Spec z palca
: 25 cze 2018 14:09
Hej,
Chciałbym poruszyć dyskusję w sprawie pomysłu wprowadzenia speca z tzw. palca.
Nie będzie tu konkretnych rozwiązań, jedynie pewnego typu zarys, ale chcę zobaczyć reakcję graczy na sam pomysł.
Pomysł wprowadza zmianę obecnego speca, który jest losowany automatycznie zamiast zwykłego ciosu, na spec wyprowadzany z palca, a więc komendą podczas walki.
Cios specjalny mógłby być jako dodatkowy cios w rundzie, chodź dla mnie lepszym rozwiązaniem byłoby aby zastąpił on cios tak jak jest obecnie.
Największa zmianą byłby fakt, iż spec byłby uznawany jako manewr. A więc to gracz musiałby zdecydować, czy chce zasłonić, przełamać czy wyprowadzić cios specjalny.
Plusy:
- większe zaangażowanie w walkę zależne od gracza, zarówno z mobami jak i graczami.
- znaczne obniżenie wartości bojowej osób idlujących, czy siedzących na tel bo kolega ciąga po expach
- Konieczność zebrania większej drużyny przy wyprawach etatowych czy po magię (mniejsza siła bojowa)
Minusy:
- Mniejsza siła bojowa
- Gorsze expienie graczy idlujących
- Czas oraz nakład pracy wymagany jest by zbalansować spece.
Jako, że spece byłyby traktowane jako manewr należałoby je wzmocnić/zmodyfikować, być możę dodając jakieś nowe właściwości. Np. legionista miałby x% szansy na złamanie zasłony wroga, strażnik miałby x% szansy na wytrącenie broni oraz zadanie obrażeń jednocześnie.
Zapraszam do dyskusji
Chciałbym poruszyć dyskusję w sprawie pomysłu wprowadzenia speca z tzw. palca.
Nie będzie tu konkretnych rozwiązań, jedynie pewnego typu zarys, ale chcę zobaczyć reakcję graczy na sam pomysł.
Pomysł wprowadza zmianę obecnego speca, który jest losowany automatycznie zamiast zwykłego ciosu, na spec wyprowadzany z palca, a więc komendą podczas walki.
Cios specjalny mógłby być jako dodatkowy cios w rundzie, chodź dla mnie lepszym rozwiązaniem byłoby aby zastąpił on cios tak jak jest obecnie.
Największa zmianą byłby fakt, iż spec byłby uznawany jako manewr. A więc to gracz musiałby zdecydować, czy chce zasłonić, przełamać czy wyprowadzić cios specjalny.
Plusy:
- większe zaangażowanie w walkę zależne od gracza, zarówno z mobami jak i graczami.
- znaczne obniżenie wartości bojowej osób idlujących, czy siedzących na tel bo kolega ciąga po expach
- Konieczność zebrania większej drużyny przy wyprawach etatowych czy po magię (mniejsza siła bojowa)
Minusy:
- Mniejsza siła bojowa
- Gorsze expienie graczy idlujących
- Czas oraz nakład pracy wymagany jest by zbalansować spece.
Jako, że spece byłyby traktowane jako manewr należałoby je wzmocnić/zmodyfikować, być możę dodając jakieś nowe właściwości. Np. legionista miałby x% szansy na złamanie zasłony wroga, strażnik miałby x% szansy na wytrącenie broni oraz zadanie obrażeń jednocześnie.
Zapraszam do dyskusji