Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 188
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Gritta » 07 lut 2021 16:09

1. W dawnej konfiguracji jest to plik <imie.txt>, w nowej <imie.json>. Na przyszłość - przeczytaj instrukcję instalacji i konfiguracji skryptów, a potem zadawaj pytania. O, tutaj, poczytaj sobie.

2. Jw.

3. Robisz swój folder w <Aliases> poza katalogami skryptów , robisz swoje aliasy, zapisujesz profil.

4. Jeśli znika, to komenda </kondycje> służy do wywoływania go, ale pewnie nie znika, tylko robi się na warstwie pod okienkiem mapy. Poprzeciągaj okienka tak, żeby było Ci wygodnie. Można je wrzucać na góre/boki/dół/whateva, zmieniać ich wielkość, wysuwać poza główne okno Mudleta, a także - zasłaniać jednym drugie.

Pomoc odnośnie skryptów uzyskasz prawdopodobnie dużo szybciej niż na forum na discordzie Arkadii na kanale #mudlet.

Ależ pokornie proszę z dołu. :roll:

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!

Aro
Posty: 14
Rejestracja: 07 lut 2021 10:46

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Aro » 09 lut 2021 13:33

Dzieki za odpowiedz :)

Czesc problemow juz udalo sie rozwiazac :)

Co do aliasow to bardziej chodzilo mi o cos bez potrzeby edytowania pliku, tylko na bierzaco z prompta:

Przyklad (bodajrze z dawnego tf'a)
/alias zz komenda1;komenda2;komenda3

Wywolanie:
> zz
komenda1
komenda2
komenda3

Podpowiedz z </kondycje> zadzialala bez zarzutu. Ogolnie okienko znika, jak kliknie sie ikonke "Mapa". Powtorzenie klikniecia otwiera okienko Mappera.
Sa jeszcze inne takie okienka oprocz mappera i states_window? Np. Okienko z zalozonym sprzetem i jego stanem?
Komenda </ui> innych nie pokazuje wiec stawiam ze raczej innych nie ma.

Pozdrawiam
Aro

Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 188
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Gritta » 09 lut 2021 15:58

Przeczytaj pomoc z komendy </aliasy> i zobaczy, czy tbind nie zaspokoi Twoich potrzeb.

Można jak najbardziej mieć inne okienka, np. okienko mowy. Do ustawienia - znowu - w konfiguracji. Zapoznaj się z nią.

Stan sprzętu możesz wydrukować poprzez </sprzet>. Wyrzucanie go do innego okienka wydaje się mało sensowne z dwóch powodów - wolno się zmienia i informacja o nim nie przychodzi z gry automatycznie, tylko po użyciu komendy.

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!

Awatar użytkownika
Nahaan
Posty: 65
Rejestracja: 14 gru 2017 22:41
Lokalizacja: Trzecie wyrko z lewej

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Nahaan » 09 lut 2021 16:57

A z dziwnych pytań - omyłkowo oznaczyłem sobie lokację jako /wodopoj zamiast tej obok. Jak to cofnąć?
".....mam gdzieś w wysłanych maila którego zacząłem od "Ceadmil". w sensie... służbowego..."

Aro
Posty: 14
Rejestracja: 07 lut 2021 10:46

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Aro » 28 lut 2021 10:40

Witam,

mam kilka pomyslow do rozwiniecia skryptwo zielarstwa i szukam kogos kto ma doswiadczenie w mudlecie.

Pomysly:

1 . Obindowanie zbierania
Niby jest komenda "</zapakuj>" ale jej cel jest raczej bardzo specyficzny.
- zbieranie/szukanie ziol na bindach cos w kierunku zbierania sprzetu
- zbieranie na podstawie wybranych kryteriow i pakowanie go do konkretneg woreczka. Konkretnym woreczkiem moze byc defaultowo pierwszy pusty czy zmiejcem
- kryteria do zbierania/pakowania: gatunek ziola, wlasciwosci, moc wlasciwosci, reszta
Dla przykladu:
Zbieranie woreczka deliony
Zbieranie woreczka ziol na kondycje
Zbieranie woreczka najmocniejszych ziol na kondycje
Zbieranie woreczka ziol na trucizny zwierzece etc.
2. Pakowania woreczkow na konkretne kryteria (patrzy wyzej)
- Celem jest ograniczenie floodowania przy wyjmowania tego samego ziola o danymi kryteriach
3. Czasomierze dzialania ziol podnoszacych cechy czy odpornosc.
- Celem jest wylapanie jak dlugo dzialaja ziola i kiedy nalezy sie przygotowac do nowego zaaplikowania.
- Mozna by to tez rozwinac do przedstawienia trwania zatrucia i trucizn pod jakim sie jest akurat wplywen.
5. Aktualizacja okienka z ziolami po komendzie "druzyna", aby moc byc przygotowanym na podanie ziol nawet jesli kogos nie ma na lokacji. Obecnie aktualizuje sie tylko po jakiejs akcji z woreczkami czy nowym budowaniem bazy. Jest to dosc uciazliwy flood.
6. Rozwiniecie wlasciwosci ziol po mouse_over np aby pokazalo konkretniejsze wlasciwosci np na do odtruwaja, moc itd.
7. Z innych dodatkow: ustawienie dodelowej broni w celu atuomatycznego jej opuszczania i dobywania przy aplikowaniu ziol (na siebie)

To takie pierwsze pomysly :)

Pozdrawiam
Aro

Awatar użytkownika
Dymhard
Posty: 80
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12
Lokalizacja: RLS/WJ

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dymhard » 17 mar 2021 21:53

Okienko kondycji nie działa. Mam najnowszą wersję Mudleta i skryptów. Próbowałem komend /ui_restart i /kondycje ale bez efektu.
‘Szukasz ukojenia. Znajdziesz go. Ulżycie sobie w cierpieniu. Ogień was nie strawi.’
‘Bo ty jesteś ogniem.’
‘A on wodą.’

Z rozdziału XXVIII pt. Niebezpieczne wody

Awatar użytkownika
Dargoth
Posty: 10
Rejestracja: 04 mar 2009 23:02

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dargoth » 18 mar 2021 23:40

O pomoc łatwiej na discordzie, tutaj rzadko zaglądamy.
Przez mały błąd może się tak dziać, poprawka w następnej wersji, na ten moment remedium jest takie, że można przygotować i załadować konfigurację.
Np. /konfiguracja pomoże :)
Delwing

Gunbjorn
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 2021 21:49

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Gunbjorn » 23 mar 2021 18:02

A ja mam problem na Linuxie. Zmieniam rzeczy w imie.json i nic z tego nie działa na mudlecie :(

ODPOWIEDZ