Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Dalinar
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2020 17:46

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dalinar » 23 paź 2020 09:59

/skrypty
lua local a="https://api.github.com/repos/tjurczyk/a ... test"local
b=getMudletHomeDir().."/latest.json"local c="https://codeload.github.
com/tjurczyk/arkadia/zip/"local d=getMudletHomeDir().."/scripts.zip"local e=""local
f=getMudletHomeDir().."/arkadia/"function installScripts()downloadFile(b,
a)registerAnonymousEventHandler("sysDownloadDone","handleVersionDownload",true)end function
handleVersionDownload(g,h,i)if h~=b then return true end local j=io.open(b,"rb")if j then local
k=yajl.to_value(j:read("*a"))j:close()os.remove(b)e=getMudletHomeDir().."/arkadia-"..k.name..
"/"tempTimer(0.1,function()downloadScripts(k.name)end)end end function
downloadScripts(l)pcall(deleteDir,f)registerAnonymousEventHandler("sysDownloadDone",
"handleDownload",true)downloadFile(d,c..l)cecho("\n<CadetBlue>(skrypty)<tomato>: Pobieram aktualna
paczke skryptow ("..l..")\n")end function handleDownload(g,h)if h~=d then return true end
registerAnonymousEventHandler("sysUnzipDone","handleUnzipEvents",
true)registerAnonymousEventHandler("sysUnzipError","handleUnzipEvents",true)unzipAsync(d,
getMudletHomeDir())end function handleUnzipEvents(m,...)if m=="sysUnzipDone"then os.
remove(d)uninstallPackage("Arkadia")uninstallPackage("generic_mapper")uninstallPackage("skrypty_master3")tempTimer(1,
function()os.rename(e,f)installPackage(f.."Arkadia.xml")cecho("\n<CadetBlue>(skrypty)<tomato>:
Skrypty zainstalowane\n")end)elseif m=="sysUnzipError"then cecho("\n<CadetBlue>(skrypty)<tomato>:
Blad podczas rozpakowywania skryptow\n")end end function deleteDir(n)for j in lfs.dir(n)do local
o=n..'/'..j if j~="."and j~=".."then if lfs.attributes(o,'mode')=='file'then os.remove(o)elseif lfs.
attributes(o,'mode')=='directory'then deleteDir(o)end end end lfs.rmdir(n)end
installScripts()clearCmdLine()
Ręczna instalacja

(skrypty): Pobieram aktualna paczke skryptow (4.12)

(skrypty): Skrypty zainstalowane
/skrypty

Robie tak, ale nic mi nie dziala :(

Dalinar
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2020 17:46

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dalinar » 23 paź 2020 10:22

Chyba potrzebuje jakiejś instrukcji dla debila. Bo nie potrafię tego zainstalować. Ani ręcznie. Ani autoamtycznie:D

Feril
Posty: 86
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Feril » 23 paź 2020 18:11

Hej,
na wstepie chcialem podziekowac, za udostepnie tych skryptow. Sciagnalem paczke wczoraj i komfort korzystania oraz liczba przydatnych funkcjonalnosci... po prostu super. Przez lata gralem z zMuda, wlasciwie tylko z podswietlaniem i kilkoma bindami (w sumie tylko z uwagi na mape) i roznica jest kolosolna.

Mam tez kilka pytan, odnosnie konfiguracji:
1. Czy jest w tej paczce plugin/modul (albo gdzies ogolnodostepny), ktory wyrzuci mowienie do osobnego okienka (status window?)
2. Po zmapowaniu rozy wiatrow pod klawiature numeryczna, powiela mi sie echo komendy, jak ponizej:

Kod: Zaznacz cały

w
w
Sciezka w osadzie Fandall.
czy moge cos z tym zrobic?
3. Czy moge jakos przywrocic widok domyslny (ulozenie ekranow, font, etc.)?

Kynthlan
Posty: 5
Rejestracja: 30 paź 2020 18:01

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Kynthlan » 30 paź 2020 21:50

=
Feril pisze:
23 paź 2020 18:11

1. Czy jest w tej paczce plugin/modul (albo gdzies ogolnodostepny), ktory wyrzuci mowienie do osobnego okienka (status window?)

Kod: Zaznacz cały

-- Ustawienie czy ma byc osobne okno rozmow
--
-- Domyslnie jest to 'false', czyli wylaczone (wszystkie rozmowy w glownym oknie)
-- Po ustawieniu 'true', bedzie to osobne okno (takie jak do kondycji).
--
scripts.ui.separate_talk_window = false

--
-- Wielkosc czcionki w oknie rozmow (jesli uzywane)
--
scripts.ui.separate_talk_window_font_size = 12

--
-- Zawijanie wierszy w oknie rozmow (jeslo uzywane)
-- Procentowa wartosc. 0.8 (domyslnie) to 80%
-- 0.5 bedzie 50%, itp.
--
scripts.ui.separate_talk_window_p_width = 0.8

--
-- Prefix do kazdego wiersza w oknie rozmow.
-- Jesli ustawi sie "> ", przed kazdym wierszem bedzie sie pojawialo "> "
--
scripts.ui.separate_talk_window_prefix = ""

--
-- Typy komunikatow, ktore maja sie pojawiac w oknie rozmow.
-- Domyslnie sa to rozmowy i emocje. Wszystkie typy wysylane przez arkadie sa tutaj:
-- http://arkadia.rpg.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=740
--
-- Format ma zostac taki jak ponizej: ["typ_komunikatu"] = true
--
scripts.ui.separate_talk_window_msg_types = {["comm"] = true, ["emotes"] = true}

-- Wysokosc procentowa okna glownego okna kondycji
-- height to wysokosc procentowa, width to szerokosc procentowa
scripts.ui.states_window_height = 45
scripts.ui.states_window_width = 50

-- Zawijanie wierszy w oknie kondycji.
-- Procentowa wartosc. 0.95 (domyslnie) to 95%
-- 0.8 bedzie 80%, itp.
scripts.ui.states_window_p_width = 0.95

--
-- Czy uzywac paska stanow jako naglowka w oknie stanow
-- false - nieuzywany
-- true - uzywany
--
scripts.ui.cfg["states_window_navbar"] = false
Powyższe w pliku z imieniem postaci.
2. Po zmapowaniu rozy wiatrow pod klawiature numeryczna, powiela mi sie echo komendy, jak ponizej:
Też mi się to działo ale przeszło chyba po restarcie mudletu.

Co do pytania 3... zdaje się, że widziałem gdzieś ale nie wiem gdzie :(
--------------------------------------------

A teraz ja mam pytanko - mam najnowszą mapę i z kantoru w Krojcu mam wyjście na SE które wygląda jak jakaś dziwna droga kończąca się poziomami golemów. (ofc tylko na mapie w grze tam nie wejdę). Czy tylko u mnie takie cuda?

Feril
Posty: 86
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Feril » 01 lis 2020 15:27

Dzieki Kynthlan. Po otrzymaniu pomocy na Discordzie, moge jeszcze dodac:
Ad1. "talk_window"
Linkijki aby przeslac komunikaty do talk_window musza wygladac w ten sposob, w pliku "<imie_mojej_postaci>.json":

Kod: Zaznacz cały

"scripts.ui.separate_talk_window": true,
"scripts.ui.separate_talk_window_msg_types": {"comm":true,"emotes":true},
natomiast

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.separate_talk_window_msg_types = {["comm"] = true, ["emotes"] = true}
jest z poprzedniej wersji skryptow, kiedy to ustawienie bylo przetrzymywane w pliku "imie.txt" i nie bedzie dzialac, jesli ktos sie zmigrowal do formatu .json albo utworzyl config od zera na nowej wersji skryptow.

Ad2. Roza wiatrow:
Trzeba ustawic zgodnie z instrukcja na: https://github.com/tjurczyk/arkadia/blo ... _MAPPER.md . Ja poczatkowo uzylem po prostu "grab key" w Mudlecie.
Kynthlan pisze:A teraz ja mam pytanko - mam najnowszą mapę i z kantoru w Krojcu mam wyjście na SE które wygląda jak jakaś dziwna droga kończąca się poziomami golemów. (ofc tylko na mapie w grze tam nie wejdę). Czy tylko u mnie takie cuda?
Mam tak samo jak Ty. Blad w mapie (zgaduje).

Awatar użytkownika
Puk
Posty: 18
Rejestracja: 05 lis 2020 15:40

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Puk » 27 lis 2020 11:58

Bry dobrzy ludzie!

Ściągnąłem mudleta i... nie umie zrobić aliasa np: jw = jedz na wskazany kierunek :P

Ktoś podpowie?^^

Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 156
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan » 27 lis 2020 15:40

Puk pisze:
27 lis 2020 11:58
Bry dobrzy ludzie!

Ściągnąłem mudleta i... nie umie zrobić aliasa np: jw = jedz na wskazany kierunek :P

Ktoś podpowie?^^
pattern

Kod: Zaznacz cały

^jwe$
^ na poczatku skrótu i $ na końcu obowiązkowo bo inaczej proszenie sie o klopoty
Tu mozesz albo w command

Kod: Zaznacz cały

jedz na e
albo nizej w body aliasa

Kod: Zaznacz cały

send("jedz na e", false)

albo pattern

Kod: Zaznacz cały

^jw (.*)$
I w body aliasa

Kod: Zaznacz cały

if matches[2] == "e" then
send("jedz na e", false)
elseif matches[2] == "w" then
send("jedz na w", false)
elseif matches[2] == "s" then
send("jedz na s", false)
..... tu uzupelnic kolejne kierunki
end
Pierwsza zasada podróżnika "Nie sztuka gdzieś wleźć, sztuką jest wyleźć".
Druga zasada podróżnika "Gdziekolwiek wleziesz zawsze znajdzie się tam jakieś wyjście, na przykład przez zaświaty".

Awatar użytkownika
Puk
Posty: 18
Rejestracja: 05 lis 2020 15:40

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Puk » 28 lis 2020 13:35

Dziękuje Ci serdecznie ! :D

Thalon
Posty: 46
Rejestracja: 14 lut 2009 04:50

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Thalon » 07 sty 2021 10:52

Pomoze kto?
Od wczoraj jak sie loguje po wlaczeniu komputera to mapa nie pokazuje mi miejsca gdzie zakonczylem. Pokazuje jedno miejsce na trakcie, kawal drogi od miejsca gdzie zakonczylem.

Awatar użytkownika
Dargoth
Posty: 10
Rejestracja: 04 mar 2009 23:02

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dargoth » 11 sty 2021 15:54

Kwestia ustawień:

https://github.com/tjurczyk/arkadia/blo ... catingname

Proponuję pytać np. na discordzie skryptów, tutaj rzadko ktoś zagląda chyba :)
Delwing

ODPOWIEDZ