Garsc pomyslow drobnych

Wszelkie pomysły dotyczące Arkadii.
Vayneela
Posty: 157
Rejestracja: 20 lip 2009 19:56

Re: Garsc pomyslow drobnych

Post autor: Vayneela » 21 paź 2009 10:35

Z korredów, poproszę.

v.

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Garsc pomyslow drobnych

Post autor: Miuosh » 05 lis 2009 22:14

Mam pomysł związany z zawodem zbója.
Tak, moje ma zawód zbója.
Zrobić tak, żeby zasłony przed ogłuszonym przeciwnikiem wchodziły ze 100% skutecznością. Jednym słowem, by ogłuszenie zmniejszało walkę w szyku do zera.
Zrobić zbójowi atak z ukrycia. Nie, nie taki wypasiony(?) jak mają wiórki. Po prostu jeśli uda się zbójowy atak z ukrycia, to automatycznie odpala się ogłuszenie.
Fajnie? :roll:
Ogre!

Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Garsc pomyslow drobnych

Post autor: Gniot » 06 lis 2009 11:10

Gniot pisze:Witam.
Czy problemy z wejsciem zaslony przed ogluszonym przeciwnikiem (spec zboja) traktowac jako blad i zglaszac ? Chodzi mi o to czy ogluszenie nie powinno znosc testu na udana zaslone ...

Powinno, ale wprowadzenie tego wszedzie byloby bardzo trudne.

Rafgart


Szkoda.
Dzieki za odpowiedz.
Nie beda modyfikowac naszeg zawodu juz pytalem x razy. Jestesmy pseudo supportem do druzyny ktory zasloniety nie odpala ogluszenia nie ma umow druzynowych i defensy na niskim poziomie :) tak zostanie.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej

Awatar użytkownika
Yergo
Posty: 128
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38
Lokalizacja: trójwieś

Re: Garsc pomyslow drobnych

Post autor: Yergo » 12 lis 2009 15:07

dwie sprawy:
1. Czy jest szansa na stworzenie na arkadii szerzej dostepnych artykulow tytoniowych? Chodzi o fakt, ze fajki i tyton maja bodaj dwa stowarzyszenia, z czego z jednego na pewno wiem, ze mozna zamowic i wyniesc fajke i tyton. Problem w tym, ze nic z tych rzeczy nie przetrwa apokalipsy.

Jezeli pomysl tytoniu latwo dostepnego u zielarzy i fajek/cygar/bibulek dostepnych w jakims sklepie ma szanse na zrealizowanie, zajmiemy sie opisami. Byloby to raczej robione na zasadzie pojemnik+zawartosc, z uwagi na to, ze lepiej w plecaku wyglada jeden item, niz 2 + ziola.

2. Czy podanie listy emocji i komend nie spelniajacych formatu komenda (jak) [co/kogo/do kogo] pchneloby kogos do dzialan w kierunku ujednolicenia tych rzeczy? Gram pare lat, ale do tej pory trafia mi sie dosc czesto komendy wpisywac po dwa, trzy razy ;]

Edit:
3. jako odpowiedz na propozycje kilka postow wyzej - sprzet raz na apoke to za malo, przynajmniej tak dlugo, jak dlugo uzywany "zyje" 3, maaax 4 dni. Co prawda podzielam Twoje zdanie, ze w druzynie 3 te same, legendarne miecze wygladaja dosc dziwnie ale... To tylko gra?

Co do wyscigu po apoce to sie nei zgadzam. Juz od jakiegos czasu nie jest to tak oplacalne, jakregularne spacery i "obczajanie czasowki" ;]

Ja jestem zdania natomiast, ze moglaby byc szansa, ze swiat by sie ucierpial, jezeli by byla 0.1% szansa na to, ze item z moba wypadnie o 10-20% lepszy i mial w ocenie, ze jest "wyjatkowej jakosci". Moge sie mylic, ale aktualnie cala trwalosc sprzetu jest na smutnej losowosci i tak tarcza nowka od kowala za 10 zlota moze peknac na snotlingu, a drewniane gowno z tegoz snotlinga trwac i tankowac swoje 30% ciosow przez 3000 trafien. Idac dalej, najlepiej by bylo jakby gracz (posiadajacy "zawodowa" ocene przedmiotow) moglby dosc dokladnie ocenic jakosc zdobywanego wlasnie sprzetu, dzielac sprzet nabardzo nietrwaly, nietrwaly, przecietny, trwaly, wyjatkowo trwaly - z odpowiednio nikla szansa na pozyskanie skrajnosci i szerokim zakresem przecietniakow. Dlaczego tak?

Gra jest od urozmaicania/rozweselania. Osobiscie odnalazlem dalece deprymujacym fakt, ze nowiusi, nie smigany misterny obosieczny topor najzwyczajniej sobie pekl na drugiej zabijanej zjawie. Za to niezla frajda bylo oranie na jednej - przecietnej - tarczy (bo juz byla pod reka "to sie ja szybko polamie") 10h posiadajac ciagle w plecaku zapas 2 innych - lepszych. 10h, ktore bylo chyba rekordem na skale arki, biorac pod uwage tarczownictwo na doskonale i 300 silnych mobow ;] Takie cos moglo by nie byc oparte o smutny random w tajemnicy przed graczem, a byc do pewnego stopnia kontrolowane.

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Garsc pomyslow drobnych

Post autor: Zurwen » 12 lis 2009 19:02

1. Myślę, że jak napiszesz opisy i wrzucisz je do BO to w wolnej chwili ktoś to doda ;]
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Awatar użytkownika
Gradir
Posty: 10
Rejestracja: 22 paź 2009 00:12
Lokalizacja: Kraków

Re: Garsc pomyslow drobnych

Post autor: Gradir » 13 lis 2009 03:54

W całości popieram Yerga!
Rozpowrzechniajmy ziele fajkowe!
Dajmy mozliwosc napelniania fajki zasuszona dluga lodyga!
Pomysl z wytrzymaloscia przedmiotow jest rownie przedni!

Ja marzę o tym, by Czarodzieje poukrywali przedmioty (a wlasciwie wiecej przedmiotow) w lokacjach, dostepnych po przeszukaniu konkretnych obiektow. Moglyby to byc przedmioty kompletnie bezuzyteczne, a czasem jakies ciekawe znaleziska... ja caly czas przeszukuje interesujace mnie szafki, graty, stosy paczek itp, i ciagle sie zawodze. Fajnie byloby znajdowac cos, cokolwiek, nie zwiazanego z zadaniami.

ODPOWIEDZ