Zmud pomoc
Re: Zmud pomoc
Nie macie przypadkiem problemow z zalogowaniem sie na klienta muda Arkadii? Ja od wczoraj nie mogę tego zrobić, z każdą próbą połączenia wyswietla mi sie komunikat że "Połączenie zostało przerwane." Wie ktoś może co jest grane?
Re: Zmud pomoc
Mam to samo. Inna sprawa, że całość arki ma problemy, bo rano nie śmigała więc pewnie niedługo zostanie to naprawione.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac, wiec najlepiej zasiegne jezyka:
Potrzebuje zrobic cos, co dziala jak TIMER, tyle ze w tle:
uruchamia dla mnie nieporzadana opcje, mianowicie co piec sekund wywala mi na ekran pewna informacje: "TICK IN 5 SECONDS." Ktory doprowadza mnie do bialej goraczki.
Co wlasciwie chcialbym uzyskac?
Podam to na podstawie przykladu:
Wyposazam zmuda w odpowiednie paterny do triggerow,
Kiedykolwiek rozpoczyna sie walka z przeciwnikiem (ja atakuje, lub jestem atakowany) wlacza sie moj "stoper"
dopoki walka trwa, trwa pomiar czasu
jesli walka trwa minute lub dluzej jestem rowno co minute informowany "Walczysz juz XXX minut"
W przypadku ucieczki/smierci jednej ze stron konfliktu nastepuje podsumowanie:
Walka trwala XXX minut
W tym momencie moj stoper powinien zostac wylaczony.
Jakas sugestia jak tego dokonac?
Jesli ktos zechcialby popelnic ten kawalek kodu, to dla ulatwienia podam dwa paterny do triggerow inicjujace cale zadanie:
Potrzebuje zrobic cos, co dziala jak TIMER, tyle ze w tle:
Kod: Zaznacz cały
#Timer 60
Co wlasciwie chcialbym uzyskac?
Podam to na podstawie przykladu:
Wyposazam zmuda w odpowiednie paterny do triggerow,
Kiedykolwiek rozpoczyna sie walka z przeciwnikiem (ja atakuje, lub jestem atakowany) wlacza sie moj "stoper"
dopoki walka trwa, trwa pomiar czasu
jesli walka trwa minute lub dluzej jestem rowno co minute informowany "Walczysz juz XXX minut"
W przypadku ucieczki/smierci jednej ze stron konfliktu nastepuje podsumowanie:
Walka trwala XXX minut
W tym momencie moj stoper powinien zostac wylaczony.
Jakas sugestia jak tego dokonac?
Jesli ktos zechcialby popelnic ten kawalek kodu, to dla ulatwienia podam dwa paterny do triggerow inicjujace cale zadanie:
Kod: Zaznacz cały
"Rozpoczyna sie walka" / wiem, na arce nie przychodzi taki text, ale
/ przyjmijmy ze tak jest (teoretycznie).
"Walka zakonczona" /
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
#triggger z #alarm, a na zakończenie #untrigger po ID alarmu.
PS. A trochę rozwinę żeby było jaśniej.
W pierwszym triggerze na odpowiednie patterny ustawiasz #alarm {*1} (co sekundę), który będzie co sekundę podbijał wartość zmiennej o 1 (w cMUDzie to się robi przez #add zmienna 1 - nie wiem jak w zMUDzie). Pierwszy trigger powinien też enable'ować drugi trigger z patternami do zakończenia walki (ucieczka, śmierć itp.), w którym znaleźć się także powinno coś w stylu:
#untrig id_alarmu
#show {Walczyłeś @zmienna sekund}
Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem.
PS. A trochę rozwinę żeby było jaśniej.
W pierwszym triggerze na odpowiednie patterny ustawiasz #alarm {*1} (co sekundę), który będzie co sekundę podbijał wartość zmiennej o 1 (w cMUDzie to się robi przez #add zmienna 1 - nie wiem jak w zMUDzie). Pierwszy trigger powinien też enable'ować drugi trigger z patternami do zakończenia walki (ucieczka, śmierć itp.), w którym znaleźć się także powinno coś w stylu:
#untrig id_alarmu
#show {Walczyłeś @zmienna sekund}
Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
A co z likwidacja "TICK IN 5 SECONDS." ???
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
Rozwiązanie podane przez Thovena nie używa komendy #timer, więc ten napis się nie pojawi (jest on związany z wbudowanym TickTimerem czy jak to się tam zwało, a nie z alarmami). Jak zajrzysz w helpa, to - jeśli dobrze pamiętam - w opcjach komendy #TI powinieneś znaleźć flagę, która odpowiedzialna jest za włączenie/wyłączenie tego powiadomienia "Tick in 5 seconds".
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Zmud pomoc
Kolejne pytanie z rodzaju "dziwne zastosowania"
Powiedzmy ze wraz z ustanowieniem połączenia z serwerem Arki zostają włączone jakieś tam skrypty ( #T+ {*} ), które są pożądane kiedy to "wkroczyłem do świata Arkadii", w pewnym momencie stwierdzam iż muszę zerwać połączenie (np. właśnie czajnik przypomina mi o wrzątku na moja kawę, lub co gorsza firanki w kuchni zajęły się żywym ogniem a nie chce pozostawić postaci na pastwę szturchnięć, zaczepek)
Czy istnieje metoda która pozwala stwierdzić nastąpienie zerwanego połączenia, by z automatu ustawić tryb ( #T- {*} ) dla funkcji, które w żadnym razie nie powinny być aktywne offline?
Oraz jeszcze jedna drobnostka
W jaki sposób sprawić, by pasek GAUGE aktualizował swoja długość?
Powiedzmy ze wraz z ustanowieniem połączenia z serwerem Arki zostają włączone jakieś tam skrypty ( #T+ {*} ), które są pożądane kiedy to "wkroczyłem do świata Arkadii", w pewnym momencie stwierdzam iż muszę zerwać połączenie (np. właśnie czajnik przypomina mi o wrzątku na moja kawę, lub co gorsza firanki w kuchni zajęły się żywym ogniem a nie chce pozostawić postaci na pastwę szturchnięć, zaczepek)
Czy istnieje metoda która pozwala stwierdzić nastąpienie zerwanego połączenia, by z automatu ustawić tryb ( #T- {*} ) dla funkcji, które w żadnym razie nie powinny być aktywne offline?
Oraz jeszcze jedna drobnostka
Kod: Zaznacz cały
#Gauge AU "Gold" @AU @AUmax (10) "yellow", "red"
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Re: Zmud pomoc
Co do pierwszego to w cMUDzie jest coś takiego jak eventy (onConnect, onDisconnect itp.). Możliwe, że coś takiego jest też w zMUDzie.
Re: Zmud pomoc
Jeśli jest, to raczej są to aliasy, ale na zerwanie może nie być.
Re: Zmud pomoc
Hej, gram w arkę już jakiś czas, nawet jakieś skrypty z kolorowaniem i proste triggery sobie porobiłem, ale czy może ktoś mnie odesłać lub podpowiedzieć jak dobrze skonfigurować Zmuda? Tak żebym nie tonął w miliardach zielonych wyrazów itp. bo o ile jak np. walczę sam to jestem w stanie sobie poradzić, ale jak idziemy grupą kilku osób, na kilka potworów to dla mnie jest to po prostu koszmar i zawrót głowy
A i druga sprawa, widziałem jak ktoś w opisach wrzucał sprawdzanie kondycji nie w formie tekstowej tylko takich ładnych kwadracików, które pokazywały na którym z 7 stopni zranienia jesteśmy. Mam nadzieję, że nie zamotałem
Z góry dzięki.
A i druga sprawa, widziałem jak ktoś w opisach wrzucał sprawdzanie kondycji nie w formie tekstowej tylko takich ładnych kwadracików, które pokazywały na którym z 7 stopni zranienia jesteśmy. Mam nadzieję, że nie zamotałem
Z góry dzięki.
"Nothing is true, everything is permitted."