Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adair
Posty: 81
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adair » 12 sty 2020 12:18

Od skryptów 3.15 zmienił się system pojemników. Podjedź do ostatniego posta Adremena w tym wątku. Tam jest nowy plik imie.txt i linki do tego jak teraz ogarnąć pojemniki. Poza tym zapraszam na discorda: https://discord.gg/SYeCfP

Darnell
Posty: 2
Rejestracja: 05 lut 2019 21:46

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Darnell » 12 sty 2020 12:36

Oczywiście teraz wszystko działa. Mój błąd i niedopatrzenie.
Wielkie dzięki za pomoc :)

Khurgan
Posty: 2
Rejestracja: 02 lut 2020 17:01

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Khurgan » 10 lut 2020 14:14

Czołem,
używam skryptów Adremena, i są naprawde świetne, więc w pierwszej kolejności wIelkie dzięki za kawał pracy i podzielenie się nią ze społecznością.
I teraz pytanie: Czy planujesz dodać do skryptów odrębne okienko w którym wyświetlana jest tylko komunikacja z innymi graczami? Chodzi o to, żeby podczas gdy dużo się dzieje na ekranie wyłapać, że ktoś coś mówi - chyba, że coś takiego już jest a ja nie znalazłem, wtedy prośba o info jak to uruchomić:)

Jahir
Posty: 14
Rejestracja: 05 kwie 2017 09:23

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jahir » 10 lut 2020 16:02

Już jest taka funkcja, nazywa się talk_window. Odszukaj w pliku imie.txt

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.separate_talk_window = false
i zmień na:

Kod: Zaznacz cały

scripts.ui.separate_talk_window = true
oraz ew. dostosuj pozostałe parametry.

Khurgan
Posty: 2
Rejestracja: 02 lut 2020 17:01

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Khurgan » 10 lut 2020 18:43

Dzięki wielkie za pomoc. Właśnie o to mi chodziło :)

Awatar użytkownika
Tamira
Posty: 15
Rejestracja: 12 lut 2018 13:52

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tamira » 13 lut 2020 18:52

Taka mała informacja dla tych, którzy mają rozdzielczość 2560x1440(a przynajmniej u mnie był w tym mega problem):
Stopka ze statusami broni, przemykania itp nie dopasowywała się do obecnego stanu rozdziałki i musiałam w skryptach "na chama" zmienić wartość, aby się rozsuwały bardzo, a w innym miejscu dodać po prostu dwa wiersze.
Mam tu na myśli dokładniej item "ui_footer_info".
Chociaż istnieje możliwość, że zwyczajnie czegoś nie umiałam ustawić w .txt i musiałam sobie poradzić inaczej :D
Rezolutna elfka mowi filozoficznie w Starszej Mowie: Swiat dzieli sie na elfki, ktore potrafia lepiej zabic potwora i lepiej zabic dziure w stodole.

Saul
Posty: 11
Rejestracja: 31 maja 2010 13:45

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Saul » 16 lut 2020 20:23

Cześć,

Od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem komputerowo - skryptowym. Mam zainstalowanego najnowszego mudleta, ściągnięte najnowsze skrypty oraz utworzony plik postaci. Pomimo tego nie działają mi bindy do tablic, bram etc. Jakieś sugestie dlaczego mogą nie działać?

Saul

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 241
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen » 16 mar 2020 10:37

Planuje w najblizszych dniach spora aktualizacje z nowym systemem ziol. Najwazniejsze informacje o planowanej aktualizacji:

1. Wszystkie dane ziol (nazwy, shorty, uzycia, bindy) beda pobieranie z serwera. Pomoze to z sytuacjami kiedy brakujace ziolo/opis wymusza aktualizacje calych skryptow.
2. Bedzie wsparcie budowania bazy ziol z pre- i post- akcjami. Czyli przykladowo jesli trzymamy woreczki przy pasie + kilka w jakims pojemniku, to wszystko bedzie sie dalo skonfigurowac.
3. Wszystkie ziola i uzycia w pokazywanej bazie ziol beda klikalne:

3.1 Po kliknieciu lewym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.2 Po kliknieciu prawym przyciskiem na nazwie ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- wez/wez N ziol: wezmie jedno lub N ziol
- przezuj/zjedz/przezuj N/zjedz N: przezuj/zje jedno lub N ziol

Parametry "N" bedzie mozna sobie skonfigurowac, domyslnie bedzie prawdopodobnie 1 i 3.
Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
Obrazek

3.3 Po kliknieciu lewym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy informacje o tym zielsku.
3.4 Po kliknieciu prawym przyciskiem na konkretnym uzyciu ziola dostaniemy menu z wyborem:
- nazwa ziola: po kliknieciu zobaczymy informacje o ziole (to domyslna akcja przy lewym kliknieciu przyciskiem)
- uzyj/uzyj N: uzyje jedno lub N ziol

Ilosc (parametr "N") odpowiada tym samym wartosciom co przy kliknieciu na glowna nazwe ziola.

Bedzie to wygladalo mniej wiecej tak:
Obrazek

4. Pojawila sie propozycja aby rowniez usprawnic dawanie ziol czlonkom druzyny. Mozna to zrobic w ten sposob, ze pod tabelka ziol bedzie wydrukowana lista czlonkow druzyny i po prawym kliknieciu na konkretnym czlonku druzyny bedziemy otrzymywali menu z wyborem:

Kod: Zaznacz cały

daj komosa
daj komosa 3
daj deliona
daj deliona 3
...
Bede wdzieczny za wszelkie komentarze i dyskusje co jeszcze przydatnego mogloby sie znalezc w nowych ziolach.

Crer
Posty: 171
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 17 mar 2020 22:12

Adremenie,

Jak zawsze wspaniały projekt i już widzę, że wykonanie też będzie genialne!
Uwag nie mam. Czekam cierpliwie.

Dziękuje za Twoją cała pracę!

Athe
Posty: 3
Rejestracja: 16 lut 2020 18:46

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Athe » 21 mar 2020 11:10

Hej, możecie mi coś podpowiedzieć? Jak zrobić taki "dynamiczny" guzik, który za każdym kliknięciem oglądałby kolejną rzecz? Tj. ob 1. kwiatek, ob 2. kwiatek, ob 3. kwiatek itd?

ODPOWIEDZ