklada lekko skrzydla, przyjmujac bojowa postawe." - PA 2015
Re: Zmud pomoc
O i działa. Dziękuję Keleborze.
Problem faktycznie tkwił w tym co napisałeś.
Problem faktycznie tkwił w tym co napisałeś.