Zmud pomoc
Re: Zmud pomoc
Nie znam się na skryptowaniu ani nic z tych rzeczy ale chciałbym mieć takie wskaźniki jak są w tym kliencie ze strony.
By pokazywało mi kondycje zmęczenie. Np nawodnienie i głód tez.
Ma ktoś takie coś? Lub było w temacie? Jeśli tak to napiszcie to przebrne przez te 50 stron.
By pokazywało mi kondycje zmęczenie. Np nawodnienie i głód tez.
Ma ktoś takie coś? Lub było w temacie? Jeśli tak to napiszcie to przebrne przez te 50 stron.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Prosze bardzo:
Dziala z konfiguracja "opcji" na arce:
Kod: Zaznacz cały
#CLASS {Config}
#TRIGGER {z hosta} {
#GAUGE po (POSTEPY) (@VPostepy) (16) (16) "Config|Gauge" "orange" "orange"
hpOgraniczDoRzeczywistej
ASytosc
}
#ALIAS look {zerknij}
#VAR VStan {0}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Statystyki}
#ALIAS VPostepy {0}
#ALIAS VSytosc {0}
#VAR VAlkRU {0}
#VAR VAlkRD {0}
#VAR VpijD {20}
#VAR pijany {0}
#VAR prr {0}
#VAR VStan {1}
#VAR VCiezar {1}
#VAR VTrzezwosc {0}
#VAR VStanZdrowia {7}
#VAR VPragnienie {0}
#VAR VZmeczenie {0}
#VAR VSytosc {2}
#VAR WordZdrowie {W Swietnej}
#VAR hpRU {7000}
#VAR hpRD {6000}
#VAR hpU {7000}
#VAR SredniaHP {7000}
#VAR hpD {7000}
#VAR hpLostU {0}
#VAR hpLostD {204}
#VAR VPostepy {4}
#VAR VMana {9}
#VAR PostepyText {NIEBOTYCZNE}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Meskie}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Meskie|Stausy}
#TRIGGER {^Jestes (*).} {
#Var VStan {mentalnie w pelni sil|mentalnie lekko oslabiony|mentalnie oslabiony|mentalnie zmeczony|mentalnie bardzo zmeczony|mentalnie w zlej kondycji|mentalnie wyczerpany|mentalnie wykonczony|mentalnie u kresu sil}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#nomap
#Math VMana {10-@VStan}
AMana
} {
#Var VStan {bardzo najedzony|najedzony|glodny|bardzo glodny}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#math VSytosc {@VStan-1}
ASytosc
#nomap
} {
#Var VStan {trzezwy|podchmielony|lekko podpity|podpity|wstawiony|mocno wstawiony|pijany|schlany|napruty|nawalony|pijany jak bela}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#Math VTrzezwosc {@VStan-1}
Alkoholizm @VTrzezwosc
#nomap
} {
#Var VStan {bardzo najedzony|najedzony|glodny|bardzo glodny}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#Math VSytosc {@VStan-1}
#nomap
} {
#Var VStan {tak zmeczony, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>1) {
#var VZmeczenie {10}
#nodir
}
#if (@VStan=0) {
#Var VStan {w pelni wypoczety|wypoczety|troche zmeczony|zmeczony|bardzo zmeczony|nieco wyczerpany|wyczerpany|bardzo wyczerpany|wycienczony|calkowicie wycienczony}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
}
#if (@VStan>0) {
#VAR VZmeczenie {@VStan}
#Math VZmeczenie {@Vzmeczenie-1}
#nomap
} {
#Var VStan {ledwo zywy|ciezko ranny|w zlej kondycji|ranny|lekko ranny|w dobrym stanie|w swietnej kondycji}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#if (@VStan=1) {
#Var WordZdrowie {Ledwo Zywy}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=2) {
#Var WordZdrowie {Ciezko Ranny}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=3) {
#Var WordZdrowie {W Zlej}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=4) {
#Var WordZdrowie {Ranny}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=5) {
#Var WordZdrowie {Lekko Ranny}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=6) {
#Var WordZdrowie {W Dobrej}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=7) {#Var WordZdrowie {W Swietnej}}
#Var VStanZdrowia {@VStan}
#Math hpRU {1000*@VStanZdrowia}
#math hpRD {@hpRU-1000}
hpOgraniczDoRzeczywistej
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
}
}
}
}
}
}
#REGEX {^> Jestes (.*)\.} {
#Var VStan {mentalnie w pelni sil|mentalnie lekko oslabiony|mentalnie oslabiony|mentalnie zmeczony|mentalnie bardzo zmeczony|mentalnie w zlej kondycji|mentalnie wyczerpany|mentalnie wykonczony|mentalnie u kresu sil}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#Math VMana {10-@VStan}
AMana
} {
#Var VStan {bardzo najedzony|najedzony|glodny|bardzo glodny}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#math VSytosc {@VStan-1}
ASytosc
#nomap
} {
#Var VStan {trzezwy|podchmielony|lekko podpity|podpity|wstawiony|mocno wstawiony|pijany|schlany|napruty|nawalony|pijany jak bela}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#Math VTrzezwosc {@VStan-1}
Alkoholizm @VTrzezwosc
#nomap
} {
#Var VStan {bardzo najedzony|najedzony|glodny|bardzo glodny}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#Math VSytosc {@VStan-1}
#nomap
} {
#Var VStan {tak zmeczony, ze nie mozesz dalej podazac w tym kierunku}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>1) {
#var VZmeczenie {10}
#nodir
}
#if (@VStan=0) {
#Var VStan {w pelni wypoczety|wypoczety|troche zmeczony|zmeczony|bardzo zmeczony|nieco wyczerpany|wyczerpany|bardzo wyczerpany|wycienczony|calkowicie wycienczony}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
}
#if (@VStan>0) {
#VAR VZmeczenie {@VStan}
#Math VZmeczenie {@Vzmeczenie-1}
#nomap
} {
#Var VStan {ledwo zywy|ciezko ranny|w zlej kondycji|ranny|lekko ranny|w dobrym stanie|w swietnej kondycji}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#if (@VStan=1) {
#Var WordZdrowie {Ledwo Zywy}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=2) {
#Var WordZdrowie {Ciezko Ranny}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=3) {
#Var WordZdrowie {W Zlej}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=4) {
#Var WordZdrowie {Ranny}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=5) {
#Var WordZdrowie {Lekko Ranny}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=6) {
#Var WordZdrowie {W Dobrej}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#if (@VStan=7) {#Var WordZdrowie {W Swietnej}}
#Var VStanZdrowia {@VStan}
#Math hpRU {1000*@VStanZdrowia}
#math hpRD {@hpRU-1000}
hpOgraniczDoRzeczywistej
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
}
}
}
}
}
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Wspolne}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Wspolne|Stausy}
#REGEX {^Czujesz, ze (.*)\.} {
#Var VStan {nie chce ci sie pic|troche chce ci sie pic|chce ci sie pic|chce ci sie bardzo pic}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#math VPragnienie {@VStan-1}
#nomap
APragnienie
}
}
#REGEX {^Poczynil(?:es|as) (.*) postepy, od momentu} {
#Var PostepyText {%1}
#Var PostepyText {%upper( @PostepyText)}
#var VStan {minimalne|nieznaczne|bardzo male|male|nieduze|zadowalajace|spore|dosc duze|znaczne|duze|bardzo duze|ogromne|imponujace|wspaniale|gigantyczne|niebotyczne}
#Var VPostepy {%ismember( %1, @VStan)}
#GAUGE po (POSTEPY ZADNE) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "orange" "orange"
#if (@VPostepy>0) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "black" "black"}
#if (@VPostepy>2) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "blue" "blue"}
#if (@VPostepy>4) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "magenta" "magenta"}
#if (@VPostepy>6) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "cyan" "cyan"}
#if (@VPostepy>8) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "orange" "yellow"}
#if (@VPostepy>10) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "purple" "blue"}
#if (@VPostepy>12) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "yellow" "magenta"}
#if (@VPostepy>14) {#GAUGE po (@PostepyText) (@VPostepy) (16) (15) "Config|Gauge" "green" "green"}
}
#REGEX {^Wypil(?:es|as) juz tak duzo, ze nie jestes w stanie wmusic w siebie wiecej\.} {
#Var VPragnienie {0}
#nomap
APragnienie
}
#TRIGGER {^Gasisz pragnienie} {
#Var VPragnienie {0}
#nomap
APragnienie
}
#TRIGGER {^> Gasisz pragnienie} {
#Var VPragnienie {0}
#nomap
APragnienie
}
#REGEX {^> Czujesz, ze (.*)\.} {
#Var VStan {nie chce ci sie pic|troche chce ci sie pic|chce ci sie pic|chce ci sie bardzo pic}
#Var VStan {%ismember( %1, @VStan)}
#if (@VStan>0) {
#math VPragnienie {@VStan-1}
#nomap
APragnienie
}
}
#REGEX {^> Wypil(?:es|as) juz tak duzo, ze nie jestes w stanie wmusic w siebie wiecej\.} {
#Var VPragnienie {0}
#nomap
APragnienie
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge}
#BUTTON 1 {W Swietnej} {} {} {} {@SredniaHP} {} {} {} {} {} {} {} {} {32} {} {Gauge||2|6900|7000|15} {} "" {Explore|Inset} {} {zd}
#BUTTON 2 {Zmeczenie} {} {} {} {@VZmeczenie} {} {} {} {} {} {} {} {} {64} {} {Gauge||3|9|3|7} {} "" {Explore|Inset} {} {zm}
#BUTTON 3 {Przeciazenie} {} {} {} {@VCiezar} {} {} {} {} {} {} {} {} {64} {} {Gauge||2|6|3|7} {} "" {Explore|Inset} {} {Ci}
#BUTTON 4 {Pragnienie} {} {} {} {@VPragnienie} {} {} {} {} {} {} {} {} {64} {} {Gauge||4|3|3|7} {} "" {Explore|Inset} {} {pr}
#BUTTON 5 {Glod} {} {} {} {@VSytosc} {} {} {} {} {} {} {} {} {48} {} {Gauge||3|3|3|7} {} "" {Explore|Inset} {} {sy}
#BUTTON 6 {Mana} {} {} {} {@VMana} {} {} {} {} {} {} {} {} {48} {} {Gauge||3|9|8|7} {} "" {Explore|Inset} {} {ma}
#BUTTON 7 {NIEBOTYCZE} {} {} {} {@VPostepy} {} {} {} {} {} {} {} {} {16} {} {Gauge||1|16|15|7} {} "" {Explore|Inset} {} {po}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge}
#VAR PostepyText {NIEBOTYCZNE}
#VAR VPostepy {16}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP}
#ALIAS hpOgraniczDoRzeczywistej {
#if (@hpD>@hpRU) {
#var hpD {@hpRD}
#var hpU {@hpRU}
}
#if (@hpU<@hpRD) {
#var hpD {@hpRD}
#var hpU {@hpRU}
}
#if (@hpD<@hpRD) {#var hpD {@hpRD}}
#if (@hpU>@hpRU) {#var hpU {@hpRU}}
#if (@VStanZdrowia<4) {#GAUGE zd (@WordZdrowie) (@SredniaHP) (6900) (7000) "Config|Gauge" "red" "red" "white"}
#if (@VStanZdrowia>3 & @VStanZdrowia<6) {#GAUGE zd (@WordZdrowie) (@SredniaHP) (6900) (7000) "Config|Gauge" "yellow" "yellow" "white"}
#if (@VStanZdrowia>=6) {#GAUGE zd (@WordZdrowie) (@SredniaHP) (6900) (7000) "Config|Gauge" "green" "green" "white"}
#MATH SredniaHP {(@hpU+@hpD)/2}
}
#ALIAS hpOgranicz {
#if (@hpD<0) {#var hpD {0}}
#if (@hpD>7000) {#var hpD {7000}}
#math tmp {@VStanZdrowia*1000-1000}
#if (@hpD<@tmp) {#var hpD {@tmp}}
#if (@hpU<0) {#var hpU {0}}
#if (@hpU>@7000) {#var hpU {7000}}
#math tmp {@VStanZdrowia*1000}
#if (@hpU>@tmp) {#var hpU {@tmp}}
#if (@hpU<@hpD) {#var hpU {@hpD}}
#MATH SredniaHP {(@hpU+@hpD)/2}
}
#ALIAS ranD {
#math hpLostD {@hpD*%1}
#math hpLostD {@hpLostD/100}
#math hpD {@hpD-@hpLostD}
#if (@hpD<@hpRD) {#Var hpD {@hpRD}}
}
#ALIAS ranU {
#math hpLostU {@hpU*%1}
#math hpLostU {@hpLostU/100}
#math hpU {@hpU-@hpLostU}
#if (@hpU>@hpRU) {#Var hpU {@hpRU}}
}
#ALIAS Autoleczenie {
#math hpD {@hpD+25}
#math hpU {@hpU+25}
#MATH SredniaHP {(@hpU+@hpD)/2}
hpOgranicz
#IF (@hpD>=7000) {
#Var hpD {7000}
#T- {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
}
#TRIGGER {(*) ledwo muska cie} {
ranU 0
ranD 4
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#TRIGGER {ledwo muskajac cie w} {
ranU 0
ranD 4
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#TRIGGER {(*) masakruje cie} {
ranU 80
ranD 101
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#TRIGGER {masakrujac cie w} {
ranU 80
ranD 101
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#TRIGGER {(*) rani cie} {
#var tmp {%word( %1, %numWords( %1))}
#if (@tmp="lekko") {
ranU 5
ranD 9
} {
#if (@tmp="ciezko") {
ranU 20
ranD 49
} {
#if (@tmp="powaznie") {
ranU 50
ranD 79
} {
ranU 10
ranD 19
}
}
}
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#TRIGGER {(*) raniac cie w} {
#var tmp {%word( %1, %numWords( %1))}
#if (@tmp="lekko") {
ranU 5
ranD 9
} {
#if (@tmp="ciezko") {
ranU 20
ranD 49
} {
#if (@tmp="powaznie") {
ranU 50
ranD 79
} {
ranU 10
ranD 19
}
}
}
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#TRIGGER {udaje sie uniknac tego ciosu} {#nomap}
#TRIGGER {udaje ci sie jedynie czesciowo zejsc jej z drogi. Skraj zjawy przechodzi (*) sprawiajac ci bol.} {
ranU 0
ranD 4
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#TRIGGER {strone, nie udaje ci sie uskoczyc. Mglista sylwetka przenika przez twoje cialo, sprawiajac ci bol.} {
ranU 5
ranD 9
hpOgranicz
#nomap
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie}
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|HP|Esamoleczenie} {enable}
#ALARM {4} {Autoleczenie}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|Alkohol}
#ALIAS Alkoholizm {
#if (@VTrzezwosc=0) {
#VAR VAlkRU {0}
#VAR VAlkRD {0}
} {
#if (@VTrzezwosc=1) {
#VAR VAlkRU {10}
#VAR VAlkRD {0}
} {
#if (@VTrzezwosc=2) {
#VAR VAlkRU {20}
#VAR VAlkRD {10}
} {
#if (@VTrzezwosc=3) {
#VAR VAlkRU {30}
#VAR VAlkRD {20}
} {
#if (@VTrzezwosc=4) {
#VAR VAlkRU {40}
#VAR VAlkRD {30}
} {
#if (@VTrzezwosc=50) {
#VAR VAlkRU {50}
#VAR VAlkRD {40}
} {
#if (@VTrzezwosc=6) {
#VAR VAlkRU {60}
#VAR VAlkRD {50}
} {
#if (@VTrzezwosc=7) {
#VAR VAlkRU {70}
#VAR VAlkRD {60}
} {
#if (@VTrzezwosc=8) {
#VAR VAlkRU {80}
#VAR VAlkRD {70}
} {
#if (@VTrzezwosc=9) {
#VAR VAlkRU {90}
#VAR VAlkRD {80}
} {
#if (@VTrzezwosc=10) {
#VAR VAlkRU {100}
#VAR VAlkRD {90}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
PijNowy
}
#ALIAS PijNowy {
#if (@VpijD<@VAlkRD) {#Var VpijD {@VAlkRD}}
#if (@VpijU>@VAlkRU) {#Var VpijU {@VAlkRU}}
#Math tmp3 {@VpijU-@VpijD}
#Math tmp2 {@VpijD-@pijany}
#Math tmp1 {@tmp3/4}
#Math tmp4 {@pijany-@VpijU}
#if (@pijany<@VpijD & @tmp2<@tmp1) {#var pijany {@VpijD}}
#if (@pijany>@VpijU & @tmp4<@tmp1) {#var pijany {@VpijU}}
#if (@pijany<@VpijD | @pijany>@VpijU) {#Math pijany {(@VpijD+@VpijU)/2}}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|Alkohol|Etrzezwiej}
}
#TRIGGER {^Trunek w (*) jest taki mocny} {
#VAR VAlkRU {100}
#VAR VAlkRD {100}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|Alkohol|Etrzezwiej}
}
#TRIGGER {^> Trunek w (*) jest taki mocny} {
#VAR VAlkRU {100}
#VAR VAlkRD {100}
#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|Alkohol|Etrzezwiej}
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|Alkohol|Etrzezwiej}
#ALARM {55} {
#if (@pijany>0) {#math pijany {@pijany-1}}
#if (@pijany=0) {#T- {Config|Gauge|KontrolerGauge|Alkohol|Etrzezwiej}}
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|Przeciazenie}
#TRIGGER {Ciezar twego ekwipunku (*).} {
#Var VCiezar {wadzi ci troche|daje ci sie we znaki|jest dosyc klopotliwy}
#Var VCiezar {%ismember( %1, @VCiezar)}
#GAUGE Ci "Przeciazenie" (@VCiezar) (6) (3) "Config|Gauge" "red" "green"
}
#TRIGGER {Twoj ekwipunek (*).} {
#Var VCiezar {jest wyjatkowo ciezki|jest niemilosiernie ciezki|prawie przygniata cie do ziemi|nie wadzi ci ani troche}
#Var VCiezar {%ismember( %1, @VCiezar)}
#Math VCiezar {@VCiezar+3}
#If (@VCiezar=7) {#Var VCiezar {0}}
#GAUGE Ci "Przeciazenie" (@VCiezar) (6) (3) "Config|Gauge" "red" "green"
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|Pragnienie}
#ALIAS APragnienie {
#GAUGE pr (Pragnienie) (@VPragnienie) (3) (3) "Config|Gauge" "red" "red"
#if (@VPragnienie=1) {#GAUGE pr (Pragnienie) (@VPragnienie) (3) (3) "Config|Gauge" "green" "green"}
#if (@VPragnienie=2) {#GAUGE pr (Pragnienie) (@VPragnienie) (3) (3) "Config|Gauge" "yellow" "yellow"}
#if (@VPragnienie=3) {#GAUGE pr (Pragnienie) (@VPragnienie) (3) (3) "Config|Gauge" "red" "red"}
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|Sytosc}
#ALIAS ASytosc {
#GAUGE sy (Glod) (@VSytosc) (3) (3) "Config|Gauge" "cyan" "cyan"
#if (@VPragnienie=1) {#GAUGE sy (Glod) (@VSytosc) (3) (3) "Config|Gauge" "green" "green"}
#if (@VPragnienie=2) {#GAUGE sy (Glod) (@VSytosc) (3) (3) "Config|Gauge" "yellow" "yellow"}
#if (@VPragnienie=3) {
#Var TypMuzy {3}
#GAUGE sy (Glod) (@VSytosc) (3) (3) "Config|Gauge" "red" "red"
}
}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|Mana}
#ALIAS AMana {
#T- {Config|Gauge|KontrolerGauge|Mana|DopelnienieMany}
#if (@VMana>0 & @VMana<4) {#GAUGE ma (Mana) (@VMana) (9) (2) "Config|Gauge" "red" "red"}
#if (@VMana>3 & @VMana<6) {#GAUGE ma (Mana) (@VMana) (9) (5) "Config|Gauge" "yellow" "yellow"}
#if (@VMana>5 & @VMana<8) {#GAUGE ma (Mana) (@VMana) (9) (7) "Config|Gauge" "green" "green"}
#if (@VMana>7 & @VMana<10) {#GAUGE ma (Mana) (@VMana) (9) (8) "Config|Gauge" "cyan" "cyan"}
#if (@VMana=9) {#T+ {Config|Gauge|KontrolerGauge|Mana|DopelnienieMany}} {
#Var VPlusAlarm {0}
#T- {Config|Gauge|KontrolerGauge|Mana|DopelnienieMany}
}
}
#VAR VPlusAlarm {0}
#CLASS 0
#CLASS {Config|Gauge|KontrolerGauge|Mana|DopelnienieMany}
#ALARM {10} {
#Math VPlusAlarm {@VPlusAlarm+10}
#if (@VPlusAlarm>599) {
#Var VPlusAlarm {0}
#T- {Config|Gauge|KontrolerGauge|Mana|DopelnienieMany}
}
}
#CLASS 0
Dziala z konfiguracja "opcji" na arce:
Kod: Zaznacz cały
Interfejs:
SZEROKOSC ekranu: 0
WYSWIETLANIE zmiany stanu: Skrocone
Walka:
Wyswietlana KONDYCJA: Rozszerzona
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
Jedna uwaga - to co wkleiłeś działa tylko dla mężczyzn.
Re: Zmud pomoc
Dziękuję bardzo! Właśnie o takim czymś marzyłem.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
O wersje zenska prosic niestety nalezy moja zone, osobiscie nie mam zenskich postaci, wiec cokolwiek na zmudzie w wersji zenskiej jest, to wszelkie modyfikacje sa prowadzone przez nia wlasnie. Przerobienie tego co powyzej na wersje plci pieknej nie jest trudne (raczej).
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
Cześć,
Zdecydowałem się na zMUDa, piszę aliasy, makra i kolorki. Ale pojęcia nie mam jak "podkraść" wasze skrypty. Ktoś mógłby mi wytłumaczyć gdzie wkleić kod skryptu? Korzystam tylko z okienek do wpisywania skryptów i pojęcia nie mam jak wrzucić taki skrypt. Korzystam z wersji 4.62.
Fels.
Zdecydowałem się na zMUDa, piszę aliasy, makra i kolorki. Ale pojęcia nie mam jak "podkraść" wasze skrypty. Ktoś mógłby mi wytłumaczyć gdzie wkleić kod skryptu? Korzystam tylko z okienek do wpisywania skryptów i pojęcia nie mam jak wrzucić taki skrypt. Korzystam z wersji 4.62.
Fels.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Nie mam pojecia jak w twojej wersji zmuda, nauke skryptowania zaczalem od wersji 7,21
Obsluga poprzednikow jest mi nieznana.
W przypadku powyzszego skryptu:
Kliknij w "Settings" (tuz obok "Chars" )
Otworzy ci sie okno "Settings in Memeory"
Kliknij w taka dosc mala strzaleczke wskazujaca w dol (miedzy "New" i "Delete")
Wybierz opcje "New Class Folder"
Kliknij na nowo utworzonym folderze bez nazwy.
Teraz na samym dole w "Edit Class" kliknij w zakladke "Class script"
Tam mozesz wkleic caly skrypt.
Obsluga poprzednikow jest mi nieznana.
W przypadku powyzszego skryptu:
Kliknij w "Settings" (tuz obok "Chars" )
Otworzy ci sie okno "Settings in Memeory"
Kliknij w taka dosc mala strzaleczke wskazujaca w dol (miedzy "New" i "Delete")
Wybierz opcje "New Class Folder"
Kliknij na nowo utworzonym folderze bez nazwy.
Teraz na samym dole w "Edit Class" kliknij w zakladke "Class script"
Tam mozesz wkleic caly skrypt.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Moze ktos potrafi mi poradzic jak to uczynic.
Potrzebuje wyslac czasem "pusta linie" do muda (odpowiednik wklepania enteru -- np. "napisz list;Nazwa_Adresata;Tytul_Listu;Tekst_listu;[enter];Zwyczajowy_podpis;**"),
nie mam jednak pojecia jak to uczynic.
Jakas sugestia?
Sprawa kolejna, mam problemy z polaczeniem sie ze strona Zuggsoftu, czy tylko ja mam z tym problem (wina lezy gdzies po mojej stronie), czy tez to problem "globalny"?
Potrzebuje wyslac czasem "pusta linie" do muda (odpowiednik wklepania enteru -- np. "napisz list;Nazwa_Adresata;Tytul_Listu;Tekst_listu;[enter];Zwyczajowy_podpis;**"),
nie mam jednak pojecia jak to uczynic.
Jakas sugestia?
Sprawa kolejna, mam problemy z polaczeniem sie ze strona Zuggsoftu, czy tylko ja mam z tym problem (wina lezy gdzies po mojej stronie), czy tez to problem "globalny"?
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
Na szybko komenda #send dziala chyba
"napisz list;Nazwa_Adresata;Tytul_Listu;Tekst_listu;#send;Zwyczajowy_podpis;**"
Mnie strona zuggsoftu też nie działa.
"napisz list;Nazwa_Adresata;Tytul_Listu;Tekst_listu;#send;Zwyczajowy_podpis;**"
Mnie strona zuggsoftu też nie działa.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Niestety, "gole" #send nie chce sie wyslac..
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!