Przede wszystkim wielkie dzięki za stworzenie klienta! Na początku myślałem, że pogram na nim kilka dni i zamienię na coś konkretniejszego, ale okazał się tak dobrze zrobiony, że... ACH!
Świetna robota, polecam go każdemu bez względu na staż.
Bardzo spodobał mi się pomysł Mirila, który wspomniał o interaktywnych przyciskach.
Miril pisze:Chodzi o przyciski typu on/off, czyli takich, w których można zadeklarować dwa osobne opisy i dwie osobne akcje, a których funkcja i opis będzie się zmieniała po ich naciśnięciu. Przykład:
LAMPA ON - zapal lampe
LAMPA OFF - zgas lampe
BRON ON - dobadz broni
BRON OFF - opusc bron
KAPTUR ON - naciagnij kaptur
KAPTUR OFF - zsun kaptur
Mała rzecz, a cieszy
Wydaje mi się, że niezłym sposobem byłoby rozwiązanie problemu przy użyciu istniejącego już mechanizmu przekształcania tekstu. Przykładowo, gdyby w komunikatach pojawił się wzorzec "Zapalasz (...) lampe", klient ustawiłby ustawiłby kolor przycisku na żółty, a w przypadku "Gasisz lampe" lub "lampa wyczerpuje sie i gasnie" - czarny.
Ilość możliwości nieograniczona!
Jest jeszcze kwestia akcji pod przyciskami. Może dałoby się uzależnić je od stanu/koloru konkretnego przycisku? To dopiero byłby kombajn!
1.1. Wzorzec: "Znalazles fioletowy zwarty kwiatostan."
1.2. Kolor przycisku: fioletowy
1.3. Akcja: wykonaj otworz drugi woreczek, wloz ziolo do woreczka, zamknij otwarty woreczek
2.1. W: "Znalazles czterokanciasta rozgaleziona lodyge."
2.2. K: zolty
2.3. A: wykonaj otworz czwarty woreczek, wloz ziolo do woreczka, zamknij otwarty woreczek
itd.
Mnie osobiście brakuje możliwości dodania do panelu pola tekstowego, w którym mógłbym umieszczać słowa będące argumentami dla makr. Na przykład: "imie1 imie2 imie3" - ustawiłbym wtedy pod klawiszami F1-3 komendy "wesprzyj %0", "wesprzyj %1" itd. Ctr+Fn odpowiadaloby natomiast za zaslone (zaslon %0, %1...). Takie rozwiązanie już teraz sprawdza się znakomicie w przypadku wypraw w większych grupach, ale blokuje standardowe pole komend. Dałoby się coś z tym zrobić?