Strona 8 z 10

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 09 cze 2021 20:35
autor: Dymhard
Tak działa. Dzięki. W patch-note najnowszym jest napisane że to poprawili, ale na starych profilach trzeba zmienić na /height=90.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 03 paź 2021 21:23
autor: Dymhard
Nowa sprawa. Pierdoła jednak dla nowych graczy może ważna. Na stronie GitHub. Ten ustęp. Pod akapitem 'Ustawienia'.
Pierwszej konfiguracji można również dokonań za pomocą kreatora, który w przypadku pierwszego uruchomienia pojawi się automatycznie. Konfigurator można przywołać komendą /konfiguruj.
Wywala. Nieprawidłowy alias. Zmień na /konfiguracja.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 08 paź 2021 13:07
autor: Dymhard
Problem techniczny. Zrobiłem sobie zmiany w cfg. Wszystkie zmiany skryptowe działają. Mam problem z UI. Na razie zbindowałem sobie /ui_restart żeby od razu po zalogowaniu przeładować UI na takie jakie ustawiłem. Większą część zmian zrobiłem w edytorze od Delwinga. UI działa dopiero po restarcie przeznaczoną komendą.

W edytorze ścieżka jest ustawiona. Na .config/mudlet/profiles/Arkadia/Dymhard.json - Arkadia czyli nazwa profilu w Mudlecie. Jak ładuję edytor. Widzę tą ścieżkę. Piszę o tym ponieważ wywaliło mi ścieżkę na plik audio do alarmu który podmieniłem.

Dla pewności, wprowadziłem parę błędnych komend na chwilę. Błędy wywalało. Cfg jest 1:1 taki sam. Czy tak jest zrobione że UI trzeba restartować zawsze po włączeniu? Myślałem o jakimś triggerze przed wejściem do gry. Graficzne czyli wszystko na dolnej belce. Okno kondycji łapie zmiany od razu. Wklepywałem /csave, jednak bez efektu.

Edit - 'Jakaś część skryptowych też nie działa. Na razie zauważyłem bindy. Jednak to mogę sobie zmienić w .txt. Więc to pomniejszy problem.' Dobra po poprawieniu ścieżki i zmianie bindów na własne działa. Więc tylko dolna belka.

Dobra rozwiązałem po bojach. Edytor Delwinga, prawdopodobne gryzie się ze zmianami dokonanymi wcześniej przez gracza. Ściągałem świeży cfg za pomocą polecenia migracji. Zrobiłem wszystko w edytorze. Zmiany UI się ładują od razu po zalogowaniu.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 31 paź 2021 19:49
autor: Mechor
Proszę o pomoc: Mudlet nagle stracił wszelkie skrypty, mapę, aliasy, keybindy i tak dalej.
Czy da się to jakoś odzyskać?

Z góry dziękuję za pomoc i wskazówki. :)

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 22 lis 2021 11:45
autor: Dargoth
@Dymhard,

dzięki, alias poprawię w README.
pewnie musiał być jakiś błąd w wartości, który powodował błąd. Bez komunikatu błędu nic nie dam rady sprawdzić, ani w skryptach, ani w edytorze konfiguracji.

@Mechor
Podczas wyboru profilu masz takie menu rozwijaną z historią backupów (Profile history). Spróbuj wybrać któryś z poprzednich.
Ew. jeżeli to tylko kwestia skryptów to reinstalacja samych skryptów zawsze jest "bezpieczną" opcją.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 25 lis 2021 20:14
autor: Proksim
Witam. U nie problem z UI kondycje -> zero echo nic. reszta raczej działa. 4.13.1. Coś dodać ? Coś ująć ? help

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 03 gru 2021 12:20
autor: Dargoth
Masz GMCP włączone w ustawieniach?

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 16 gru 2021 17:49
autor: Proksim
Cześć. Nowy system. Nowy mudlet. Skrypty dzialają, UI działa ale gdzie się edytuje rozmiar czcionki itp?
Nie mam ani imie.txt ani json.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 20 gru 2021 14:18
autor: Dargoth
Wszystko zależy od tego, o który rozmiar czcionki pytasz.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 21 gru 2021 12:01
autor: Proksim
Znalazlem, wystarczy w Mudletowych ustawieniach zmienić, mi pasuje czcionka 10