Strona 1 z 1

Niedozwolone mechaniki w klientach

: 11 gru 2019 14:10
autor: Jahir
Nasze klienty mudowe oferują ogromne możliwości i podczas pisania skryptów łatwo można przekroczyć granicę tego co dozwolone. Dlatego chciałbym prosić o interpretację/stanowisko Administracji w kilku kwestiach.

1. Stosowanie timerów
Czy jest dozwolone uruchomienie komendą timera, który po upływie X czasu wykona podaną przez gracza komendę Y (np. chowając broń po walce uruchamiam timer aby za 30 sekund wysłać komendę 'otul sie plaszczem')?

2. Stosowanie tras w mapperach
Czy dozwolone jest stosowanie komendy typu 'wroc do gildii', która na podstawie bieżącej pozycji gracza utworzy trasę do celu i wyśle odpowiednie komendy do muda (np. n e ne e e s).

3. Wysłanie komendy przez gracza, który nie patrzy w ekran.
Wielu z nas gra w pracy i czasem trzeba ukryć okno arki przed szefem/kolegami. Czy jest dozwolone świadome wysłanie komend do muda przez gracza, który nie widzi tego co się dzieje na ekranie, a reaguje np. na dźwięki generowane przez triggery.

Pozdrawiam,
Jahir.

Re: Niedozwolone mechaniki w klientach

: 11 gru 2019 14:58
autor: Rafgart
$2 Arkadia przeznaczona jest dla ludzi, nie botow. Gracz musi miec pelna
swiadomosc faktu wyslania oraz dokladnej tresci kazdej wykonanej na
mudzie komendy. Arkadia udostepnia komendy, ktore pozwalaja na pewna
automatyzacje gry (takie jak 'wykonaj' czy 'idz'), ale moga byc one
uzywane tylko pod kontrola i przy pelnej swiadomosci gracza.
1. Nie jestes swiadomy faktu wyslania komendy.
2. Nie jestes swiadomy dokladnej tresci komendy.
3. Jesli jestes swiadomy dokladnej tresci komendy (czyli nie generuje jej srypt), to ok.