Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Dymhard
Posty: 107
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dymhard »

Tak działa. Dzięki. W patch-note najnowszym jest napisane że to poprawili, ale na starych profilach trzeba zmienić na /height=90.
Awatar użytkownika
Dymhard
Posty: 107
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dymhard »

Nowa sprawa. Pierdoła jednak dla nowych graczy może ważna. Na stronie GitHub. Ten ustęp. Pod akapitem 'Ustawienia'.
Pierwszej konfiguracji można również dokonań za pomocą kreatora, który w przypadku pierwszego uruchomienia pojawi się automatycznie. Konfigurator można przywołać komendą /konfiguruj.
Wywala. Nieprawidłowy alias. Zmień na /konfiguracja.
Awatar użytkownika
Dymhard
Posty: 107
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dymhard »

Problem techniczny. Zrobiłem sobie zmiany w cfg. Wszystkie zmiany skryptowe działają. Mam problem z UI. Na razie zbindowałem sobie /ui_restart żeby od razu po zalogowaniu przeładować UI na takie jakie ustawiłem. Większą część zmian zrobiłem w edytorze od Delwinga. UI działa dopiero po restarcie przeznaczoną komendą.

W edytorze ścieżka jest ustawiona. Na .config/mudlet/profiles/Arkadia/Dymhard.json - Arkadia czyli nazwa profilu w Mudlecie. Jak ładuję edytor. Widzę tą ścieżkę. Piszę o tym ponieważ wywaliło mi ścieżkę na plik audio do alarmu który podmieniłem.

Dla pewności, wprowadziłem parę błędnych komend na chwilę. Błędy wywalało. Cfg jest 1:1 taki sam. Czy tak jest zrobione że UI trzeba restartować zawsze po włączeniu? Myślałem o jakimś triggerze przed wejściem do gry. Graficzne czyli wszystko na dolnej belce. Okno kondycji łapie zmiany od razu. Wklepywałem /csave, jednak bez efektu.

Edit - 'Jakaś część skryptowych też nie działa. Na razie zauważyłem bindy. Jednak to mogę sobie zmienić w .txt. Więc to pomniejszy problem.' Dobra po poprawieniu ścieżki i zmianie bindów na własne działa. Więc tylko dolna belka.

Dobra rozwiązałem po bojach. Edytor Delwinga, prawdopodobne gryzie się ze zmianami dokonanymi wcześniej przez gracza. Ściągałem świeży cfg za pomocą polecenia migracji. Zrobiłem wszystko w edytorze. Zmiany UI się ładują od razu po zalogowaniu.
Mechor
Posty: 5
Rejestracja: 22 maja 2021 22:23

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Mechor »

Proszę o pomoc: Mudlet nagle stracił wszelkie skrypty, mapę, aliasy, keybindy i tak dalej.
Czy da się to jakoś odzyskać?

Z góry dziękuję za pomoc i wskazówki. :)
Awatar użytkownika
Dargoth
Posty: 12
Rejestracja: 04 mar 2009 23:02

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dargoth »

@Dymhard,

dzięki, alias poprawię w README.
pewnie musiał być jakiś błąd w wartości, który powodował błąd. Bez komunikatu błędu nic nie dam rady sprawdzić, ani w skryptach, ani w edytorze konfiguracji.

@Mechor
Podczas wyboru profilu masz takie menu rozwijaną z historią backupów (Profile history). Spróbuj wybrać któryś z poprzednich.
Ew. jeżeli to tylko kwestia skryptów to reinstalacja samych skryptów zawsze jest "bezpieczną" opcją.
Delwing
Proksim
Posty: 18
Rejestracja: 01 maja 2015 17:57

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Proksim »

Witam. U nie problem z UI kondycje -> zero echo nic. reszta raczej działa. 4.13.1. Coś dodać ? Coś ująć ? help
Awatar użytkownika
Dargoth
Posty: 12
Rejestracja: 04 mar 2009 23:02

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dargoth »

Masz GMCP włączone w ustawieniach?
Delwing
ODPOWIEDZ