Strona 3 z 10

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 03 paź 2020 16:16
autor: Kerian
Powinnas miec trigger ktory laduje plik imie.txt przy logowaniu. Trzeba go zrobic samemu.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 06 paź 2020 19:45
autor: Ingrid
Przy pustym oleju mam

Kod: Zaznacz cały

bind ]: odloz olej;wez butelke z plecaka;napelnij lampe olejem
pojemniki

Kod: Zaznacz cały

  pojemnik: money_bag_1  
  typ: sakiewka       
  opis: mala ozdobna
  dopelniacz: malej ozdobnej sakiewki
  biernik: mala ozdobna sakiewke
  przed-komendy: otworz mala ozdobna sakiewke
  po-komendy: zamknij mala ozdobna sakiewke

- pojemnik: gems_bag_1   
  typ: worek          
  dopelniacz: worka
  biernik: worek

- pojemnik: food_bag_1   
  typ: worek          
  dopelniacz: worka
  biernik: worek

- pojemnik: other_bag_1  
  typ: worek          
  dopelniacz: worka
  biernik: worek
Co zrobic aby ten "bind" dzialal z workiem?

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 06 paź 2020 23:52
autor: Alraen
A pamietacie jak mi CTRL + 3 przestal zbierac kamienie? W sensie ze komenda nie reaguje na zbieranie kamieni w ogole, po prostu nie ma reakcji. Monety zbiera normalnie.

No wiec po formacie znow nie dziala a ja znow nie wiem co zepsulam... Ktos ma jakis tworczy pomysl moze? :D

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 14 paź 2020 16:19
autor: Dargoth
@ingrid

Obawiam się, że na ten moment bind akurat tutaj nie uwzględnia systemu pojemników.
Patrząc na to co jest w kodzie mogło być założenie, że będzie to sterowane przez plik imie.txt
W pliku imie.txt nie ma chyba wpisów, ale to nie szkodzi, możesz sobie zrobić je sama:

Kod: Zaznacz cały

scripts.inv.lamp.lamp_empty_bottle_bind = "odloz olej;wez butelke z plecaka;napelnij lampe olejem",
scripts.inv.lamp.lamp_no_bottle_bind = "wez butelke z plecaka"
Może w wolnej chwili się tym zajmę: https://github.com/tjurczyk/arkadia/issues/699

@alraen
A masz przestawione zbieranie?

Kod: Zaznacz cały

/zbieranie

P.S. Szybszą pomoc myślę znajdziecie na discrodzie projektu: https://discord.gg/76yaZnw
Tutaj chyba rzadziej ktoś zagląda.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 15 paź 2020 21:48
autor: Thalon
Po ostatniej aktualizacji skryptow, nie moge zaladowac imie.txt.
"(skrypty): plik konfiguracyjny ('C:/Users/Thal6/.config/mudlet/profiles/Arkadia/Thalon.json') nie
istnieje"
Co trzeba zrobic by ruszylo?

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 16 paź 2020 01:24
autor: Gritta
Przeprowadzić reszte konfiguracji, co jest opisane tutaj klik.

Z uwagi na to, że konfiguracja w jsonie nie jest wciąż w pełni stabilna, sugeruję jednak downgrade.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 16 paź 2020 08:05
autor: Thalon
Dziekuje.

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 17 paź 2020 14:19
autor: Crer
Nie pozostaje nic innego jak gorąco podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w stworzenie aktualizacji 4.9.

Oczywiście szczególnie (i imiennie) dziękuję Erkalowi i Dargothowi!

Oby Wam się nie znudziło!

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 17 paź 2020 16:20
autor: Ingrid
Czy te skrypty a dokladniej baza postaci posiada cos w rodzaju podmieniania tekstu?
Jezeli sobie dodam opis postaci wraz ze stowarzyszeniem to jak ta osoba wejdzie na lokacje to czy skrypty mi to podniemiania?
np porywczo porywczy elf [SC]

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

: 17 paź 2020 18:36
autor: Kregan
Ingrid pisze: 17 paź 2020 16:20 Czy te skrypty a dokladniej baza postaci posiada cos w rodzaju podmieniania tekstu?
Jezeli sobie dodam opis postaci wraz ze stowarzyszeniem to jak ta osoba wejdzie na lokacje to czy skrypty mi to podniemiania?
np porywczo porywczy elf [SC]
Na takiej zasadzie to funkcjonuje. Mozna dodawac samemu postacie, ich imiona, skroty gildiowe i tytuly. Podmienia w zaleznosci od ustawien.