zbalansowanie expa

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: zbalansowanie expa

Post autor: Tercoral » 05 sie 2018 18:59

Ja mam inny pomysl na expowiska. Trudno jest jak jest i wydaje mi sie ze dobrze to dziala. Z tego co piszesz to mialo by to wygladac tak ze gdzie nie pojdziesz exp taki sam, moby tak samo silne tylko spece sie roznia. co gracze po pol godziny siedzenia przed kompem uznaja za "stare", bo to zjada hp tak samo. Szkoda wizogodzin :P
Tęczowe serce... :oops:

Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: zbalansowanie expa

Post autor: Walkirr » 18 sie 2018 07:18

Temat byl juz walkowany tutaj wielokrotnie. Nie jest tak tragicznie jak autor sugeruje bo do glowy przychodzi mi jeszcze kilka innych oplacalnych miejsc ale rzeczywiscie mogloby byc o wiele lepiej.

Imperium ma wiele miejsc gdzie sa npce ale nikt tam nie chodzi bo zwyczajnie sie nie oplaca, nikomu sie nie chce isc gdzies gdzie jest niebezpieczniej albo postepy sie robi wolniej. Wystarczyloby zbalansowac golemy, orcal, utopce, topielce i juz byloby ciekawiej. Mowiac 'zbalansowac' nie chodzi wcale o samego expa, np golemom wystarczyloby dac cenniejsze kamienie i juz czesc osoby by tam chodzila zeby zarobic, teraz nie ma tam expa, zbroje pekaja jak zapalki a kamienie sa smiechu warte...

Kiedys byly jeszcze zadania, teraz nawet to odpada bo albo zostaly calkiem usuniete albo exp za nie obciety. Arkadia z rpg ma coraz mniej wspolnego a coraz badziej przypomina hack&slash

Awatar użytkownika
Slewhut
Posty: 103
Rejestracja: 15 lut 2018 14:00

Re: zbalansowanie expa

Post autor: Slewhut » 09 sty 2019 12:39

A ja coś sieknę:

Exp by wpadał za każdą walkę, nawet nie zakończoną. Za każdy odparty atak, bądź zadaną ranę wrogowi wpadałoby groszowe exp, zabicie to mini bonus.
Najwięcej expa byloby za walkę z silniejszym bądź równym przeciwniekiem (gracz przeciwko graczowi też to by rozwiązało może samotność),
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi

Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 125
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: zbalansowanie expa

Post autor: Derdhang » 11 sty 2019 10:02

Chyba tak to właśnie działa. Zaloguj się, sprawdź postępy, Arka poinformuje Cię że nie poczyniles żadnych postępów. Idź, zaatakuj kogos/coś, i ucieknij po pierwszym ciosie, sprawdź postępy. Już są minimalne.
他に方法はありません

Awatar użytkownika
Slewhut
Posty: 103
Rejestracja: 15 lut 2018 14:00

Re: zbalansowanie expa

Post autor: Slewhut » 24 sty 2019 09:12

Właśnie trochę zacząłem expić i widzę, że tak to jest. Fajnie.

A co z treningiem gracz z graczem? Do tego broń treningowa (np: drewniane kije?)?


Ale i tak ubolewam, że exp jest tylko z bicia potworów. Dlaczego zbieranie ziół? Łowienie pereł? Wspinaczka itd... nie dodają expa? Byłoby to dla mnie rozwojem w kierunku RolePlayGame (takiego klasycznego papierowego, a moim zdaniem Arkadia właśnie w tym kierunku ma dużo więcej do powiedzenia niż reszta świata gier)
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi

ODPOWIEDZ