Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 01 lip 2019 22:06

Tak, wielkie dzieki Adremen!

Awatar użytkownika
Munin
Posty: 4
Rejestracja: 01 lip 2019 15:35

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Munin » 02 lip 2019 18:58

Adremenie naprawdę wielkie podziękowania za ciężką pracę!

Awatar użytkownika
Ardberg
Posty: 6
Rejestracja: 06 cze 2019 06:59

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ardberg » 02 lip 2019 20:10

Dzięki dzordzyk

Ps. To tak w ramach podziękowania można na piwo przelać paypalem :) e-mail jest w helpie skryptu 😉
W tej chwili uwaga Mrocznych Poteg skupia sie wylacznie na tobie. Nie zawiedz...

Awatar użytkownika
Munin
Posty: 4
Rejestracja: 01 lip 2019 15:35

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Munin » 04 lip 2019 15:47

Adremenie czy planujesz moze jakas aktualizacje podrecznika/pomocy do skryptow? Troche funkcjonalnosci przybylo przez ostatnie miesiace/lata i w sumie chyba nie ma jednego miejsca, gdzie wszystko zostalo zebrane w jednym duzym calosciowym ujeciu.

Anatolij
Posty: 31
Rejestracja: 08 lut 2019 16:37

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Anatolij » 28 lip 2019 20:13

Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?

Dla przykładu niech to będzie mak_polny.

Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny

I nic :(

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen » 28 lip 2019 23:00

Munin pisze:
04 lip 2019 15:47
Adremenie czy planujesz moze jakas aktualizacje podrecznika/pomocy do skryptow? Troche funkcjonalnosci przybylo przez ostatnie miesiace/lata i w sumie chyba nie ma jednego miejsca, gdzie wszystko zostalo zebrane w jednym duzym calosciowym ujeciu.
Tak, bede aktualizowal zarowno github jak i www.
Anatolij pisze:
28 lip 2019 20:13
Podpowiedzcie mi proszę, jak mogę zapakować dany woreczek ziołami, które mają w skryptach dwuczłonową nazwę, w stylu rdest_ptasi albo mak_polny?

Dla przykładu niech to będzie mak_polny.

Sprawdzałem:
/zapakuj 2 mak
/zapakuj 2 mak polny
/zapakuj 2 mak_polny
/zapakuj 2 "mak_polny"
/zapakuj 2 makpolny

I nic :(
Czy zbudowales najpierw baze ziol?

Pavlov
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2017 21:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Pavlov » 13 sie 2019 15:57

Hej,

Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.

Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen » 14 sie 2019 07:57

Pavlov pisze:
13 sie 2019 15:57
Hej,

Na wstępie wielkie ukłony dla Adremena za wspaniałą robotę jaką dla wszystkich robi.

Czy wy też macie problem z /postepy2 od ostatniej aktualki ?
u mnie wygląda to tak że kończy się na linijce danego dnia i jest tabelka jakby urwana .
Jest problem z postepami i tym, ze czasami sie nie resetowaly po ponownym zalogowaniu. Poprawione w kolejnej aktualizacji.
Do tego czasu: proponuje usunac plik 'Database_improvee.db', uruchomic mudleta i dodac manualnie liczbe postepow. Do czasu aktualizacji z kolei sugeruje na wszelki wypadek sprawdzac czy postepy sa zresetowane i jesli nie to dac /postepy_reset.

ODPOWIEDZ